Toon posts:

Retro gaming voor 100 euro.

Pagina: 1
Acties:
  • 523 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zou graag een retro gaming build bouwen voor 100 euro, inclusief controllers en alle nodige accessoires

Ik heb zelf al een beetje research gedaan en kwam uit op de ODROID XU-4 of de ASUS Tinkerboard, is dit een goede keus voor mijn build. Ik zou graag N64, GBA/GBC, SNES, NES en GAMECUBE spellen kunnen spelen.

Welke single board computer moet ik gebruiken + welke software. Ik denk eraan om RetroPie te gebruiken maar misschien is er een betere keuze?

Bedankt voor het lezen van mijn vraag!
Tim Bossuyt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:08
Waarom geen raspberry?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Pi met retropi en een paar controllers zou ook mijn eerste ingeving zijn. Ik weet dat sossolutions complete kits verkoopt, plug en play :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Kan de raspberry pi ook gamecube aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 24 maart 2019 @ 12:29:
Kan de raspberry pi ook gamecube aan
Zoeken bij google naar 'Kan de raspberry pi ook gamecube aan' :'(
En heb je nou niet eens de energie om er even een vraagteken achter te zetten?

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op Tweakers @Verwijderd ! Om hier goed geholpen te worden verwachten we eigen inzet. Zo verwachten we dat je laat zien wat je al gevonden hebt op het internet voordat je vragen hier stelt. Het is hier geen helpdesk maar een forum waar we elkaar helpen met de wat moeilijkere zaken.

Dit topic heeft je op weg geholpen lijkt me. Hij gaat nu op slot vanwege een gebrek aan eigen inzet. Als je meer geprobeerd hebt, kun je altijd opnieuw proberen. Zie dan wel: Het algemeen beleid #quickstart en Spielerij FAQ
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.