Verwijderd
Moet ik nog ergens hebben liggen. Was idd erg kewl!
hee.. bij google search vond ik deze: Bowlda Dash een remake met raytraced graphics enzo, best cool
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Verwijderd
m@zzl
Dennis van Gelder
Mn moeder heeft t wel uitgespeeld en ik niet. Irritant...
Was toch mooier toen in EGA!
Blijkbaar kan hij niet zo goed opschieten met modernere videokaarten!
Verwijderd
Aaah, ik krijg de vreemde neiging om te zeggen dat het vroeger zo mooi was, maar ik ben pas 20!!.
Het was trouwens vroeger wel erg mooi hoor
Nu vraag ik me trouwens af wat het favorite spel tot 1995 is van de Tweaker.
Verwijderd
ik was er vroeger aan verslaaft en heb het nu nog wel op een 386 staan
ik zal het wel weer is gaan spelen!
ik denk dat ik het nog steeds wel leuk vind
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Maarja..
Verwijderd
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
ik heb geforce 2 gts, en hij doet het prima hoorOp donderdag 19 juli 2001 16:24 schreef Molybdenum het volgende:
Ik heb Supaplex ook gevonden via Google, maar het scrollen gaat niet zo mooi.
Was toch mooier toen in EGA!
Blijkbaar kan hij niet zo goed opschieten met modernere videokaarten!
Verwijderd
Link gefixed.....Op donderdag 19 juli 2001 21:21 schreef Childsplay het volgende:
toch jammer dat die het niet doet. want mijn zus heeft die speedfix nodig
het moet natuurlijk classiC met een c en niet met een s zijn
Als je dat nou niet verbeterd had was het wel goed geweest, nu word het topic waarschijnlijk weer geslotenOp donderdag 19 juli 2001 23:24 schreef Codin het volgende:
[..]
Link gefixed.....
het moet natuurlijk classiC met een c en niet met een s zijn
die belde elkaar op over welk level ze zaten en als er 1 niet uitkwam dan gingen ze het helemaal uit typen van 1 rechts 2 links etc etc!
Mijn hobby projectjes: www.agenticprojects.be
Verwijderd
Zal wel meevallen toch....Op vrijdag 20 juli 2001 00:07 schreef Bigs het volgende:
[..]
Als je dat nou niet verbeterd had was het wel goed geweest, nu word het topic waarschijnlijk weer gesloten
Oh well ik kan er altijd www.classic-trash.cum van maken...
Indien de classic-trash link niet gewenst is door een modje, maak van de o dan maar even een u
[edit]
Supaplex is trouwens freeware, dus dat zou het probleem niet mogen zijn...
Verwijderd
Verwijderd
Op vrijdag 20 juli 2001 09:17 schreef Childsplay het volgende:
Op classic trash krijg je wel informatie, maar ik zie nerrugus een linkje om het te donwloaden, het zal wel weer aan mijn zoeken liggen, maar ik zei het ECHT niet, maar laat maar want ik hebbem al errugus anders gevonden
Nee, dat was het niet, het was shareware, maar is gekraakt ooit. Hebben de makers maar besloten ém vrij weg te geven na registratie...Op vrijdag 20 juli 2001 00:28 schreef Codin het volgende:
Supaplex is trouwens freeware, dus dat zou het probleem niet mogen zijn...
Hij is Feeware dus het mag
Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB
Verwijderd
mijn web games -> Impossible Snake 2 :: Impossible Snake :: Snake Slider
Rockford roeleert flink...Op donderdag 19 juli 2001 12:51 schreef BdR het volgende:
Ja, Supaplex is wel cool, maar toen had ik (geloof het of niet) nog geen VGA(ega sux btw) maar ik speelde veel Rockford, ook een Boulderdash clone (lijkt verdacht veel op Boudlerdash 2)
hee.. bij google search vond ik deze: Bowlda Dash een remake met raytraced graphics enzo, best cool
[afbeelding]
Kon ehm alleen niet met de cowboy uistpelen..
Verwijderd
maar bij mijn zus gaat tie megasnel -> speedfix -> nu schokt het beeld gegantisch
Verwijderd
En dus is het freeware:Op vrijdag 20 juli 2001 12:47 schreef WieMie het volgende:
[..]
Nee, dat was het niet, het was shareware, maar is gekraakt ooit. Hebben de makers maar besloten ém vrij weg te geven na registratie...
SUPAPLEX
Developer Freeware
Publisher: Freeware
Year: 1997
Genre: Arcade
......
Verwijderd
Verwijderd
Year: 1997???? Dacht het niet, maar goed...Op vrijdag 20 juli 2001 16:10 schreef Codin het volgende:
[..]
En dus is het freeware:
SUPAPLEX
Developer Freeware
Publisher: Freeware
Year: 1997
Genre: Arcade
......
Verwijderd
Ik zat ook al raar op te kijken ja....Op vrijdag 20 juli 2001 17:22 schreef WieMie het volgende:
[..]
Year: 1997???? Dacht het niet, maar goed...
Misschien dat ze hem toen uitgaven als freeware of zo.
Fuck it...
heb ik een half jaar gespeeld. ik heb em nog in een zipje liggen ergens (abandonware
ik vond die level editor het leukste, altijd veel explosieven erinzetten
Het is uit 92/93 ofzo. Later echt nietOp vrijdag 20 juli 2001 22:55 schreef Codin het volgende:
Ik zat ook al raar op te kijken ja....
Misschien dat ze hem toen uitgaven als freeware of zo.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
1991Op vrijdag 20 juli 2001 23:41 schreef Exirion het volgende:
[..]
Het is uit 92/93 ofzo. Later echt niet

Dit was btw ook 1 van de eerste computerspellen die ik ooit heb gezien/gespeeld.
C:\>_
Verwijderd
Op vrijdag 20 juli 2001 16:36 schreef Childsplay het volgende:
good for you, iemand enig idee hoe het komt dat als ik links druk, hij dat een halve seconde later pas doet, ander kom ik een beetje lastig door level 11 (waar die 100 scharen achter ja aan zitten
Verwijderd
Tuurlijk ken ik dat! Staat in m'n map Xtreem Oude Spellen, naast Wolvenstein, Volley, Prehistorik 2 en meer van dat spul!Op donderdag 19 juli 2001 12:32 schreef Molybdenum het volgende:
Kent iemand het?
Ik heb er vroeger vele uurtjes aan besteed.
Het is een soort van BoulderDash.
Erg verslavend spel ja, alleen een beetje slecht voor mijn 14" VGA schermpje toen