Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpsch
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-02 18:37
Kan het geluid van deze tablet goed hard?

Ben aan 't kijken voor iets nieuws, maar de gebruiker is hardhorend en klaagt over zijn huidige Lenovo tabblet.
Lenovo is soms inderdaad wat zacht, maar zelf heb ik een normaal gehoor.

Beste antwoord (via rens-br op 03-04-2019 21:18)

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ja deze tablet heeft 4 luidsprekers en kan bijzonder hard voor een tablet; ik heb zelf het volume op ongeveer 60% staan. Het is ook aan te raden om de 'dolby atmos' setting aan te zetten, dat geeft het geluid nog een extra boost naar mijn ervaring. Het geluid is harder dan menig andere tablet. Maar inderdaad, ga even langs de MediaMarkt of een andere winkel om het uit te testen!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Wellicht eens kijken naar een goedkope losse speaker, bedraad of via Bluetooth? Of een gehoortoestel via Bluetooth?

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 19:01

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@jpsch 'hard' is nogal subjectief. Is het geen idee om met 'de gebruiker' naar een winkel te gaan waar ze het ding verkopen en op die manier een test te doen?

Verder voldoet je topic niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen, zie ook: Het algemeen beleid #quickstart. Zo is het belangrijk om eerst wat eigen onderzoek te doen, voordat je een topic opent.

Zou je dus willen toevoegen wat je zelf al gevonden, geprobeerd en gedaan hebt?

Daarnaast betreft dit geen aankoopadvies, dus schopje van ATT naar ATB.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ja deze tablet heeft 4 luidsprekers en kan bijzonder hard voor een tablet; ik heb zelf het volume op ongeveer 60% staan. Het is ook aan te raden om de 'dolby atmos' setting aan te zetten, dat geeft het geluid nog een extra boost naar mijn ervaring. Het geluid is harder dan menig andere tablet. Maar inderdaad, ga even langs de MediaMarkt of een andere winkel om het uit te testen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpsch
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-02 18:37
Ok, goed om te horen. Mijn vraag is hiermee beantwoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lSltAlKeR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-05 22:57

lSltAlKeR

Time destroys everything!

Subjectief :X :Y :P :9 B)

Speedtouch freak

Pagina: 1