Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/n206ww.jpg

It's show time

25 maart 2019 om 18:00 geeft Apple weer een heuse Keynote, naar geruchten gericht op media en de mogelijke Streaming dienst.
.

Wat kunnen we verwachten?

Niets is zeker maar de geruchten rond de Apple Streaming dienst zijn heviger dan ooit, ook lijkt Apple News, de Blendle van Apple op de planning te staan. Zaken welke voor ons Nederlanders misschien niet direct relevant zijn maar waar we het wel mee zullen moeten doen.

Door de hardware refresh van afgelopen week wordt er op dat gebied niets verwacht.

Kijken naar het event?

Ga dan op je Mac naar de Apple website of download de Apple events app op je AppleTV.

Doel topic

In dit topic slowchatten we traditiegetrouw op de dag van de keynote, tijdens de keynote en net na de keynote over de keynote.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 10:20
Ben erg benieuwd naar de aankondigingen van vanavond, al ben ik bang dat het voor Europa niet zo interessant zal. Het meeste zal toch voornamelijk voor de VS zijn. iOS 12.2 kunnen we vanavond in ieder geval wel verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
wat Melvin al enigzins aangeeft, denk dat deze streamingdienst verre van interessant is en al helemaal niet voor ons in Europa (uitzendrechten e.d)

Heb nu al 4 abo's lopen bij de diverse diensten, kan me nauwelijks voorstellen dat Apple daar een nuttige toevoeging heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Inderdaad, voor ons Nederlanders zal er vanavond weinig spectaculairs te vinden zijn. Het zal 99% (als het niet 100%) US-only zijn (en mogelijk Canada, UK). Kijk maar naar Apple News en Apple Pay etc. etc.
Maargoed, we gaan het meemaken.

Vanavond wel iOS 12.2 aangezien de AirPods morgen uitkomen die deze versie vereisen. ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 03-07 20:36

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Zin in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:52
Ik ga niet speciaal op de bank zitten voor dit event. We weten toch al wat er komen gaat, alleen nog niet in welk jasje het gegoten gaat worden. Ik lees de reacties naderhand wel.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MelvinW schreef op maandag 25 maart 2019 @ 10:35:
Ben erg benieuwd naar de aankondigingen van vanavond, al ben ik bang dat het voor Europa niet zo interessant zal. Het meeste zal toch voornamelijk voor de VS zijn.
Ja dat had ik ook in de OP gezet idd. Ik verwacht ook geen bijzonderheden voor de EU.
Al zouden ze dat met een streaming dienst wel kunnen zijn. Apple music is hier ook beschikbaar natuurlijk.

De geruchten gingen al even dat het een soort Hub wordt waarin je streaming zaken afneemt.
Ik betaal nu voor Netflix en NLZiet maar zou daar graag een dienst aan toevoegen als dat betekend dat ik Showtime, Starz en HBO kan kijken. Eventueel met mijn Amerikaanse AppleID (om de HBO beperking voor NL eruit te slopen).

Edit: Aah ik zie nu dat juist Showtime, HBO en Starz als grote namen genoemd worden. Dan zou ik dus direct onboard zijn. Dat zijn de drie zenders waarvan in nog series download, rest kan tegenwoordig legaal.

[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 25-03-2019 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 08:32
Ik ben eigenlijk benieuwd of er een nieuw Apple TV product gaat komen of dat ze de prijs gaan verlagen van de huidige goedkoopste Apple TV. 159 EUR is toch nog best pittig om even van te voren af te tikken voor een nieuw Apple TV abonnement.

En als ze iets met gaming gaan doen hoop ik op een fatsoenlijke Apple controller.

[ Voor 14% gewijzigd door wes- op 25-03-2019 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wes- schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:20:
Ik ben eigenlijk benieuwd of er een nieuw Apple TV product gaat komen of dat ze de prijs gaan verlagen van de huidige goedkoopste Apple TV. 159 EUR is toch nog best pittig om even van te voren af te tikken voor een nieuw Apple TV abonnement.
Nou een Apple TV is natuurlijk wel meer dan een opstapje naar de nieuwe Apple Streaming dienst.
Er gingen echter wel geruchten over een soort Chromecast achtige HDMI stick al is dat al wel weer even geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
wes- schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:20:
Ik betwijfel het. Apple werkt al samen met o.a. Samsung om iTunes Movies & TV Shows beschikbaar te maken op Smart TVs. Je hebt dus straks waarschijnlijk niet eens een Apple TV nodig om content te bekijken, omdat het al als app op je TV geïnstalleerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-07 08:32
Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:23:
[...]

