heej, ik ben verslaafd aan supaplex!! maar wordt het nu nog wel gespeeld(ja door mij, maar ook door andere)???????
/me is verslaafd aan SUPAPLEX
I
Supaplex
/me is verslaafd aan SUPAPLEX
I
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
d8 het niet ik had hem laatst gedownt. via altavista gevondenOp woensdag 25 juli 2001 13:28 schreef Mannekino het volgende:
Haha.. is was eergister ofzo mijn diskette bak ff aan het doorbladeren. En wat vond ik daar de disk met Supaplex. Jippie da8 ik.
Maar de disk is beschadigd. Dus no more Supaplex voor mijHehe..
BTW, zitten er nog steeds copyrights op misschien kan iemand het me mailen ofzo? Anders gaat het over.
Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!
Verwijderd
www.classic-trash.comOp woensdag 25 juli 2001 13:28 schreef Mannekino het volgende:
Haha.. is was eergister ofzo mijn diskette bak ff aan het doorbladeren. En wat vond ik daar de disk met Supaplex. Jippie da8 ik.
Maar de disk is beschadigd. Dus no more Supaplex voor mijHehe..
BTW, zitten er nog steeds copyrights op misschien kan iemand het me mailen ofzo? Anders gaat het over.
ik heb het al 1000000 keer uitgespeeld, dus ik ben maar overgegaan naar nieuwe levels. owja het is een freeware produkt te downloaden van de site van de makers! elmerproduktions of zo ietsOp woensdag 25 juli 2001 19:31 schreef Codin het volgende:
[..]
www.classic-trash.com
Ik zit nog ergens in het begin of zo, frustrerende klote-levels zijn het wel
Verwijderd
Kan best kloppen, als ik hier Supaplex speel onder vmware ( virtuele Windows 95B ) dan gaat ie ook te snel incl. de speedpatch.Op donderdag 26 juli 2001 12:41 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb het in Win2K draaien. Omdat eht niet onder NT kan draai ik in VMware. Maar zelfs met de speedpatch op 10 (slowest) en in een Virtuele Machine is het nog veeeeeel te snel.
C:\>_
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq