Pff weet niks bijzonders..
Dat. Was. Sowieso. Niet. Verwacht.DennusB schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:49:
Weer geen airpower. Wat. Een. Fucking. Blamage.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Jawel hoor, want hij stond met foto en al op de pagina van de nieuwe AirPods
Owner of DBIT Consultancy
Heb ik nu nog steeds de laatste nieuwe iPhone ?????
Mooi, Apple tv met HBO, showtime en starz en + met eigen content. Vooral dat eerste is interessant.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Maargoed, conclusievan de keynote. Veel ideeën maar nog niets concreet klaar.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja maar je kunt geen Jennifer Aniston in strakke PVC broek voor 2000 devs zetten. Trauma's.matthijst schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:49:
Lame shit.
Had ook met wwdc en in september gekund dit.
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Nodig voor de nieuwe AirPods dus zal vandaag wel komen.BlazeMuis schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:51:
Waar blijft iOS 12.2 dan?
Moeten we (ook) voor bij de NL banken zijn.Ronwiel schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:50:
Waar is apple pay nl?
We zijn geen groot land, maar wel eentje met een eigenwijze bankensector.
nog 8 minuten ? is dan 12:00 in CupertinoBlazeMuis schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:51:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Komt straks.BlazeMuis schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:51:
Klopt het dan toch dat geld mensen gek kan maken?
Precies. Een initiële reeks series lanceren, ok. Maar dat blijven doen is iets anders.SuBBaSS schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:50:
Nou interessant allemaal!
Benieuwd wat het ze gaat brengen.
Precies daarom hahaDonstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:52:
[...]
Nodig voor de nieuwe AirPods dus zal vandaag wel komen.
Overigens geen woord gerept over Apple Music, ook bijzonder.
Dit is Pure Apple propaganda. Het gaat even wat minder met de verkopen, dus komen ze met deze Keynote op de proppen. Kijk eens welke grote namen we achter ons hebben staan.
Spielberg was ook niet te spreken over streamingdiensten, want dat doet de bioscoopervaring te niet. Ze mochten volgens hem ook geen Oscar winnen. Maar nu is het allemaal ge-wel-dig. En Oprah viel al helemaal niet goed. Apple Will heal the world. Bah!
Spielberg was ook niet te spreken over streamingdiensten, want dat doet de bioscoopervaring te niet. Ze mochten volgens hem ook geen Oscar winnen. Maar nu is het allemaal ge-wel-dig. En Oprah viel al helemaal niet goed. Apple Will heal the world. Bah!
Ook geen verrassingen voor de aandeelhouders: https://www.marketwatch.com/investing/stock/aapl
Apple zal het van hun services moeten hebben willen ze in de toekomst relevant blijven.
Als dit het niveau is gaan ze het niet redden tegen Netflix of Disney
AppleTV app dus vanaf mei in NL, zie Apple site
Dat is toch al langer geweten, dat ieder groot bedrijf naar een service model moet...LockeJohn schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:58:
Apple zal het van hun services moeten hebben willen ze in de toekomst relevant blijven.
Het duurt al (belachelijk) lang eer ze dit gaan doen. (mss wel te laat?)
Als HBO met GoT ook beschikbaar komt in Nederland ben ik heel erg happy. Niet dat het downloaden nou zo’n probleem is, maar betaal er liever voor... Altijd gedaan, tot men opeens zei dat ze m’n geld niet meer wilden.Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:50:
Mooi, Apple tv met HBO, showtime en starz en + met eigen content. Vooral dat eerste is interessant.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
en Apple Arcade
https://www.apple.com/nl/apple-arcade/
kan dus betekenen dat de games op alle platforms moeten draaien, benieuwd wat ze dan met controllers op AppleTV doen. Die remote is PoS.
kan dus betekenen dat de games op alle platforms moeten draaien, benieuwd wat ze dan met controllers op AppleTV doen. Die remote is PoS.
Ik ben wel erg benieuwd naar de app voor LG tv’s. Dan toch 4K kijken zonder AppleTV 4K? Dan wordt m’n AppleTV 4 al helemaal echt niets meer dan een veredelde homehub.
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Leuk als je in de VS woont.Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:50:
Of handig bent met zulke zaken.
Ze hebben die MFI spullen. Die controller is wel oke.loekf2 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:03:
en Apple Arcade
[ Voor 50% gewijzigd door Donstil op 25-03-2019 20:09 ]
Met 4 nieuwe animoji's...joepie.Runescom schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:07:
iOS 12.2 is beschikbaar!
