Ik zou het doen!
Het kan zijn dat ie gewoon erg enthousiast is over zijn aankoop bij hotbit. Net als is over mijn muis, heb er ook vaak over gepost. maar dat komt alleen omdat ik het een aanrader vind. mischien vind hij dat hotbit een aanrader is.
Dus heb ffies geduld. mischien kan een modje er ons meer over vertellen.
met vriendelijke groet k.kloen
kloenie@xs4all.nl
Enter toets kwijt?Op woensdag 25 juli 2001 14:02 schreef chevy78 het volgende:
nou jezus kan iemand niet gewoon erg blij zijn met 2 nieuwe dingen en dat dan prijzen in de forum, ik weet namelijk dat veel kinderen/jongeren een gba hebben gekocht endan is zo'n rom lader toch echt wel een uitkomst. en die mp3 player heb ik net gisteren gekocht en daar was ik ook erg blij mee. maar ja als dat allemaal niet mag. en ik werk bij siteways techonlogies als systeem beheerder en zeker niet voor hotbit.nl en als ik iets zou willen verkopen zou ik dat zeker via mijn eigen website doen www.kloenie.nl maar ja ik verkoop niks dus dat zal er ook niet op komen te staan, ik koop veel gadgets en ik heb meer gepost maar onder een andere naam. maar de volgende keer als ik iets leuks heb wat ik denk dat dat voor veel mensen veel kan helpen zal ik heel wienig er over zeggen ok. zoals die GBA copy ding zal ik de volgende keer zeggen >> ik heb een machine gekocht waarmee ik gba spellen kan spellen op de gba >> klaar nou is dat even leuk, ik zie vaak genoeg in een post vragen over liks nara een bepaalde site en als ik die geef wordt er gelijk gezegt "o hij werk bij dat bedrijf en wil allen maar reclame make, bla bla " ik was van plan om nog meer te posten, mara denk dat ik wel een andere site op zoek die wat aardiger zijn. ik weet dat er veel sukkels zijn die wel spullen willen verkopen,mara ik dacht dat jullie zelf wel slim waren, en als jullie in mijn profile hadden gekeken hadden jullie mijn website gezien en als je die bekijk nou wat staat saar veel op zeg en ook zoveel te koop een vooral een link naar hotbit.nl ik zal jullie verder niet lastig vallen met mijn mening hier over, maar ik hoop dat ik gewoon kan posten zonder dat ik elke keer een post er onder krijg van waarom mailen posten kan toch ook, dat is gewoon omdat ik niet veel in de posts kijk.
LOL. Ik gaf het na de 5e regel al op. Je wordt moedeloos van zo'n lap tekst...Op woensdag 25 juli 2001 14:03 schreef Webgoodie het volgende:
- Off - topic -
[..]
Enter toets kwijt?
En de Shift ookOp woensdag 25 juli 2001 14:03 schreef Webgoodie het volgende:
- Off - topic -
[..]
Enter toets kwijt?
toets kwijt ben mijn verhaal staat er toch
Verwijderd
Je hebt niet helemaal door hoe een forum werkt, daarom wordt iedereen zo kwaad.ik hoop dat ik gewoon kan posten zonder dat ik elke keer een post er onder krijg van waarom mailen posten kan toch ook, dat is gewoon omdat ik niet veel in de posts kijk.
kloenie@xs4all.nl
Lees eerste de FAQ eens, dan snap je misschien waarom iedereen zo kwaad op je wordt.
Uit de FAQ :
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz [user]" of iets dergelijks onder je post te plakken. Als je perse zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken (zie latere uitleg).
