Toon posts:

Game PC - VERKOOP ADVIES NODIG - (ook tekoop aangeboden)

Pagina: 1
Acties:
  • 370 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen van Tweakers,

Mijn naam is Jesse en ik ben een 16 jarige fanatieke gamer, maar het woordje fanatiek betekend voor mij niet veel goeds. Naar aanleiding van mijn game verslaving wil ik graag zo snel mogelijk van mijn PC af. Maar nu was aan mij de vraag: Moet ik alle onderdelen los verkopen (+accesoires) of moet ik de hele PC in 1x verkopen? Het is een budget PC waarmee je fortnite, CS:GO, league of legends,en nog allerlei meer spellen kan spelen. Deze PC bedraagt de volgende specificaties (+ accesoires)

INHOUD PC
----------------------------------------
gtx 1050 ti
AMD A8-5600K with Radeon (™) HD GRAPHICS
be queit! PURE POWER - L8-400W
Kingston 9905403.181.A00LF (8GB, DDR3)
fm2a88m extreme4+
DDR3 8GB dual channel 1497 MHZ
Windows 10 Pro

TV, MUIS, TOETSENBORD, HEADSET, STUDIOMICROFOON
----------------------------------------------------------------------------------------------------
logitech g213 prodigy
logitech g231 surround sound gaming headset
blue snowball ice (studiomicrofoon)
Sharkoon Shark Force muis
grote samsung TV (32''
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

nu was aan mij dus de vraag: wat kan ik er allemaal voor krijgen, heeft iemand intresse, en moet ik alles samen of los verkopen?

mvg. Jesse//Tjalkaron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik ben erbij vergeten te melden dat alles binnen de PC 2.5 jaar oud is, behalve de grafische kaart. deze is 1 jaar oud,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Neem Howto: prijsbepaling (oude) hardware eens door voor de prijsbepaling.

Voor wat betreft te koop zetten, zet 'm eens in V&A

En 2.5 jaar oud? Dat bord kwam uit in 2014, de CPU zelfs nog een jaar eerder. Dus dan hebben we het toch al snel over 5 jaar oud.
Verwacht niet dat je nog veel krijgt voor zulk gedateerd spul.

[ Voor 33% gewijzigd door TERW_DAN op 23-03-2019 19:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
onderdelen zijn toendertijd nieuw gekocht ^^ , dus zo outdated is het niet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Of het nieuw gekocht is of niet maakt niet uit, het spul is 5+ jaar oud. Dat zou ik wel meenemen in je vraagprijs. Ontwikkelingen gaan hard in hardwareland, dus up to date zou ik 't niet noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 23 maart 2019 @ 19:37:
onderdelen zijn toendertijd nieuw gekocht ^^ , dus zo outdated is het niet :D
Dat jij het nieuw koopt wilt niet zeggen dat de techniek ook nieuw is :D

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
goed punt, foutje vanaf mij :P ,wat zou ik ervoor kunnen krijgen max?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
+ assecoires ofcourse ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wat de gek ervoor geeft. Je zult gewoon zelf moeten bepalen wat je het waard vindt... en dan hopen dat iemand dat ervoor geeft. Je kunt vergelijken met vergelijkbare advertenties maar reken je niet rijk. Dit soort hardware schrijft erg snel af. Overigens zou ik dat je nog garantie op de videokaart hebt wel benoemen. Dat is wel een pluspunt.

@Verwijderd Je kunt gewoon je vorige bericht wijzigen als je wat wilt toevoegen. Dat staat wat minder drammerig omdat je nu steeds 2x je topic omhoog kickt. En het is geen chatbox, dus het leest ook onhandig ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Room42 op 23-03-2019 20:02 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 26-09 09:07
Ik zou sowieso de GPU los verkopen. Die kaart komt of 1080p nog wel goed mee.

De rest echter... Die AMD A8 is behoorlijk gedateerd, en de rest van de componenten zijn ook geen hoogvliegers. Het zou mij verbazen als je meer dan 100 euro voor de PC ex de videokaart krijgt. Zit er ook nog een SSD in?

Die microfoon en toetsenbord, etc. lijkt wat meer waarde in te zitten. Ik zou voor elk onderdeel gewoon kijken voor hoeveel ze op het moment gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:14

br00ky

Moderator Harde Waren
Taxatie is niet toegestaan dus dicht. Overigens is het overdreven gebruik van hoofdletters in topictitels niet toegestaan en dubbel posten ook niet...
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.