Owner of DBIT Consultancy
Ligt er maar net aan hoe moeilijk het gaat worden.
Apple TV 4th Gen heet voortaan Apple TV HD.
Ik heb Netflix us ook werkend dus denk dat het wel meevaltNotSoSteady schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:10:
[...]
Ligt er maar net aan hoe moeilijk het gaat worden.
Ik vind het prachtig dat Apple Arcade. Goed uitgevoerd:
Als het maandelijks opzegbaar is ga ik het zeker proberen!het doen van additionele in-game aankopen is niet mogelijk.
Advertenties maken geen onderdeel uit van Apple Arcade en
spelen zonder een internetverbinding is mogelijk.
Tja, ik ook. Maar Hulu heb ik hier nog nooit werkend gekregen. Moet je bovendien ook niet in het bezit zijn van bijvoorbeeld een HBO-account (VS). Nee dus. Een hoop gedoe voor iets wat ik ook gewoon bij Ziggo kan halen.Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:13:
[...]
Ik heb Netflix us ook werkend dus denk dat het wel meevalt
[ Voor 24% gewijzigd door NotSoSteady op 25-03-2019 20:23 ]
Volgens mij doet Apple Music het behoorlijk goed (zeker in de USA).LockeJohn schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:58:
Apple TV+ is afwachten, maar als je zoveel grote namen achter je hebt staan is dat natuurlijk geen slechte start.
Ik vond het een prima keynote. Erg Amerikaans maar te verwachten bij een keynote over alleen services.
Apple Pay/Card is gaaf, dat wil ik wel. Die kickback is geniaal om die markt open te breken. Nu hebben we het hier natuurlijk best prima voor elkaar, overal kunnen pinnen/contactloos, in Amerika is dat niet het geval en lopen ze nog met credit cards te klooien.
Ook privacystuk is tof en interessant. Bizar dat een Amerikaans bedrijf straks betere privacy geeft op betalingen dan we hier in Europa met PSD2 hebben.
Arcade: mwoa, ze proberen het bij elke keynote maar die games op iOS zie ik puur als tijdverdrijf als je ergens even moet wachten. Ik vermaak mij dan ook met het een supersimpel spelletje met kut graphics. Thuis op de bank wil ik dikke games spelen (en dat geeft Sony). Dit hangt er tussenin, dat doet mij niks.
News: niet zo interessant hier. Wel scherpe prijs trouwens, 10tje per maand voor de hele familie is 1/1,5 tijdschrift.
TV+: kan wel gaaf zijn. Afwachten natuurlijk wat voor content erop komt. Ik vind Netflix prima maar zit er niet aan vast.
Maar betekent dit ook dat we band of brothers of zo kunnen verwachten of alleen non-geweldadige series en films?Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:50:
... na de zomer
Het is Apple, dat wordt lachen, gieren en brullen met een perfect gemixte cast.Uffje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:24:
[...]
Maar betekent dit ook dat we band of brothers of zo kunnen verwachten of alleen non-geweldadige series en films?
Band of Brothers? Kolere dat is bijna 20 jaar geleden.Uffje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:24:
[...]
Maar betekent dit ook dat we band of brothers of zo kunnen verwachten of alleen non-geweldadige series en films?
HBO heeft een hoop andere pareltjes gemaakt sinds dien hoor.
Hahah beste serie die ik gezien heb, verder ken ik ook eerlijk gezegd niet veel HBO seriesDonstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:26:
[...]
Band of Brothers? Kolere dat is bijna 20 jaar geleden.
HBO heeft een hoop andere pareltjes gemaakt sinds dien hoor.

Edit: Maar vergeet even de kern van m'n vraag, komen ze ook met series die 18+ rated zijn?
[ Voor 12% gewijzigd door Woopdedooo op 25-03-2019 20:30 ]
... na de zomer
Ooh jaloers! Dat allemaal nog mogen ontdekken lijkt mij fantastisch.Uffje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:28:
[...]
Hahah beste serie die ik gezien heb, verder ken ik ook eerlijk gezegd niet veel HBO series.
Uffje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:28:
[...]
Hahah beste serie die ik gezien heb, verder ken ik ook eerlijk gezegd niet veel HBO series.
Tour of Duty nooit gevolgd?
[ Voor 5% gewijzigd door CyberMania op 25-03-2019 20:30 ]
HBO zit standaard in mijn Ziggo-pakket, maar verder dan The Sopranos ben ik nog niet gekomen.Uffje schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:28:
[...]
Edit: Maar vergeet even de kern van m'n vraag, komen ze ook met series die 18+ rated zijn?
