Zijn er online shops die ook VANDAAG nog leveren?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.233 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hdst1985
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-06-2022
Afgelopen maandag mijn nieuwe game pc besteld, althans, de onderdelen daarvan. Bij vier verschillende shops, aangezien ik alles natuurlijk zo snel mogelijk wilde hebben. Echter, 1 pakket is ergens blijven steken bij PostNL (moederbord, processor en geheugen zitten daarin), en daar wacht ik nu dus al 4 dagen op. Geen idee of het vandaag geleverd gaat worden, maar ik denk het niet.

In ieder geval, ik wil deze onderdelen nu ergens anders bestellen, maar het moet vandaag geleverd worden, aangezien ik het morgen allemaal in elkaar moet hebben. Ik heb al bij veel shops gekeken, maar ik heb nog nergens een optie kunnen vinden om ook dezelfde dag nog te leveren.

Mijn vraag is dus, weet er iemand zo'n shop? Dan had ik dit graag geweten!

Beste antwoord (via Hdst1985 op 29-03-2019 10:05)

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 14:31

ComputerHoed

Electronica <3

Heb je al geprobeerd Google te gebruiken, OP?

Dit zijn van die vragen waar je zelf binnen 1,5 minuut een antwoord op kan vinden met Google....

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:14
Kan je niet gewoon lokaal ergens een shop binnen lopen en kopen? Lijkt me een stuk handiger in dit geval ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Bol.com met Select abbonement. Als je het dan voor 14:00 besteld kan het vanavond nog geleverd worden.

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
GoldenBatt schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:57:
Kan je niet gewoon lokaal ergens een shop binnen lopen en kopen? Lijkt me een stuk handiger in dit geval ;)
Was ook mijn eerste gedachte, maar volgens mij zijn stenen computerwinkels nagenoeg uitgestorven :)

[ Voor 6% gewijzigd door anandus op 29-03-2019 09:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18-09 14:42
Wil je jouw bestelling vandaag nog ontvangen? Maak dan gebruik van Coolblue VandaagNog® voor maar € 4,95. Bestel op werkdagen vóór 15.00 uur, dan bezorgen we je aankoop nog dezelfde avond tussen 18.00 en 23.00 uur.
https://www.coolblue.nl/k...en/bezorg-en-ophaalopties
Als je op werkdagen vóór 12:00 je bestelling plaatst, kun je ervoor kiezen om je pakketje diezelfde middag op te halen bij een bol.com afhaalpunt in een Albert Heijn
https://www.bol.com/nl/m/afhaalpunten/#item-3

Maar even naar een fysieke winkel rijden lijkt me logischer.

[ Voor 5% gewijzigd door frickY op 29-03-2019 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14:26
Bij de groten, bv azerty/alternate/gistron etc kun je gewoon binnenwandelen en iets ouderwets ophalen.

(mits op voorraad natuurlijk).

[ Voor 18% gewijzigd door Tens op 29-03-2019 10:01 ]

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erazher
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02-08 21:50
Woon je in midden/oosten van land, kan je bij Alternate/aztery het ook ophalen.
Het is mogelijk om bij sommige web shop het op te halen (als je daar de tijd voor hebt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gertjuhjan
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-09 21:26

Gertjuhjan

Software Engineer

Xbox: Gulpener88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GoldenBatt
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-09 15:14
anandus schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 09:59:
[...]
Was ook mijn eerste gedachte, maar volgens mij zijn stenen computerwinkels nagenoeg uitgestorven :)
Zelfs hier in het oosten kom je her en der nog een shop tegen, maar als ik meer spoed heb, of ik bestel hardeschijven (die vertrouw ik niet meer met de post), dan rij ik gewoon even langs Azerty. Genoeg webshops hebben gewoon een afhaal balie ;)

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Niet online
GoldenBatt schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:00:
[...]

Zelfs hier in het oosten kom je her en der nog een shop tegen, maar als ik meer spoed heb, of ik bestel hardeschijven (die vertrouw ik niet meer met de post), dan rij ik gewoon even langs Azerty. Genoeg webshops hebben gewoon een afhaal balie ;)
offtopic:
Dat is dan beter geregeld dan hier in het westen (Leiden) :P
Ik moet naar Amsterdam of Den Haag voor een computerwinkel, geloof ik

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hdst1985
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 01-06-2022
Thnx voor de antwoorden, helaas nergens hier in de buurt iets dat op voorraad heeft wat ik nodig heb. Coolblue vergeten te checken, en zo te zien hebben die alles wat ik nodig heb, thnx!

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• ComputerHoed
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 14:31

ComputerHoed

Electronica <3

Heb je al geprobeerd Google te gebruiken, OP?

Dit zijn van die vragen waar je zelf binnen 1,5 minuut een antwoord op kan vinden met Google....

Ryzen 2700X, Gigabyte Aorus Gaming 7, G.Skills Ripjaws V 3200Mhz 16GB DDR4 RAM, PowerColor Red Devil 5700 XT, Samsung 970 250GB NVMe-SSD, 3x 5TB Toshiba HDD, 500GB Samsung Evo 850 SSD

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tens
en dan komt jouw eerste bestelling toch binnen en moet terug gestuurd worden.
Je beseft dat je met jouw 'I want it all i want it now'-mentaliteit WKOA misbruikt, de kosten voor de webshop stijgen en daardoor voor ons onze volgende bestelling duurder is geworden?

if you are neutral in a situation of injustice you have chosen the side of the oppressor

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• S0epkip
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-09 12:14
Jammer maar helaas voor de ondernemer deze keer. Ik vind dit geen misbruik van de WKOA, het spul is immers niet besteld met de intentie om het gewoon terug te sturen. Echter door vertraging in de levering pakt het nu zo uit...

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
S0epkip schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:13:
Jammer maar helaas voor de ondernemer deze keer. Ik vind dit geen misbruik van de WKOA, het spul is immers niet besteld met de intentie om het gewoon terug te sturen. Echter door vertraging in de levering pakt het nu zo uit...
Geen reden om aan te nemen dat de bestelling niet geleverd wordt en toch ergens anders nieuw bestellen?
tsja 'het pakt zo uit' idd :?

en tsja, de kosten voor de webshop zijn gestegen, de marge moet omhoog dus, helaas voor jou. O-)

[ Voor 9% gewijzigd door Tens op 29-03-2019 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
4 dagen uit het process bij PostNL betekent al gauw kwijt/stuk/etc dus ik vind het geen rare actie van TS.
Het is 2019, webshops bieden spullen aan met "morgen in huis", als het dan vier dagen later niet binnen is....

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
S0epkip schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:20:
4 dagen uit het process bij PostNL betekent al gauw kwijt/stuk/etc dus ik vind het geen rare actie van TS.
Het is 2019, webshops bieden spullen aan met "morgen in huis", als het dan vier dagen later niet binnen is....
zou het niet een plan zijn om de webshop en de bezorger eens aan de staart te trekken , track & trace checken voordat je opnieuw besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S0epkip
Niet als je het vandaag nog wil hebben, nee.

PVO

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
S0epkip schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:22:
Niet als je het vandaag nog wil hebben, nee.
:) zoals ik zei: i want it all and i want it now, ongeacht de kosten voor anderen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Tens schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:09:
Je beseft dat je met jouw 'I want it all i want it now'-mentaliteit WKOA misbruikt, de kosten voor de webshop stijgen en daardoor voor ons onze volgende bestelling duurder is geworden?
Dan had de webshop voor een andere verzender moeten kiezen die wél gewoon op tijd levert?
Valt onder het ondernemersrisico: als je dingen belooft en niet waarmaakt (of dat nu wel of niet door jou direct komt), dan kan de consument je daar tegenwoordig gelijk op afrekenen met de WKOA (en slechte reviews).

Aangaande coolblue: mijn ervaring is dat zelfs de volgende dag leveren al vaak genoeg niet lukt hier (fout ligt bij postnl), dus ben benieuwd of dezelfde dag wel goed gaat voor de TS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroendedoem
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 05-07 15:37
Tens schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:23:
[...]

