It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Mogelijk dat ik dus iets over het hoofd zie maar PayPal & CC zijn al ondersteund?Via abonnementenpagina kun je online een abonnement bestellen. De betaling wordt uitgevoerd via de geïntegreerde betaaldienst van Triple Deal Payment Services. De beschikbare betaalmethoden zijn credit-card, bank-overboeking, automatische incasso, iDeal en Paypal. Bancontact/Mister Cash werkt nu ook.

/edit: ah, je kan alleen bij automatische verlenging kiezen voor een NL bank... Voor eenmalige betalingen dus wel andere betaal-mogelijkheden.
[ Voor 27% gewijzigd door MAX3400 op 21-02-2018 11:03 ]
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Het enige wat niet kan is een maandelijkse betaling via PayPal & CC. Eenmalige betalingen kunnen dmv PayPal, CC, Bancontact en bankoverschrijving.MAX3400 schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:02:
[...]
Mogelijk dat ik dus iets over het hoofd zie maar PayPal & CC zijn al ondersteund?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dus eigenlijk hebben we het over twee features:
Feature 1: automatische incasso/betaling maandelijks of jaarlijks via Creditcard of Paypal zou op prijs gesteld worden
Feature 2: leg uit dat de betaalmogelijkheden niet voor alle opties gelijk zijn. Dat wordt op de pagina nergens beschreven en dat er ook Creditcardbetaling mogelijk is als je een andere optie aanklikt. Misschien gewoon de bekende logootjes ergens neerzetten? Of een stukje uitleg in tekst.
Sony A7 iv en wat recycled glas
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Verwijderd
Als alternatief kan je ook een 2,5 kiloverpakking Chocotoff laten bezorgen tav Guido (@Ginz ) voor een jaar Hero;Garyu schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 11:00:
Zoals bekend is iDeal een gesloten systeem dat alleen met Nederlandse banken werkt. Aangezien er best wat Tweakers zijn die niet in Nederland wonen, zou ik graag een abo afsluiten met behulp van een creditcard, of Paypal, of wat dan ook, bitcoin als het moet..
Kan dat in een volgende iteratie meegenomen worden?
Hier accepteren ze ook andere betaalvormen bijvoorbeeld:
https://www.candyonline.n...toff-Classic-25-Kilo.html
Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:27:
[...]
Als alternatief kan je ook een 2,5 kiloverpakking Chocotoff laten bezorgen tav Guido (@Ginz ) voor een jaar Hero;
.0 Reviews
Ik vertrouw de boel niet
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
Verwijderd
Dat moet je met @Ginz uitonderhandelenMeg schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:36:
@Verwijderd geldt dit ook voor Elite, bij 5 kilo?
Maar dan missen we nog steeds de optie voor maandelijks.Verwijderd schreef op woensdag 21 februari 2018 @ 16:27:
[...]
Als alternatief kan je ook een 2,5 kiloverpakking Chocotoff laten bezorgen tav Guido (@Ginz ) voor een jaar Hero;
Is het ook mogelijk gewoon elke maand een zakje van 250 gram toe te sturen?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
En alsjeblief geen snoep, bier, eten, of ander calorierijke substantie
[ Voor 13% gewijzigd door Ginz op 21-02-2018 17:53 ]
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"
Oh, en dus geen levensmiddelen, maar wel andere waardevolle bijdragen?