Voor Showtime betaal je wel meteen een $3.99 premium om hem op de Apple TV te krijgen in plaats van andere sites/aanbieders die er op het moment al in de VS zijn. En dat is nog maar 1 pakket, bedenk eens hoeveel je extra betaald als alle pakketten dat hebben.Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:50:
Dit dus. Heb onlangs een Apple tv 4K gekocht puur omdat je enkel recente 4K films kunt kijken via iTunes. Netflix heeft een nog te beperkt 4K filmaanbod.WhatsappHack schreef op maandag 25 maart 2019 @ 20:06:
Ik ben wel erg benieuwd naar de app voor LG tv’s. Dan toch 4K kijken zonder AppleTV 4K? Dan wordt m’n AppleTV 4 al helemaal echt niets meer dan een veredelde homehub.
Als ik deze aankondiging zie, kan ik de Apple tv 4K te koop aanbieden.

Onfelooflijk dat ik dit moet uitleggen, maar. Was een verwijzing naar het feit dat een bele boel mensen denken dat Freeman = Mandela
https://twitter.com/samanth_s/status/413515600846422016?s=21
De uitleg is wat summier, is dit dan ook te bekijken op de televisie via de Apple app die dan op de iPhone staat middels Chromecasting? Zo bekijk ik ook bijvoorbeeld Netflix en youtube,Herax10NL schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:47:
https://www.apple.com/nl/apple-tv-plus/ het staat op de Apple site! Dus ook in NL
Om nu speciaal een Apple TV decoder te kopen zie ik niet zo zitten.
Dat is wel bijzonder, al vraag ik me af of dan die TV-app dezelfde functies gaat ondersteunen als ze lieten zien met andere stream-platformen. Wij hebben in de basis hier netflix, videoland en amazon, zeker die eerste liggen ze niet zo goed mee, dat die bv niet in de TV app zal komen.Herax10NL schreef op maandag 25 maart 2019 @ 19:47:
https://www.apple.com/nl/apple-tv-plus/ het staat op de Apple site! Dus ook in NL
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Waardloos event ooit, preview van diensten/VS only....

Dat vind ik van Netflix niet zo bijzonder eigenlijk. Netflix zit met eigen content in geen andere dienst, altijd alleen via de Netflix app.SinergyX schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 10:46:
[...]
Dat is wel bijzonder, al vraag ik me af of dan die TV-app dezelfde functies gaat ondersteunen als ze lieten zien met andere stream-platformen. Wij hebben in de basis hier netflix, videoland en amazon, zeker die eerste liggen ze niet zo goed mee, dat die bv niet in de TV app zal komen.
Wel lekker zijn de diensten waarop je nu geen abonnement kunt nemen buiten de US, Zoals bijvoorbeeld Showtime, starz, AMC, enz. Als Apple dat naar Europa brengt zou dat wel tof zijn.
Netflix content kijk ik dan wel via de Netflix app. Zoals dat nu ook moet.
Dat gaat van zijn lang zal zijn leven niet gebeuren zolang alle rechten van de programma's al bij Nederlandse zenders en Netflix liggen. AMC heeft bijvoorbeeld in NL al een kanaal maar daar zijn geen van hun bekende dingen te zien. Daarnaast zou je nu al via Amazon US (Prime?) abonnementen kunnen nemen op deze betaal pakketten maar dan mag je wel met VPN en IP changers aan de gang.Donstil schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:33:
[...]
Dat vind ik van Netflix niet zo bijzonder eigenlijk. Netflix zit met eigen content in geen andere dienst, altijd alleen via de Netflix app.
Wel lekker zijn de diensten waarop je nu geen abonnement kunt nemen buiten de US, Zoals bijvoorbeeld Showtime, starz, AMC, enz. Als Apple dat naar Europa brengt zou dat wel tof zijn.
Netflix content kijk ik dan wel via de Netflix app. Zoals dat nu ook moet.
Voorbeeld: https://www.amazon.com/gp...ER_FILTER%3DSUBSCRIPTIONS
[ Voor 7% gewijzigd door Pompi op 26-03-2019 11:39 ]
Nou ja rechten worden nu verkocht omdat dit nu nodig is, met de Apple TV dienst houden de zenders dat in eigen beheer en is dat dus niet meer nodig. Daarom is er dus kans dat zodra bepaalde contracten verlopen deze niet verlengd worden.Pompi schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:37:
[...]
Dat gaat van zijn lang zal zijn leven niet gebeuren zolang alle rechten van de programma's al bij Nederlandse zenders en Netflix liggen. AMC heeft bijvoorbeeld in NL al een kanaal maar daar zijn geen van hun bekende dingen te zien. Daarnaast zou je nu al via Amazon US (Prime?) abonnementen kunnen nemen op deze betaal pakketten maar dan mag je wel met VPN en IP changers aan de gang.
Voorbeeld: https://www.amazon.com/gp...ER_FILTER%3DSUBSCRIPTIONS
Tijd zal het leren maar direct afsabelen omdat het vroeger anders werkte lijkt mij te kortzichtig.
Anders neem ik het wel vanuit de US overigens, werkt met de iTunes movie store ook prima.
VPN (Geen publieke) is ook geen probleem enz.
Voor nieuwe shows zou dat kunnen gelden maar de rechten van huidige en oude shows liggen nu al ergens anders, dus wat je dan krijgt is dat zo'n zenderpakket maar 1 show er in heeft staan en denk je dat mensen dan er rond de 10 euro voor gaan betalen? Of je moet dan wachten tot alle contracten verlopen zijn maar dat gebeurd ook niet gelijktijdig.Donstil schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:41:
[...]
Nou ja rechten worden nu verkocht omdat dit nu nodig is, met de Apple TV dienst houden de zenders dat in eigen beheer en is dat dus niet meer nodig. Daarom is er dus kans dat zodra bepaalde contracten verlopen deze niet verlengd worden.
Tijd zal het leren maar direct afsabelen omdat het vroeger anders werkte lijkt mij te kortzichtig.
Anders neem ik het wel vanuit de US overigens, werkt met de iTunes movie store ook prima.
Het liefst zou ik ook willen dat deze dingen gewoon hier in NL toegankelijk zijn aangezien ik een tijdje in de VS heb gewoond en gemerkt heb hoe fijn het is als alles gewoon meteen beschikbaar is, van mij hoeft er zelfs geen NL subs bij zolang de engelse er maar bij worden gedaan.
Dit soort rechten worden vaak verkocht voor een bepaald seizoen of een bepaalde periode en zijn niet oneindig. Kan dus zomaar dat het dan alsnog later komt, of het nieuwe seizoen wel (voor mij voldoende) en het oude niet.Pompi schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:46:
[...]
Voor nieuwe shows zou dat kunnen gelden maar de rechten van huidige en oude shows liggen nu al ergens anders, dus wat je dan krijgt is dat zo'n zenderpakket maar 1 show er in heeft staan en denk je dat mensen dan er rond de 10 euro voor gaan betalen? Of je moet dan wachten tot alle contracten verlopen zijn maar dat gebeurd ook niet gelijktijdig.
Het liefst zou ik ook willen dat deze dingen gewoon hier in NL toegankelijk zijn aangezien ik een tijdje in de VS heb gewoond en gemerkt heb hoe fijn het is als alles gewoon meteen beschikbaar is, van mij hoeft er zelfs geen NL subs bij zolang de engelse er maar bij worden gedaan.
Is allemaal niet ondenkbaar, het is alleen nu nog op de oude manier geregeld en dat moet Apple (en de rest) even Disrupten.
DAAR gaat het dus mis ;-) Ik ben niet zo sociaal dat ik door heb wat een hele boel mensen denken.mr.JamesBond schreef op maandag 25 maart 2019 @ 23:39:
[...]
Onfelooflijk dat ik dit moet uitleggen, maar. Was een verwijzing naar het feit dat een bele boel mensen denken dat Freeman = Mandela
https://twitter.com/samanth_s/status/413515600846422016?s=21
Welke VPN gebruik jij om US content van Netflix in Nederland te kijken? Was het niet zo dat je dan ook een Amerikkaans account nodig hebt?Donstil schreef op dinsdag 26 maart 2019 @ 11:41:
[...]
Nou ja rechten worden nu verkocht omdat dit nu nodig is, met de Apple TV dienst houden de zenders dat in eigen beheer en is dat dus niet meer nodig. Daarom is er dus kans dat zodra bepaalde contracten verlopen deze niet verlengd worden.
NordVPN werkt voor mij prima. Hebben een aantal servers die werken met Netflix: https://support.nordvpn.c...-Netflix-with-NordVPN.htmlotfiej schreef op woensdag 27 maart 2019 @ 09:56:
[...]
Welke VPN gebruik jij om US content van Netflix in Nederland te kijken? Was het niet zo dat je dan ook een Amerikkaans account nodig hebt?
new video, samenvatting Apple March Event 2019.