Ooit in een ver vaag verleden heb ik een nieuw deeltje aan het verzameltopic voor macro foto's toegevoegd omdat ik mij niet kon voorstellen dat ik de enige was die nog met macro foto's bezig was. Dat bleek gelukkig niet zo te zijn en inmiddels is het topic 40 pagina's verder (en ik denk weer een stille dood gestorven, kuch).
Hoe dan ook, ook ditmaal geloof ik er geen snars van dat ik de enige ben die concertfoto's maakt. Nieuwe concertfotografen schieten als paddenstoelen uit de grond en een paar daarvan zullen toch wel op Tweakers zitten, of anders als ze dit lezen ... zich op moeten geven.
Om het overzichtelijk en leuk te houden, een paar dingen:
- Plaats maximaal 1 foto tegelijk
- Plaats onder de foto de EXIF metadata (camera, lens, sluitertijd, diafragma en ISO) als je dat wil delen
- Het is een verzameltopic dus houd feedback tot een minimum, constructief (tips) en on-topic.
Als er echt veel behoefte is aan feedback kunnen we altijd een apart feedback topic voor concertfotografie openen
Hoe dan ook, ook ditmaal geloof ik er geen snars van dat ik de enige ben die concertfoto's maakt. Nieuwe concertfotografen schieten als paddenstoelen uit de grond en een paar daarvan zullen toch wel op Tweakers zitten, of anders als ze dit lezen ... zich op moeten geven.
Om het overzichtelijk en leuk te houden, een paar dingen:
- Plaats maximaal 1 foto tegelijk
- Plaats onder de foto de EXIF metadata (camera, lens, sluitertijd, diafragma en ISO) als je dat wil delen
- Het is een verzameltopic dus houd feedback tot een minimum, constructief (tips) en on-topic.
Als er echt veel behoefte is aan feedback kunnen we altijd een apart feedback topic voor concertfotografie openen
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8