't leest zo enorm kl*te zo..Op woensdag 25 juli 2001 14:05 schreef chevy78 het volgende:
maakt niet uit of ik mijn enter
toets kwijt ben mijn verhaal staat er toch
edit;
blijf jij ff in spanje sinterklaas IPV mij net voor zijn
Als je nou mijn post leest staat er idd ook dat jij best wel enthousiast kan zijn over een product. en ik vind het best als je het iedereen laat weten. Ik heb geen probleem met je. andere mischien wel maar je doet in feite niets fout. het is geen spam wannt je krijgt er zelf niets van. je probeert alleen andere mensen erop te wijzen dat hotbits goeie producten heeft.Op woensdag 25 juli 2001 14:02 schreef chevy78 het volgende:
nou jezus kan iemand niet gewoon erg blij zijn met 2 nieuwe dingen en dat dan prijzen in de forum, ik weet namelijk dat veel kinderen/jongeren een gba hebben gekocht endan is zo'n rom lader toch echt wel een uitkomst. en die mp3 player heb ik net gisteren gekocht en daar was ik ook erg blij mee. maar ja als dat allemaal niet mag. en ik werk bij siteways techonlogies als systeem beheerder en zeker niet voor hotbit.nl en als ik iets zou willen verkopen zou ik dat zeker via mijn eigen website doen www.kloenie.nl maar ja ik verkoop niks dus dat zal er ook niet op komen te staan, ik koop veel gadgets en ik heb meer gepost maar onder een andere naam. maar de volgende keer als ik iets leuks heb wat ik denk dat dat voor veel mensen veel kan helpen zal ik heel wienig er over zeggen ok. zoals die GBA copy ding zal ik de volgende keer zeggen >> ik heb een machine gekocht waarmee ik gba spellen kan spellen op de gba >> klaar nou is dat even leuk, ik zie vaak genoeg in een post vragen over liks nara een bepaalde site en als ik die geef wordt er gelijk gezegt "o hij werk bij dat bedrijf en wil allen maar reclame make, bla bla " ik was van plan om nog meer te posten, mara denk dat ik wel een andere site op zoek die wat aardiger zijn. ik weet dat er veel sukkels zijn die wel spullen willen verkopen,mara ik dacht dat jullie zelf wel slim waren, en als jullie in mijn profile hadden gekeken hadden jullie mijn website gezien en als je die bekijk nou wat staat saar veel op zeg en ook zoveel te koop een vooral een link naar hotbit.nl ik zal jullie verder niet lastig vallen met mijn mening hier over, maar ik hoop dat ik gewoon kan posten zonder dat ik elke keer een post er onder krijg van waarom mailen posten kan toch ook, dat is gewoon omdat ik niet veel in de posts kijk.
kloenie@xs4all.nl
Ik vindt het een beetje jammer dat mijn post's zijn weggehaalt.
Slaat nergens op, een forum is er toch voor dit soort dingen ???
Of mag er helemaal niks meer gezegt worden ?
Maar de links naar andere site's worden niet gegehaalt of niet.
Dus als ik gewoon een nieuwe user aanmaak en alles doe zoals jullie "denken" zoals het moet blijft het dan wel staan ?
Want > in de topic >> Kodak DC3200 staat ook onder aan waar die te koop is en hoe duur, beetje vreemd dat die wel blijft staan of niet ?
Met vriendelijke groet,
K.Kloen
KloonOp woensdag 25 juli 2001 14:02 schreef chevy78 het volgende:
[..]
ik koop veel gadgets en ik heb meer gepost maar onder een andere naam.
[..]
Dus het vriendelijke verzoek om iets beter gebruik te maken van de beschikbare ruimte
[niet-dyslectisch-modus:on]Op woensdag 25 juli 2001 14:02 schreef chevy78 het volgende:
Nou jezus kan iemand niet gewoon erg blij zijn met 2 nieuwe dingen en dat dan prijzen in de forum, ik weet namelijk dat veel kinderen/jongeren een gba hebben gekocht endan is zo'n rom lader toch echt wel een uitkomst.
En die mp3 player heb ik net gisteren gekocht en daar was ik ook erg blij mee.
Maar ja als dat allemaal niet mag.
Ik werk bij siteways technologies als systeem beheerder en zeker niet voor hotbit.nl, en als ik iets zou willen verkopen zou ik dat zeker via mijn eigen website doen www.kloenie.nl. Maar ja ik verkoop niks dus dat zal er ook niet op komen te staan, ik koop veel gadgets en ik heb meer gepost maar onder een andere naam - maar de volgende keer als ik iets leuks heb wat ik denk dat voor veel mensen kan helpen zal ik heel weinig er over zeggen ok.
Zoals die GBA copy ding zal ik de volgende keer zeggen
>> ik heb een machine gekocht waarmee ik gba spellen kan spellen op de gba
>> klaar
Nou is dat even leuk, ik zie vaak genoeg in een post vragen over liks naar een bepaalde site en als ik die geef wordt er gelijk gezegt "o hij werk bij dat bedrijf en wil allen maar reclame make, bla bla ". Ik was van plan om nog meer te posten, maar denk dat ik wel een andere site op zoek die wat aardiger zijn.
Ik weet dat er veel sukkels zijn die wel spullen willen verkopen, maar ik dacht dat jullie zelf wel slim waren, en als jullie in mijn profile hadden gekeken hadden jullie mijn website gezien en als je die bekijkt - nou wat staat daar veel op zeg! En ook zoveel te koop en vooral een link naar hotbit.nl.
Ik zal jullie verder niet lastig vallen met mijn mening hier over, maar ik hoop dat ik gewoon kan posten zonder dat ik elke keer een post er onder krijg van waarom mailen posten kan toch ook, dat is gewoon omdat ik niet veel in de posts kijk.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
maaruh..
da's wel een goede uitleg jaik heb een machine gekocht waarmee ik gba spellen kan spellen op de gba
ja dat kost een hoop centjes!Op woensdag 25 juli 2001 14:15 schreef Jasper het volgende:
haha! lol @ chem..
maaruh..
[..]
da's wel een goede uitleg ja
Sinds wanneer kun je GBA spellen spelen op een GBA??Op woensdag 25 juli 2001 14:15 schreef Jasper het volgende:
haha! lol @ chem..
maaruh..
[..]
da's wel een goede uitleg ja
Ik kan toch ook geen pc spellen spelen op mijn pc.
Nou jezus kan iemand niet gewoon erg blij zijn met 2 nieuwe dingen en dat dan prijzen in de forum.
Ik weet namelijk dat veel kinderen/jongeren een gba hebben gekocht en dan is zo'n rom lader toch echt wel een uitkomst.
En die mp3 player heb ik net gisteren gekocht en daar was ik ook erg blij mee. maar ja als dat allemaal niet mag.
En ik werk bij siteways techonlogies als systeem beheerder en zeker niet voor hotbit.nl
Als ik iets zou willen verkopen zou ik dat zeker via mijn eigen website doen www.kloenie.nl.
Maar ja ik verkoop niks dus dat zal er ook niet op komen te staan
Ik koop veel gadgets en ik heb meer gepost maar onder een andere naam(andere werkgever ander email adres passwoord weg)
Maar de volgende keer als ik iets leuks heb wat ik denk dat dat voor veel mensen veel kan helpen zal ik heel wienig er over zeggen ok.
Zoals die GBA copy ding zal ik de volgende keer zeggen
"Ik heb een machine gekocht waarmee ik gba spellen kan spellen op de gba" klaar nou is dat even leuk
Ik zie vaak genoeg in een post vragen over links naar een bepaalde site en,
als ik die geef wordt er gelijk gezegt "o hij werk bij dat bedrijf en wil allen maar reclame make, bla bla "
Ik was van plan om nog meer te posten, maar denk dat ik wel een andere site op zoek die wat aardiger zijn.
Ik weet dat er veel sukkels zijn die wel spullen willen verkopen.
Ik dacht dat jullie zelf wel slim waren, en als jullie in mijn profile hadden gekeken,hadden jullie mijn website gezien.
En als je die bekijk nou wat staat daar veel op zeg en ook zoveel te koop een vooral een link naar hotbit.nl.