Nou een Apple TV is natuurlijk wel meer dan een opstapje naar de nieuwe Apple Streaming dienst.
Er gingen echter wel geruchten over een soort Chromecast achtige HDMI stick al is dat al wel weer even geleden.
Ja dat weet ik, heb zelf de 4K :) Ik heb het dan eigenlijk ook over mensen die nog geen Apple TV hebben staan maar wel interesse hebben in het Apple TV abonnement.
MelvinW schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:23:
[...]

Ik betwijfel het. Apple werkt al samen met o.a. Samsung om iTunes Movies & TV Shows beschikbaar te maken op Smart TVs. Je hebt dus straks waarschijnlijk niet eens een Apple TV nodig om content te bekijken, omdat het al als app op je TV geïnstalleerd is.
Ik dacht dat alleen Apple Music naar andere devices kwam. Maar het zou logisch zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
wes- schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:29:
[...]

Ja dat weet ik, heb zelf de 4K :) Ik heb het dan eigenlijk ook over mensen die nog geen Apple TV hebben staan maar wel interesse hebben in het Apple TV abonnement.

[...]

Ik dacht dat alleen Apple Music naar andere devices kwam. Maar het zou logisch zijn ja.
Nope, ook films: https://news.samsung.com/...irplay-2-content-streamen

En met AirPlay kun je natuurlijk ook gewoon films vanaf je iOS-device naar de TV streamen. Dat wordt straks op een groot aantal Smart TV's ondersteund.

[ Voor 4% gewijzigd door MelvinW op 25-03-2019 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Zie het niet gebeuren dat er een nieuwe Apple TV uitkomt. De huidige 4K Apple TV is méér dan voldoende qua specs. Ik speel hiermee werkelijk alles af via Infuse.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou er zijn nog wel een grote hoeveelheid beperkingen op het gebied van Audio codecs.
Infuse lost dat voor een deel op maar native zou wel lekker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:52:
Nou er zijn nog wel een grote hoeveelheid beperkingen op het gebied van Audio codecs.
Infuse lost dat voor een deel op maar native zou wel lekker zijn.
Eensch, Audio passthrough moeten ze weer fixen. Maar dat is software-matig, heeft niets met de hardware van doen. Want voorheen werkte dit namelijk wél, maar hebben ze bij een bepaalde tvOS update eruit gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:55:
[...]

Eensch, Audio passthrough moeten ze weer fixen. Maar dat is software-matig, heeft niets met de hardware van doen. Want voorheen werkte dit namelijk wél, maar hebben ze bij een bepaalde tvOS update eruit gehaald.
Ja maar native bedoel ik, niet via een truukje in een Applicatie (DTS omzetten naar PCM dacht ik?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 11:59:
[...]

Ja maar native bedoel ik, niet via een truukje in een Applicatie (DTS omzetten naar PCM dacht ik?)
Was het eerst niet native en dat Apple dit juist eruit heeft gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:00:
[...]

Was het eerst niet native en dat Apple dit juist eruit heeft gehaald?
Nope, DTS (bijvoorbeeld) is nooit native geweest helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik hoop echt op de AirPower, niet omdat ik hem perse nodig heb, maar omdat ik me afvraag wat ze er van gemaakt hebben 2 jaar doodzwijgen.

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
DennusB schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:29:
Ik hoop echt op de AirPower, niet omdat ik hem perse nodig heb, maar omdat ik me afvraag wat ze er van gemaakt hebben 2 jaar doodzwijgen.
Ik denk dat als ze vanavond AirPower zouden aankondigen dat nieuwssites dan vooral daarover gaan praten en dat de aandacht voor de streamingdienst een beetje wegvalt. Apple heeft niet voor niets alle hardware aankondigingen vorige week al gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-06 16:16
Ik denk AirPower pas in september.
De volle aandacht op streaming gebeuren.

