Toon posts:

wie speelt er nu nog SUPAPLEX?????

Pagina: 1
Acties:
  • 219 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
heej, ik ben verslaafd aan supaplex!! maar wordt het nu nog wel gespeeld(ja door mij, maar ook door andere)???????
/me is verslaafd aan SUPAPLEX
I O+ Supaplex

Verwijderd

Paar dagen geleden was hier ook nog een topic over

Hier :)

Ik speel het ook nog wel eens... het blijft een erg leuk spel

Verwijderd

Supaplex? Ja mijn vriendin speelt dit ook wel eens... Ik heb zelf een hekel aan van die puzzle-schuif blokjes spelletjes :D

Verwijderd

Haha.. is was eergister ofzo mijn diskette bak ff aan het doorbladeren. En wat vond ik daar de disk met Supaplex. Jippie da8 ik.

Maar de disk is beschadigd. Dus no more Supaplex voor mij ;( Hehe..

BTW, zitten er nog steeds copyrights op misschien kan iemand het me mailen ofzo? Anders gaat het over.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 13:28 schreef Mannekino het volgende:
Haha.. is was eergister ofzo mijn diskette bak ff aan het doorbladeren. En wat vond ik daar de disk met Supaplex. Jippie da8 ik.

BTW, zitten er nog steeds copyrights op misschien kan iemand het me mailen ofzo? Anders gaat het over.
d8 het niet ik had hem laatst gedownt. via altavista gevonden

Verwijderd

supaplex :)

was inderdaad wel een vet spel, echt veel gespeelt op de oude pc...

• komaki
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-01 12:44

komaki

The Hot Zone

jaaaaaaaaaaaa
op school als ik weer es nix kan bedenken achter de comp :)
hehe
moesten de leraren es weten >:)

Het is net een flipperkast als ik mijn hoofd schud met die 2 hersencellen!!!!!

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 13:28 schreef Mannekino het volgende:

www.classic-trash.com

Ik zit nog ergens in het begin of zo, frustrerende klote-levels zijn het wel :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 25 juli 2001 19:31 schreef Codin het volgende:

[..]

www.classic-trash.com

Ik zit nog ergens in het begin of zo, frustrerende klote-levels zijn het wel :)
ik heb het al 1000000 keer uitgespeeld, dus ik ben maar overgegaan naar nieuwe levels. owja het is een freeware produkt te downloaden van de site van de makers! elmerproduktions of zo iets

Verwijderd

Ik zal FF 2 fans op je dak sturen

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-02 13:46
Supaplex roeleert zwaar :)

Vroeger in het tijdperk dat de 386 net nieuw was speelde ik het helemaal grijs (of was het groen? :P )

Khebbut nog steeds en het is een van de WEINIGE zeer oude DOS-games die nu op een PC van vandaag de dag nog draait, alleen speelt het niet erg fijn meer.
Kheb ouwe DOS-games zat die allemaal RunTime-Errors op mijn computer geven en zo, computer is gewoon te snel >:)

Verwijderd

Ik heb het in Win2K draaien. Omdat eht niet onder NT kan draai ik in VMware. Maar zelfs met de speedpatch op 10 (slowest) en in een Virtuele Machine is het nog veeeeeel te snel.

Verwijderd

ik heb het ook nog wel ergens

mn ma speelde het altijd :)

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Supaplex is echt :9~

Is ook een van de eerste computerspellen die ik ooit heb gezien/gespeeld :)

C:\>_

• Vinnie
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Op donderdag 26 juli 2001 12:41 schreef HlpDsK het volgende:
Ik heb het in Win2K draaien. Omdat eht niet onder NT kan draai ik in VMware. Maar zelfs met de speedpatch op 10 (slowest) en in een Virtuele Machine is het nog veeeeeel te snel.
Kan best kloppen, als ik hier Supaplex speel onder vmware ( virtuele Windows 95B ) dan gaat ie ook te snel incl. de speedpatch.

Maar als ik echt onder DOS/Windows 9x Supaplex ga spelen met de patch dan doet ie ut veel beter :)

C:\>_

Pagina: 1