Ik zal jullie verder niet lastig vallen met mijn mening hier over, maar ik hoop dat ik gewoon kan posten zonder dat ik elke keer een post er onder krijg van waarom mailen posten kan toch ook.
Dat is gewoon omdat ik niet veel in de posts kijk.
lator
het is "degene" en niet de geneOp woensdag 25 juli 2001 14:18 schreef chevy78 het volgende:
voor de gene die niet kunnen lezen als er geen hoofdletter, enter tussen zitten weer dit ( kost weer ruimte omdat er weer mensen zijn die lui zijn )
[bla bla bla]
affijn, ik vond mijn versie mooier.
Verwijderd
Op woensdag 25 juli 2001 14:18 probeerde chevy78 meer licht in de duisternis te scheppen, maar las stiekum niet dat chem dat ook al met bloed, zweet en tranen had gedaan.
Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat
Op woensdag 25 juli 2001 14:21 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Nu staat dat verhaal er 3 keer en je hebt nog steeds de FAQ niet gelezen, daar staat nl. in dat je mensen niet groet onderaan je reacties.
(hier stond een vraag van mij die ik zelf heb beantwoord.)
Hoe bedoel je?Op woensdag 25 juli 2001 14:23 schreef DeX het volgende:
[..]
(hier stond een vraag van mij die ik zelf heb beantwoord.)
[/offtopic]
ik post iets klaar, en die wordt gewoon verwijderd. maar die die kodac staat er nog wel steeds en daar staat ook bij wara die te koop is en hoe duur.
maar ja dat mag wel en wat ik doe niet.
ik zal wel degene zijn die het fout heeft,
dus iedereen die nog iets wil zeggen: jullie hebben gelijk kanmijniet schelen, alleen is tweakers.net en vindt het jammer dat het in de forums zo gaat.
stel dat er iemand op de deur klopt en niet belt die sla je toch ook niet op zijn bek. en zeg je toch ook op een normale manier,
de bel doet het ook hoor.
nee hier halen ze gelijk alles weg want wat fout is is fout klaar.
(mischien een verkeerde uitleg maar als mijn bedoeling maar aankomt)
en CHEM de jouwe was zeker beter. maar ja oefening baart kust toch..
of kinderen...Op woensdag 25 juli 2001 14:26 schreef chevy78 het volgende:
maar ja oefening baart kust toch..
(sorry vrolijke bui, vriendin is net geslaagd voor haar rijbewijs gehaald)
Verwijderd
-Je opent een topic terwijl er al een topic over open is. (http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/191491)
-Je hebt de FAQ NIET gelezen, anders had je de search wel gebruikt en niet onder elke reactie je e-mail en groet gezet.
-Je e-mailadres zetten op een forum om antwoord te krijgen is vrij asociaal.
Dan vind ik het niet zo gek dat iedereen kwaad op je wordt.
je beschrijft hier eigelijks etiquettes voor inet gebruik welke volgens mij nergens te vinden zijn in een faq..Op woensdag 25 juli 2001 14:31 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
-Dan vind ik het niet zo gek dat iedereen kwaad op je wordt.
Nee niet in de FaQ, maar is wel GEBRUIKELIJK!Op woensdag 25 juli 2001 14:33 schreef the noise het volgende:
[..]
je beschrijft hier eigelijks etiquettes voor inet gebruik welke volgens mij nergens te vinden zijn in een faq..
Verwijderd
dacht het niet toch.
dan zeg je ook weet ik niet of iets anders netjes.
hier is het gelijk WHAAA mag niet, je zal ook niet zeggen
"he chevy78 lees de voor de volgende post de FAQ even zodat je de volgende keer geen fouten maakt" lijkt mijook netjes.
stel nou dat ik hier echt voor de eerste keer zou zijn, is toch niet echt netjes of wel ?
je hebt gelijk, maar als die persoon het niet na kan lezen kun je em er volgens mij ok niet op aanspreken..Op woensdag 25 juli 2001 14:34 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Eerste en laatste punt is idd netiquette, maar dat zijn echt basisregels die de meeste mensen wel kennen, daarom is het logisch dat mensen kwaad worden op chevy78.