No Hardware hoor. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Nick25 op 25-03-2019 14:36 ]

A person who never made a mistake never tried anything new.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:57
Benieuwd naar de tijdschriftenservice.
Heb nu Zinio, maar als Apple wat hendiger brengt is het welkom.
Alles in 1 pakketje.

Vraag me wel af of het, evt met een workaround, in NL al werkend te krijgen is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
DennusB schreef op maandag 25 maart 2019 @ 12:29:
Komt vandaag geen hardware. Waarom denk je dat ze vorige week zoveel uitgespuugd hebben. ;)
Services-only vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 23:01
Rivanov schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:27:
[...]

Komt vandaag geen hardware. Waarom denk je dat ze vorige week zoveel uitgespuugd hebben. ;)
Services-only vanavond.
Hmm en een Mac Pro + Monitor dan? Ik verwacht dat daar echt nog wel wat aandacht naar uitgaat.

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnMartijn op 25-03-2019 14:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Iemand de live steam al opgevallen? Al de hele dag bezig.

https://www.apple.com/apple-events/livestream/

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BCGraaf
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 03-07 05:31

BCGraaf

BC

over 2 min is "het" er

Gearriveerd!

[ Voor 3% gewijzigd door BCGraaf op 25-03-2019 14:47 . Reden: "het" is er ]

MacBook, MacBook Pro 15, Mac Mini 2012, iPhone X,  Watch,  TV 4K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
BCGraaf schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:45:
[...]

over 2 min is "het" er

Gearriveerd!
Beetje anti climax nu ;)

Nothing to see here

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
[...]

Services-only vanavond.
Eens, maar als ze hem vandaag weer niet aankondigen is het een nog grotere faal dan het al was. Misschien als One More Thing dan!

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 03-07 22:32
[...]

Services-only vanavond.
Of ze hebben veel aan te kondigen waardoor ze alvast een gedeelte hebben uitgebracht ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
DennusB schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:05:
[...]

Eens, maar als ze hem vandaag weer niet aankondigen is het een nog grotere faal dan het al was.
Ik denk niet dat vanavond nog toevoegt aan de hoeveelheid "faal" dat dit al is.
mprkooij schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:20:
[...]

Of ze hebben veel aan te kondigen waardoor ze alvast een gedeelte hebben uitgebracht ;)
iPhone Fold vanavond 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:22:
[...]

[...]

iPhone Fold vanavond 8)7
Dat hele fold gebeuren hoeft van mij niet :p Zit nu nog met de iPhone 7, hoop in september over te gaan op de 11. Mocht hij niet zo'n achterlijke camera hebben aan de achterkant

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:22:
[...]

[...]

iPhone Fold vanavond 8)7
Dark modus :+ ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Aah ja Dark Modus, ik wil dat.
Gelukkig doen wat apps het zelf al maar heel OS zou fijner zijn.
mprkooij schreef op maandag 25 maart 2019 @ 15:24:
[...]

Dat hele fold gebeuren hoeft van mij niet :p Zit nu nog met de iPhone 7, hoop in september over te gaan op de 11. Mocht hij niet zo'n achterlijke camera hebben aan de achterkant
Nee? Ahh lijkt mij fantastisch, iPhone Xs Max in de broekzak, iPad Mini in gebruik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
MartijnMartijn schreef op maandag 25 maart 2019 @ 14:29:
[...]

Hmm en een Mac Pro + Monitor dan? Ik verwacht dat daar echt nog wel wat aandacht naar uitgaat.
Nee hoor. Vanavond absoluut niet. Die komt met WWDC ter sprake op z'n vroegst.

Vanavond enkel services services services.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:24
Deze Keynote is vooral leuk voor de Verenigde Staten. Zo lang Apple niet eens de moeite neemt het inmiddels vijf jaar oude Apple Pay in Nederland in te voeren, hoef je ook geen andere diensten hier te verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Wij zullen vrij weinig aan de aankondigingen hebben de komende tijd. Licenties, rechten etc.
Maar ben toch benieuwd met wat voor services ze gaan komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dennisweb schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:35:
Deze Keynote is vooral leuk voor de Verenigde Staten. Zo lang Apple niet eens de moeite neemt het inmiddels vijf jaar oude Apple Pay in Nederland in te voeren, hoef je ook geen andere diensten hier te verwachten.
Ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat het laat invoeren alleen bij Apple Ligt. Als het überhaupt al bij Apple ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-07 16:21
Apple heeft al execs in dienst genomen voor programmering uit Europa en Zuid-Amerika (Jay Hunt en Angélica Guerra). Er komt dus ongetwijfeld een wereldwijde streamingdienst met Apple-series of de third-parties in NL mee doen is nog de grote vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
VirinR schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:43:
Apple heeft al execs in dienst genomen voor programmering uit Europa en Zuid-Amerika (Jay Hunt en Angélica Guerra). Er komt dus ongetwijfeld een wereldwijde streamingdienst met Apple-series of de third-parties in NL mee doen is nog de grote vraag.
de Smurfen en de Fabeltjeskrant?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
AppleFlix

[ Voor 38% gewijzigd door Donstil op 25-03-2019 16:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nick25
Geert1976 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 16:47:
[...]

de Smurfen en de Fabeltjeskrant?
Ah je bent er ook weer :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kafka
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 25-06 11:17
Good morning!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bushalte
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:35
Ready :9

 MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Het is al begonnen :o ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafka
Ik denk dat Apple een tv gaat presenteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirinR
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 02-07 16:21
De eerste acteurs/producers zijn al gespot: Hailee Steinfeld, Tim Robbins, Billy Crudup, Mark Duplass, Ron Moore, Charlie Day en Josh Gad.

[ Voor 7% gewijzigd door VirinR op 25-03-2019 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-07 14:11
Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Leuk om weer een Apple Event te zien, maar deze keer verwacht ik zeer weinig aankondigingen waar ik als Nederland ook daadwerkelijk iets aan heb: geen hardware en vooral veel diensten die leuk zijn voor US.

Maar ik geen glazen bol, dus wie weet een 'One More Thing'...

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Werkt die van jullie al op atv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Laatst online: 16:17
Nou kijken wat we de komende jaren allemaal niet buiten de US kunnen kopen.

Games service ... Nope
TV service .. Nope
News service .. Nope

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Nick25 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 17:59:
Werkt die van jullie al op atv?
Yep, moet je wel de event app hebben

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
coole 80s intro, Apple gaat nieuwe Austin Powers uitbrengen .?

[ Voor 92% gewijzigd door loekf2 op 25-03-2019 18:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je kunt je laatste bericht aanpassen hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Yawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Tim heeft nieuwe sneakers gekocht zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Apple maakt blendle dood in 3.2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Wat is het rustig hier. :)

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 03-07 23:08
Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:07:
Apple maakt blendle dood in 3.2.1
Moeten ze het wel eerst in NL releasen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Herax10NL op 25-03-2019 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Moet even inkomen hoor

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Edit: oeps nou doe ik het zelf ook.

[ Voor 83% gewijzigd door Donstil op 25-03-2019 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al die interface onderdelen zien er altijd zo lekker goed uit op de foto’s. Ik zie dat alleen tijdens het gebruik niet meer, toch jammer.
Herax10NL schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:08:
[...]

Moeten ze het wel eerst in NL releasen ;)
Blendle zit niet alleen in Nederland hè.

[ Voor 25% gewijzigd door Donstil op 25-03-2019 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Herax10NL
Donstil schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:10:
[...]

Blendle zit niet alleen in Nederland hè.
Maar dat is voor mij niet relevant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
De nieuwe tv series/film service zal wel AppleTV+ heten ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door mprkooij op 25-03-2019 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Herax10NL schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:10:
[...]

Maar dat is voor mij niet relevant :P
Maar het draait niet om jou :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Bestaat er een kans dat iCloud meer gaat kosten per maand en dat daar de abonnementen in komen? Dus Apple News+ en Apple Movies+ i.c.m. iCloud?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mprkooij schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:10:
De nieuwe tv series/film service zal wel AppleTV+ heten ofzo.
Ja zou je denken? Met Disney+ enz.

