Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil met mijn geupgrade computer meer gaan gamen, met de huidige software kan ik de nieuwste games niet meer aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik zou het graag onder de 250,- houden aan nieuwe componenten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb blindelings een MSI GTX 1060 GAMING 6G overgenomen van een mede-tweaker
Ik vraag mij af of ik die gewoon in mijn oude computer kan doen. of moet ik nog meer componenten upraden zoals een moederbord etc.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee geen eisen/wensen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of ik met mijn huidige componenten de nieuwe videokaart(MSI GTX 1060 GAMING 6G) erin kan doen zonder problemen, als dat niet kan zou ik graag willen weten wat er nog meer aan vervanging toe is.
Hartelijk bedankt voor elke hulp !
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Vertel ons wat je wil gaan doen met je nieuwe systeem. Welke software ga je gebruiken? Wil je gaan gamen? Videobewerken? Of gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen?
Ik wil met mijn geupgrade computer meer gaan gamen, met de huidige software kan ik de nieuwste games niet meer aan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Heb je een absolute maximumprijs? In- of exclusief verzendkosten, assemblage en dergelijke Dat hoeft geen vast bedrag te zijn maar mag ook een schatting zijn.
Ik zou het graag onder de 250,- houden aan nieuwe componenten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i5 2500 Boxed | € 0,- | € 0,- |
1 | Asus P8H61-I LX R2.0 | € 0,- | € 0,- |
1 | XFX HD 6870 1024 MB DDR5 DisplayPort (HD-687A-ZNFC) | € 0,- | € 0,- |
1 | Cooler Master Centurion 534 | € 0,- | € 0,- |
2 | Crucial Ballistix Tactical BLT2CP4G3D1869DT1TX0CEU | € 74,13 | € 148,26 |
1 | Corsair Builder CX500 V2 | € 0,- | € 0,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 148,26 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb blindelings een MSI GTX 1060 GAMING 6G overgenomen van een mede-tweaker
Ik vraag mij af of ik die gewoon in mijn oude computer kan doen. of moet ik nog meer componenten upraden zoals een moederbord etc.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | MSI GeForce GTX 1060 GAMING 6G | € 299,99 | € 299,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 299,99 |
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee geen eisen/wensen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Ik zou graag willen weten of ik met mijn huidige componenten de nieuwe videokaart(MSI GTX 1060 GAMING 6G) erin kan doen zonder problemen, als dat niet kan zou ik graag willen weten wat er nog meer aan vervanging toe is.
Hartelijk bedankt voor elke hulp !
[ Voor 46% gewijzigd door aznkintin op 18-03-2019 13:24 ]