Verwijderd
Het heeft niets met zin te maken.Op woensdag 25 juli 2001 14:36 schreef chevy78 het volgende:
nou dus jij wordt ook gelijk kwaad als iemand de tijd vraagt op straat en jij toevallig daar geen zin in hebt ?
dacht het niet toch.
dan zeg je ook weet ik niet of iets anders netjes.
hier is het gelijk WHAAA mag niet, je zal ook niet zeggen
"he chevy78 lees de voor de volgende post de FAQ even zodat je de volgende keer geen fouten maakt" lijkt mijook netjes.
stel nou dat ik hier echt voor de eerste keer zou zijn, is toch niet echt netjes of wel ?
Dat schreeuwen bijvoorbeeld.
Als jij tegen iemand op straat keihard gaat schreeuwen HE GAST HOE LAAT IS HET?, is het vrij logisch dat je geen antwoord krijgt.
de user die het fout doet zetten we gewoon voor het vuur peleton, en halen de post weg.
is dat jullie beleid met dit soort dingen ?
dus als iets algemeen is ( hoofdletters en zo )
dab moet iedereen het weten.ikden kdat die meid die net geslaagt is ook niet ALLE algemene verkeers regels wist voor dat ze ging lezen of wel ??
Verwijderd
Het zijn gewoon gedragsregels die algemeen bekend horen te zijn. Net als je op straat niet tegen mensen gaat schreeuwen en stenen door ruiten gaat gooien.Op woensdag 25 juli 2001 14:37 schreef the noise het volgende:
[..]
je hebt gelijk, maar als die persoon het niet na kan lezen kun je em er volgens mij ok niet op aanspreken..
niet alles is min schuld
"Algemene fatsoens-/omgangsvormen"
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Verwijderd
Ik heb het niet over verkeersregels maar over algemene omgangsregels.Op woensdag 25 juli 2001 14:42 schreef chevy78 het volgende:
he sinterklaas dus alle die kinderen die jij altijd kadootjes geeft weten ook ALLE verkeers regels van het auto rijden of niet, deze zijn ook algemeen of nietleg dat maar eens uit
Verwijderd
ligt het aan mij, of ben ik niet de enige die helemaal WAUS wordt van de manier waarop die gozer schrijft?Op woensdag 25 juli 2001 14:26 schreef chevy78 het volgende:
maakt mij dat wat uit , gaat er om hoe jullie over een nieuwe user denken.
ik post iets klaar, en die wordt gewoon verwijderd. maar die die kodac staat er nog wel steeds en daar staat ook bij wara die te koop is en hoe duur.
maar ja dat mag wel en wat ik doe niet.
ik zal wel degene zijn die het fout heeft,
dus iedereen die nog iets wil zeggen: jullie hebben gelijk kanmijniet schelen, alleen is tweakers.net en vindt het jammer dat het in de forums zo gaat.
stel dat er iemand op de deur klopt en niet belt die sla je toch ook niet op zijn bek. en zeg je toch ook op een normale manier,
de bel doet het ook hoor.
nee hier halen ze gelijk alles weg want wat fout is is fout klaar.
(mischien een verkeerde uitleg maar als mijn bedoeling maar aankomt)
en CHEM de jouwe was zeker beter. maar ja oefening baart kust toch..
hint :
Cur-sus-ne-der-lands
www.spott.nl
sim-pel
beide zijn niet beschreven, maar je moet ze zelf ondervinden of aannemen.
de inet normen en waarden zijn gewoon nergens beschreven, die moet je leren. maar volgens mij is het niet slecht om hiet een beetje aandacht aan te geven in de faq. niet dat ik die uit mijn hoofd ken
en ook niet iedereen weet die.
en ik wist het niet dat ik niet geen hoofdletters mag gebruiken.
