Beste mensen van Tweakers,
Mijn naam is Jesse en ik ben een 16 jarige fanatieke gamer, maar het woordje fanatiek betekend voor mij niet veel goeds. Naar aanleiding van mijn game verslaving wil ik graag zo snel mogelijk van mijn PC af. Maar nu was aan mij de vraag: Moet ik alle onderdelen los verkopen (+accesoires) of moet ik de hele PC in 1x verkopen? Het is een budget PC waarmee je fortnite, CS:GO, league of legends,en nog allerlei meer spellen kan spelen. Deze PC bedraagt de volgende specificaties (+ accesoires)
INHOUD PC
----------------------------------------
gtx 1050 ti
AMD A8-5600K with Radeon (™) HD GRAPHICS
be queit! PURE POWER - L8-400W
Kingston 9905403.181.A00LF (8GB, DDR3)
fm2a88m extreme4+
DDR3 8GB dual channel 1497 MHZ
Windows 10 Pro
TV, MUIS, TOETSENBORD, HEADSET, STUDIOMICROFOON
----------------------------------------------------------------------------------------------------
logitech g213 prodigy
logitech g231 surround sound gaming headset
blue snowball ice (studiomicrofoon)
Sharkoon Shark Force muis
grote samsung TV (32''
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu was aan mij dus de vraag: wat kan ik er allemaal voor krijgen, heeft iemand intresse, en moet ik alles samen of los verkopen?
mvg. Jesse//Tjalkaron
Mijn naam is Jesse en ik ben een 16 jarige fanatieke gamer, maar het woordje fanatiek betekend voor mij niet veel goeds. Naar aanleiding van mijn game verslaving wil ik graag zo snel mogelijk van mijn PC af. Maar nu was aan mij de vraag: Moet ik alle onderdelen los verkopen (+accesoires) of moet ik de hele PC in 1x verkopen? Het is een budget PC waarmee je fortnite, CS:GO, league of legends,en nog allerlei meer spellen kan spelen. Deze PC bedraagt de volgende specificaties (+ accesoires)
INHOUD PC
----------------------------------------
gtx 1050 ti
AMD A8-5600K with Radeon (™) HD GRAPHICS
be queit! PURE POWER - L8-400W
Kingston 9905403.181.A00LF (8GB, DDR3)
fm2a88m extreme4+
DDR3 8GB dual channel 1497 MHZ
Windows 10 Pro
TV, MUIS, TOETSENBORD, HEADSET, STUDIOMICROFOON
----------------------------------------------------------------------------------------------------
logitech g213 prodigy
logitech g231 surround sound gaming headset
blue snowball ice (studiomicrofoon)
Sharkoon Shark Force muis
grote samsung TV (32''
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
nu was aan mij dus de vraag: wat kan ik er allemaal voor krijgen, heeft iemand intresse, en moet ik alles samen of los verkopen?
mvg. Jesse//Tjalkaron