Ik ben druk bezig met het bouwen van mijn ultimate pc!
ik heb de volgende onderdelen:
- I9-9900k
- ASRock Z390 Phantom Gaming 9 - Moederbord
- Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB
- GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G
- nog 2x een 7400 rpm shijf
- 1 ssd
het probleem
Dit alles bij elkaar incl 2 fans van 120MM en muis en toetsenbord zal ongeveer 545 Watt gaan kosten.
En mijn huidige PSU heeft 550 Watt. dit is de Corsair RM550X
ik weet ook niet of ik in het juiste topic zit hiervoor maar wat kan ik het beste doen, ik heb nog een 2e PSU liggen die de GPU makkelijk aan kan, hier een 24 pins converter tussen drukken en even door sparen voor een 750 Watt PSU of zou dit goed moeten gaan.
Ik laad nooit apparaten op via mijn pc, ik gebruik mijn usb poorten amper doordat ik een online cloud gebruik in combinatie met ander oplossingen van data transfer. het enige wat oplaad aan mijn pc is mijn headset voor gamen maar die kan ook nog wel ergens anders aangesloten worden.
Ik hoor graag wat jullie hier over denken.
ik heb de volgende onderdelen:
- I9-9900k
- ASRock Z390 Phantom Gaming 9 - Moederbord
- Cooler Master MasterLiquid ML120L RGB
- GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G
- nog 2x een 7400 rpm shijf
- 1 ssd
het probleem
Dit alles bij elkaar incl 2 fans van 120MM en muis en toetsenbord zal ongeveer 545 Watt gaan kosten.
En mijn huidige PSU heeft 550 Watt. dit is de Corsair RM550X
ik weet ook niet of ik in het juiste topic zit hiervoor maar wat kan ik het beste doen, ik heb nog een 2e PSU liggen die de GPU makkelijk aan kan, hier een 24 pins converter tussen drukken en even door sparen voor een 750 Watt PSU of zou dit goed moeten gaan.
Ik laad nooit apparaten op via mijn pc, ik gebruik mijn usb poorten amper doordat ik een online cloud gebruik in combinatie met ander oplossingen van data transfer. het enige wat oplaad aan mijn pc is mijn headset voor gamen maar die kan ook nog wel ergens anders aangesloten worden.
Ik hoor graag wat jullie hier over denken.
new pc build in the making