Ik denk Apple Watch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Kan die subtitels uit op apple tv? Wat lopen die achter zeg pff

Nevermind stream het wel na me apple tv :)

[ Voor 26% gewijzigd door Nick25 op 25-03-2019 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

Nick25 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:13:
Kan die subtitels uit op apple tv? Wat lopen die achter zeg pff
het helpt als je het geluid uit zet :+

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kafka
En dat allemaal gratis?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tering ik wil ook zo een scherm thuis.
Vast niet, prijs aan het eind van het onderdeel hè.

Whow wat een overall.

[ Voor 77% gewijzigd door Donstil op 25-03-2019 18:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnMartijn
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 02-07 23:01
Wat een kleding om aan te trekken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Is dit een schilder in het dagelijks leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hugo!
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 03-07 13:28
MartijnMartijn schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:17:
Wat een kleding om aan te trekken..
Precies wat ik dacht, hij vliegt zo naar de maan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Off White schoenen. Hip ventje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nick25
Die vent heeft hippe sneakers zeg :)
De kleding is ook van virgil (off-white)

[ Voor 36% gewijzigd door Nick25 op 25-03-2019 18:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kafka
IK kan die man nauwelijks zien. Zie alleen een wit pak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20-05-2024
Wat iedereen nu denkt: ‘Boooooooring!’

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Kut scrollen van boven naar beneden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mprkooij
PGB83 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:18:
Wat iedereen nu denkt: ‘Boooooooring!’
Dan heb ik een nieuwtje voor je, de hele avond gaat over services en nieuwe Apps. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Jammer dat die menubar bovenin niet gewoon automatisch verdwijnt, echt full screen is toch wel een must voor magazine's lezen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rammes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online

rammes

koekebakker 1e klas

als het geen stekker heeft, vind ik het zobijzo niet boeiend :P

Ik zou het doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Tijdschrijften zijn idd zo 20e eeuw. Kan me niet herinneren dat ik voor het laatst een tijdschrijft heb zitten lezen. Ja, AH Allerhande misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
mprkooij schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:19:
[...]

Dan heb ik een nieuwtje voor je, de hele avond gaat over services en nieuwe Apps. ;-)
Weet ik, maar video en/of game service lijkt me toch een stuk interessanter dan deze gare News service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
PGB83 schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:20:
[...]

Weet ik, maar video en/of game service lijkt me toch een stuk interessanter dan deze gare News service.
Game service :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
Ik zie onze tijdschrijften monopolist Sanoma hier niet nog in meegaan

[ Voor 3% gewijzigd door loekf2 op 25-03-2019 18:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:07
Het zijn allemaal Amerikaanse merken. Ik denk niet dat we in de Benelux iets aan die service hebben, als die er al aan komt. De oude News app is er niet eens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Wooohooo

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kafka
applaus.mp3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goeie prijs wel, fysiek blad kost bijna het zelfde tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:11
9.99 voor het hele gezin is wel een goede deal.. als je amerikaan bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 17:07
News+ enkel voor USA en Canada, Australie en UK. Puur anglofone sfeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PGB83
Zo zo de VS en Canada. Poe poe

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Niet online
Coming to Europe: UK.

Nou, weinig UK aan hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We doen niet mee in ons gigantisch kleine landje. Is niet heel verrassend toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
Weten we ook gelijk waar de TV services uitgebracht gaan worden. Ik denk dat we blij mogen zijn als we al deze services voor 2021 in NL hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
Apple Pay eindelijk naar Nederland??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:11
als ze in de herfst met UK beginnen wil dat toch niet zeggen dat het een paar maanden later niet ook NL en BE mee kan nemen? Niet zo cynisch doen jongens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-07 08:45

Grin

Ride si sapis.

Meh... Niet voor ons. Jammer.
Hier had ik best een abonnement op willen hebben, Engelse content FTW. Gemist kans Apple!

Maak het maar goed met Apple Pay in NL!!!111oneoneone

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
algalid schreef op maandag 25 maart 2019 @ 18:21:
Het zijn allemaal Amerikaanse merken. Ik denk niet dat we in de Benelux iets aan die service hebben, als die er al aan komt. De oude News app is er niet eens...
Probeer maar eens te installeren met US account, werkt niet. Op macOS kan het wel, omdat ie preinstalled is, even linkje maken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PGB83
We gaan vandaag allemaal aankondigingen zien die niet naar Nederland komen.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste