VR & nieuwe computer

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Snakeman123
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-01 15:18
Ik zoek een?
nieuwe computer, die VR kan draaien? zelf laten in elkaar zetten of kan en klaar?

Wat is je budget?
1000-1200, redelijk?

Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb jaren geen vaste pc gehad omdat ik game op een xbox maar het kriebelt al heel lang om VR te spelen maar omdat dit nog altijd niet mogelijk is op mijn xbox one x, wil ik misschien toch maar overstappen naar een vaste pc met VR. Ik ben dus opzoek naar een computer waar ik VR op kan doen. Mijn laatste ervaring met een vaste computer was uit de geforce 2 ti periode _/-\o_

Alle reacties

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-01 12:43
Wat heb je zelf al gevonden wat betreft mogelijkheden? Is de 1000-1200 al incl alle VR opties? Wat voor randapparatuur heb je nodig? Kijk anders eens bij de BBG voor desktops voor als je op zoek bent naar een beginpunt.

Strava & Untappd - Do not combine!

• Snakeman123
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 30-01 15:18
Raznov schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 12:07:
Wat heb je zelf al gevonden wat betreft mogelijkheden? Is de 1000-1200 al incl alle VR opties? Wat voor randapparatuur heb je nodig? Kijk anders eens bij de BBG voor desktops voor als je op zoek bent naar een beginpunt.
Het is exclusief VR bril, de BBG zal ik eens bekijken. Wist niet dat die nog bestonden op tweakers!

• Raznov
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22-01 12:43
Snakeman123 schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 14:04:
[...]

Het is exclusief VR bril, de BBG zal ik eens bekijken. Wist niet dat die nog bestonden op tweakers!
Zie ook [BBG] Mainstreamgamesysteem - maart 2019 voor de discussie die gaande is voor de nieuwste variant.

Strava & Untappd - Do not combine!

• Tallguy
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Tallguy

There is no place like 127.0.0

Het hangt er ook vanaf wàt je wil doen qua VR en welke VR bril. Je kan bijv met een I7-2600K, GTX1080 en 8GB RAM al het nodige doen zoals Lone Echo met een Rift, maar wil je bijv DCS icm de F-14 Tomcat of F18 Hornet, dan wordt het een ander verhaal (omdat DCS niet super geoptimaliseerd (nog) is voor VR). Dan heb je wel zwaardere spullen nodig.

specs | 3360wP met SE3000