Later dit jaar ga ik met mijn vriendin ongeveer 25 dagen rondreizen door Amerika. De vliegtickets zijn geboekt en dat is op dit moment het enige dat we geregeld hebben. Onze planning ziet er als volgt uit:
Dag 1: Aankomst in San Francisco (rond 12.00 uur lokale tijd)
Dag 2: San Francisco
Dag 3: San Francisco
Dag 4: San Francisco > San Simeon
Dag 5: San Simeon > Los Angeles
Dag 6: Los Angeles
Dag 7: Los Angeles > Joshua Tree National Park
Dag 8: Joshua Tree National Park > Sedona
Dag 9: Sedona > Grand Canyon
Dag 10: Grand Canyon
Dag 11: Grand Canyon > Page
Dag 12: Page
Dag 13: Page > Monument Valley
Dag 14: Monument Valley > Mesa Verde
Dag 15: Mesa Verde > Arches
Dag 16: Arches
Dag 17: Arches > Capitol Reef
Dag 18: Capitol Reef > Bryce Canyon
Dag 19: Bryce Canyon
Dag 20: Bryce Canyon > Zion
Dag 21: Zion > Las Vegas
Dag 22: Las Vegas
Dag 23: Las Vegas > Death Valley
Dag 24: Death Valley > Yosemite National Park
Dag 25: Yosemite National Park
Dag 26: Yosemite National Park > San Francisco > Schiphol
We vliegen rond 17.00 uur lokale tijd terug naar Amsterdam, vandaar dat ik de laatste dag nu zo gepland heb. Een andere optie zou kunnen zijn om dag 16 er uit te halen, of om 1 van de twee dagen in San Francisco naar de laatste dag te schuiven.
Ik zou graag tips ontvangen over de reis, ik ben met name benieuwd naar de volgende zaken:
- Zijn er plaatsen of parken in de lijst waar je langer/korter zou blijven en waarom?
- Zijn er plaatsen of parken die je zou vervangen door een andere plaats/park en waarom?
Verder moeten we ook nog een huurauto huren. Het plan is om deze op te halen op dag 4, dus als we van SF naar San Simeon (of andere in de buurt gelegen plaats) gaan. Mij lijkt het gaaf om een Ford Mustang of Chevrolet Camaro te huren, maar de vraag is of dit praktisch is met bagage e.d. we zijn met 2 personen, dus mij lijkt het wel haalbaar, wat denken jullie?
Dag 1: Aankomst in San Francisco (rond 12.00 uur lokale tijd)
Dag 2: San Francisco
Dag 3: San Francisco
Dag 4: San Francisco > San Simeon
Dag 5: San Simeon > Los Angeles
Dag 6: Los Angeles
Dag 7: Los Angeles > Joshua Tree National Park
Dag 8: Joshua Tree National Park > Sedona
Dag 9: Sedona > Grand Canyon
Dag 10: Grand Canyon
Dag 11: Grand Canyon > Page
Dag 12: Page
Dag 13: Page > Monument Valley
Dag 14: Monument Valley > Mesa Verde
Dag 15: Mesa Verde > Arches
Dag 16: Arches
Dag 17: Arches > Capitol Reef
Dag 18: Capitol Reef > Bryce Canyon
Dag 19: Bryce Canyon
Dag 20: Bryce Canyon > Zion
Dag 21: Zion > Las Vegas
Dag 22: Las Vegas
Dag 23: Las Vegas > Death Valley
Dag 24: Death Valley > Yosemite National Park
Dag 25: Yosemite National Park
Dag 26: Yosemite National Park > San Francisco > Schiphol
We vliegen rond 17.00 uur lokale tijd terug naar Amsterdam, vandaar dat ik de laatste dag nu zo gepland heb. Een andere optie zou kunnen zijn om dag 16 er uit te halen, of om 1 van de twee dagen in San Francisco naar de laatste dag te schuiven.
Ik zou graag tips ontvangen over de reis, ik ben met name benieuwd naar de volgende zaken:
- Zijn er plaatsen of parken in de lijst waar je langer/korter zou blijven en waarom?
- Zijn er plaatsen of parken die je zou vervangen door een andere plaats/park en waarom?
Verder moeten we ook nog een huurauto huren. Het plan is om deze op te halen op dag 4, dus als we van SF naar San Simeon (of andere in de buurt gelegen plaats) gaan. Mij lijkt het gaaf om een Ford Mustang of Chevrolet Camaro te huren, maar de vraag is of dit praktisch is met bagage e.d. we zijn met 2 personen, dus mij lijkt het wel haalbaar, wat denken jullie?
I haven’t slept for three days, because that would be too long.