en als ik ze wel gebruik maak ik dat zelf uit.
er is niemand die dat vertled wat wel of niet MOET.
het zou fijn zijn als je het niet deed.
en die verkeers regels zijn toch ook algemeen of niet
Verwijderd
Er staat netjes in de FAQ dat de netiquette hier ook van toepassing is.Op woensdag 25 juli 2001 14:46 schreef the noise het volgende:
de inet normen en waarden zijn gewoon nergens beschreven, die moet je leren. maar volgens mij is het niet slecht om hiet een beetje aandacht aan te geven in de faq. niet dat ik die uit mijn hoofd ken
Die netiquette ben je verondersteld te kenne als je je op internet begeeft en temeer als je je op een forum als dit begeeft.
Daarnaast geeft meneer aan dat het een oude bekende is, dus ik snap niet waarom hij als een nieuweling wordt beschermd.
Verwijderd
Iedereen weet dat rechts voorrang heeft en dat je voor een rood stoplicht moet stoppen.Op woensdag 25 juli 2001 14:47 schreef chevy78 het volgende:
ja sinterklaas maar dit zijn ook de algemene verkeers regels, en die zijn toch echt algemeen.
en ook niet iedereen weet die.
het zou fijn zijn als je het niet deed.
als iemand in het normale leven iets fout doet zet je hem ook niet voor een vuurpeleton.
maar leg je het hem netjes uit. zouden jullie ook eens kunnen doen of niet.
Verwijderd
Een ieder die zich zelfstandig in het verkeer begeeft behoort de verkeersregels te kennen.Op woensdag 25 juli 2001 14:47 schreef chevy78 het volgende:
ja sinterklaas maar dit zijn ook de algemene verkeers regels, en die zijn toch echt algemeen.
Kinderen horen niet zelfstandig over straat te lopen, in ieder geval niet als ze de verkeersregels niet kennen.
"ja sorry agent ik ben 12 en ik wist niet dat ik moest stoppen bij rood licht"
Nee.en ook niet iedereen weet die.
Wel.er is niemand die dat vertled wat wel of niet MOET.
What's your f*ckin' point?het zou fijn zijn als je het niet deed.
en jij wil mij zeggen dat die kinderen ook weten dat rechts voorang heeft.
mischien een paar ja maar de rest weet niet eens wat rechts en links is.
en toch zijn dat ook algemene regels
DeX... Over Chevy
Ja het is een zware dicussie over normen en waarden Met betrekking tot the gathering. Mensen lopen te klagen dat chevy te vaak een link plaatst naat 1 site. Maar chevy werkt er niet, nee chevy heeft er een product gekocht en wil het gewoon iedereen aanraden. aangezien er geen porno/warez op staat is dit geen illegale site.
Chevy wil dus gewoon melden dat hij zeer tevereden is over zijn product.
Nou is 3 keer posten op 1 dag wel wat veel en daardoor kan ik begrijpen dat mensen boos zijn. maar chevy is nieuw. net zoals ik dat was. Ik las ook geen FaQ in het begin.. na mijn eerste topic wel.
Dus chevy: Rustig aan met je enthousiastme over je product. en de rest, heb geduld met chevy. hij komt er wel.
Gescreven voor lieve adjes op 25 juli
Verwijderd
Als jij je kinderen op straat laat fietsen zonder ze de verkeersregels bijgebracht te hebben ben je onverantwoordelijk bezig.Op woensdag 25 juli 2001 14:51 schreef chevy78 het volgende:
dus sinterklaas een kind van 4 die net gaat fietsen weet ook wat alle verkeers borden betekenen. moet ze toch weten als ze op de straat fietst of niet.
en jij wil mij zeggen dat die kinderen ook weten dat rechts voorang heeft.
mischien een paar ja maar de rest weet niet eens wat rechts en links is.
en toch zijn dat ook algemene regels
Verwijderd
GoT is geen kleuterklasje waar beginnende internetters komen, een beetje ervaring is wel vereist.
ik ga ook de faq lezen en zal de volgende keer anders posten.
maar er zijn toch altijd mensen die gelijk moeten hebben.
maar waarom, als het niet illegaal was is mijn topic en post weggehaalt ???? en staat er /spam ????
en als een newbie hier graag wat ervaring wil opdoen mag je hem hier toch wel mee helpen d8 ik zo.Op woensdag 25 juli 2001 14:53 schreef Sinterklaas 82 tm het volgende:
Kinderen die niet weten dat rechts voorrang heeft mogen IMO niet alleen op straat rondfietsen, dat is levensgevaarlijk.
GoT is geen kleuterklasje waar beginnende internetters komen, een beetje ervaring is wel vereist.
maar dat zal ok wel goed komen denk ik.
Het gaat op FOK lijken hiero.
Waag het niet om een schrijffout te maken of je hangt...
Zo dat moest ik ff kwijt.
How many babies can a motherboard have?
Zie je wel... iedereen is ffies nieuw... hij gaat nu netjes de faq lezen en zich netjes gedragen..Op woensdag 25 juli 2001 14:55 schreef chevy78 het volgende:
dank je wel dex.
ik ga ook de faq lezen en zal de volgende keer anders posten.
maar er zijn toch altijd mensen die gelijk moeten hebben.
maar waarom, als het niet illegaal was is mijn topic en post weggehaalt ???? en staat er /spam ????
Nee, deze leer je van je ouders of op schoolOp woensdag 25 juli 2001 14:47 schreef chevy78 het volgende:
Ik dacht van welen ook niet iedereen weet die.
MAAR ALS JE ZELF KIJKT DAN ZIEN AL DIE HOOFDLETTERS ER TOCH ERG SCHREEUWERIG UIT NIET?en ik wist het niet dat ik niet geen hoofdletters mag gebruiken.
En als ik jouw tuin wil onder scheiten dan maak ik dat zelf wel uit. Logisch toch? Niet dus.en als ik ze wel gebruik maak ik dat zelf uit.
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
ik wist het niet dat ik niet geen hoofdletters mag gebruiken.
zo laten jullie zien dat ik wel een beetje fout zat maar dat de andere toch ook niet zo hoeven reageren.
toch vindt ik het raar dat als je een topic zet en 1 iemand er over klaagt dat die dan gelijk wordt gedeleted. en als je een beetje raar typed of niet alles perfect nederlands typed.
so what, niet iedereen is perfect of wel.
van mij mag deze topic wel gesloten worden, want mijn en jullie punt is gemaakt.
en veel komt er tochniet meer uit.
en voor degene die toch willen verder discuceren kunnen altijd mailen.
sluit de boel nu maar dan kan ik een normale topic zetten ok
3dubbele ontkenning, dat is ontkenning...Op woensdag 25 juli 2001 15:00 schreef chem het volgende:
chevy82 kan echt wel het goeiste neterlandsch
[..]
dus hij wist het wel
In the beginning the Internet was a bunch of smart users with dumb terminals. Now...
dat lijkt me nou es een wijs besluitOp woensdag 25 juli 2001 15:02 schreef chevy78 het volgende:
sluit de boel nu maar dan kan ik een normale topic zetten ok
nou vraag ik je...
Verwijderd
Schijten is het hoorOp woensdag 25 juli 2001 14:59 schreef -Rob- het volgende:
En als ik jouw tuin wil onder scheiten dan maak ik dat zelf wel uit. Logisch toch? Niet dus.
maar zelf ook niet echt kunnen schijven of typen.
en ik typ erg snel en dat gaat erg vaak fout ja boeie.
en
rob jij post dit maar uuuuhhh geen CHEVY82 gezien hoor vandaag
Nee, ik schreef niet Chevy82, ik quote iemand die het verkeerd tikte.en
rob jij post dit maar uuuuhhh geen CHEVY82 gezien hoor vandaag![]()
![]()
Dit topic is gesloten.
![]()