Hi Willem, ik ben dan benieuwd wat er aan beide apparaten mankeerde bij jou?
Het laatste waar ik op zit te wachten is verbindingsproblemen, want dat is voor mij nu juist waarom ik zo geïnteresseerd ben in dit WiSa systeem. Ik had onlangs even de JBL 9.1 soundbar hier thuis, maar die heb ik na een week helaas weer terug moeten sturen omdat ik in de HDMI-CEC hel terecht was gekomen

De aangesloten apparaten, Samsung UHD Blu-ray, Apple TV en Samsung 2020 8K televisie werkten soms goed, en andere momenten hadden ze plotseling geen idee van elkaars bestaan …
Alsof dat allemaal niet erg genoeg was, waren er ook allerlei problemen met de sync van het geluid. Overigens heb ik geen idee of dat specifiek aan deze soundbar lag, de 8K televisie moet nogal wat processing doen, dus dat kan het natuurlijk ook zijn geweest. Alle kabels waren HDMI 2.1 en de televisie en de soundbar zijn eARC, maar toch die effing problemen allemaal
De soundbar klonk overigens prima in onze ruime woonkamer met open keuken en als het allemaal werkte was het zeer acceptabel, zeker voor die prijs. Maar ik heb lichamelijke beperkingen en het is helemaal niet fijn om je vrouw drie keer per dag te moeten vragen of ze even de stroomstekkers er uit trekt, de HDMI even opnieuw losgekoppeld, 5 minuten wacht, en weer aansluit.
Dus daarom is de soundbar helaas weer terug in de doos gegaan en ik ben nog steeds op zoek naar iets wat simpelweg werkt en verder een no-brainer is. Wanneer het geluid dan niet helemaal optimaal 100% super de luxe audiophielen-kwaliteit is, niet zo'n probleem, maar dan moet het dus wel werken. Daarom ben ik benieuwd waar je tegen aan liep met bovengenoemde apparaten.
Ik zou helemaal bereid zijn om zo'n WiSa SoundSend kastje te kopen voor - zeg 200 euro - en dan misschien gewoon twee Klipsch boekenplank speakers of voor mijn part van die Citation satelliet speakertjes, om te beginnen. En dan (van Marktplaats) hier en daar af en toe eens wat WiSa speakertjes oppikken. Het einddoel zou dan zijn Bang en Olufsen WiSa luidsprekers, maar dat is qua portemonnee ver weg. Als het allemaal werkt en aan en uitgaat op het verwachte moment, draadloos is en synchroon qua beeld en geluid èn bovendien iets beter klinkt dan de televisie, ga ik al een stuk meer tevreden zijn
Maar dan moet ik inderdaad wel weten dat het werkt als geadverteerd.