:) zoals ik zei: i want it all and i want it now, ongeacht de kosten voor anderen. :X
Een vreemde reactie, hij geeft aan dat hij al 4 dagen wacht dat is toch echt al genoeg geduld tonen in mijn optiek. Dan moeten de webshops stoppen met hun grote teksten en reclames 'vandaag voor x besteld, morgen in huis!', daarnaast geeft TS aan dat hij het morgen in elkaar moet zetten. Daar zal hij vast en zeker wel een reden voor hebben, jammer voor de ondernemer zeker maar dat is het risico van het vak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bwerg
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online

bwerg

Internettrol

Tens schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:09:
Want een gemiddelde dozenschuiver is toch zo duur...

Kom op zeg, als een webwinkel de beloofde levertijd niet waar kan maken is het een beetje overdreven om over die paar euro ondernemersrisico te gaan discussiëren.

Heeft geen speciale krachten en is daar erg boos over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
Jeroendedoem schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:26:
[...]

Een vreemde reactie, hij geeft aan dat hij al 4 dagen wacht dat is toch echt al genoeg geduld tonen in mijn optiek. Dan moeten de webshops stoppen met hun grote teksten en reclames 'vandaag voor x besteld, morgen in huis!', daarnaast geeft TS aan dat hij het morgen in elkaar moet zetten. Daar zal hij vast en zeker wel een reden voor hebben, jammer voor de ondernemer zeker maar dat is het risico van het vak.
vreemde reactie, je hebt geen info over communicatie tussen ts en webshop over een beloofde levertijd.

Als hij zijn eerste bestelling vanmorgen of vanmiddag binnen krijgt, gaat de bestelling bij Coolblue gegarandeerd terug. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:52
Tens schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:23:
[...]

Iets met afspraak is afspraak. Als de afspraak is morgen binnen en het is niet binnen. Is het klaar. Dat het onmacht is is vervelend. Maar hoe lang moet TS dan nog wachten? Tot PostNL over 14 dagen hun onderzoek heeft afgehandelt?

Hij heeft al 4 dagen gewacht dat is vere van i want it now. En ja wat als hij de pc dit weekend als kado moet geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
loki504 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:30:
[...]

Iets met afspraak is afspraak. Als de afspraak is morgen binnen en het is niet binnen. Is het klaar. Dat het onmacht is is vervelend. Maar hoe lang moet TS dan nog wachten? Tot PostNL over 14 dagen hun onderzoek heeft afgehandelt?

Hij heeft al 4 dagen gewacht dat is vere van i want it now. En ja wat als hij de pc dit weekend als kado moet geven?
Welke afspraak? mss heeft TS niet gezien dat een deel van zijn bestelling op leveren over 3-4 dagen stond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:01

d0s

sssst

Tens schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:31:
[...]

Welke afspraak? mss heeft TS niet gezien dat een deel van zijn bestelling op leveren over 3-4 dagen stond?
Dat lijkt me wel, anders had hij vast dit topic niet geopend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dfx
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[...]

Misschien heb jij niet gezien in de TS dat het betreffende pakket bij postnl ligt (of zoekgemaakt is)?
Echter, 1 pakket is ergens blijven steken bij PostNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07:52
[...]

Als er voor ... morgen in huis staat is dat gewoon een afspraak. En gezien de spullen al verstuurt zijn met PostNL is dat ook niet aan de orde(of we zijn al 7 a 8 dagen veder.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tens
loki504 schreef op vrijdag 29 maart 2019 @ 10:37:
[...]

Als er voor ... morgen in huis staat is dat gewoon een afspraak. En gezien de spullen al verstuurt zijn met PostNL is dat ook niet aan de orde(of we zijn al 7 a 8 dagen veder.)
Als idd.
We hebben geen info over wanneer en hoe.

[ Voor 6% gewijzigd door Tens op 29-03-2019 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Ik mis hier toch echt eigen inzet. Vragen naar ervaringen (waar dit ook onder valt) is niet de bedoeling in SF, zoals ook in Shopping Forum - Beleid staat.

Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.