Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vragensteller92
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-10-2024
Door persoonlijke omstandigheden heb ik mijn opleiding niet af kunnen maken en ik ben nu nog thuiswonend als bijna 27-jarige. Ik wil graag op mezelf gaan wonen, ik ben dan ook al een lange tijd op zoek naar werk, maar door verschillende redenen (of te oud of te weinig ervaring bijvoorbeeld), heb ik nog niets gevonden.

Ik sta nu ook al bijna 9 jaar ingeschreven bij Woonnet Rijnmond (Rotterdam). Nu wordt er altijd gesproken over een maximum inkomen voor een sociale huurwoning, maar niet over een minimum. Wel wordt er gevraagd naar een loon of uitkeringspecificatie, maar ik kan dit niet overhandigen. Ik heb wel voldoende spaargeld om de huur en de vaste lasten te kunnen betalen totdat ik eventueel werk heb gevonden (en anders een uitkering aanvragen, wat ik eigenlijk niet wil, maar ik wil ook niet tot mijn 30e bij mijn ouders blijven inwonen).

Is het mogelijk dat ik zonder een inkomen, een sociale huurwoning kan huren? (maximale huurprijs 607 euro). Heeft iemand hier al ervaring mee?

Beste antwoord (via Vragensteller92 op 18-03-2019 14:50)

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Ja, ik heb ook een sociale huurwoning kunnen huren zonder inkomen.

Als je je gegevens op de site van Rijnmond goed invult zie je direct welke woning je wel of niet kan huren.
https://www.woonnetrijnmo...aak-ik-kans-op-de-woning/

[ Voor 243% gewijzigd door Ernemmer op 17-03-2019 09:47 ]

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +7 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online

Als je je gegevens op de site van Rijnmond goed invult zie je direct welke woning je wel of niet kan huren.
https://www.woonnetrijnmo...aak-ik-kans-op-de-woning/

[ Voor 243% gewijzigd door Ernemmer op 17-03-2019 09:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zonder inkomen kan je niks huren, je hebt geen inkomen.

Je kan natuurlijk bijstand aanvragen, heb je een inkomen. Maar dat inkomen is te laag voor een huur van 607, gezien passend toewijzen.

https://www.wsz.nl/over-wsz/nieuws/passend-toewijzen-2019/

Edit: 607 euro kan nog met bijstand. 608 niet meer :P

[ Voor 10% gewijzigd door RaZ op 17-03-2019 09:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BFmango
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-12-2024
Ernemmer schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:42:
:?

Een verhuurder wil toch weten of jij de huur kan betalen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
BFmango schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:47:
[...]

Ja, maar je hebt toch geen inkomen nodig om huur te betalen van je spaargeld?
Ook heeft eigenlijk iedere Nederlander recht op bijstand als het vermogen onder de 6k is, waardoor ze er vanuit kunnen gaan dat je altijd wel de huur zou kunnen betalen.
Ze vragen alleen naar een IB60 formulier en toen ik die gaf en er stond 0 op was dit geen probleem.

[ Voor 36% gewijzigd door Ernemmer op 17-03-2019 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vragensteller92
Hallo Fable, kreeg je ook geen vragen van de huurmakelaar toen je de inkomensverklaring liet zien? Van welke wooncorporatie is je woning als ik vragen mag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Niet online
Ik huur bij Plavei, maar de regels zijn volgens mij landelijk wel hetzelfde.
Ik heb toen ook bij Prowonen op een woning gereageerd en dat mijn inkomen toen 0 was, was ook daar geen probleem.

[ Voor 49% gewijzigd door Ernemmer op 17-03-2019 10:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20:39
[mbr]nick gewijzigd[/] schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:40:
Is het mogelijk dat ik zonder een inkomen, een sociale huurwoning kan huren? (maximale huurprijs 607 euro). Heeft iemand hier al ervaring mee?
Gewoon even bellen, is geen rare vraag.
BFmango schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:47:
[...]

Niet bij sociale huur in de laagste toewijzingsklasse.

[ Voor 40% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• XallaX
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:57

XallaX

Meow

0 inkomen is ook in regio Utrecht mogelijk, wel onder voorwaarden.

Het opgeven van een 0 inkomen kun je doen als je bijvoorbeeld een (bijstands)uitkering moet gaan aanvragen maar die nu niet krijgt omdat je geen zelfstandige woonruimte hebt.

Kijk in je eigen regio bij de diverse aanbieders (of een organisatie zoals Woningnet) naar de exacte voorwaarden, deze zijn niet landelijk hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:50
Als jij genoeg geld hebt om de huur te betalen zie ik niet in waarom dat niet mogelijk zou zijn. Heb als student ook een sociale huurwoning gehad. Viel redelijk goed te betalen met de uitwonende beurs + huursubsidie + projectmatig werken op zijn tijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:10
(en anders een uitkering aanvragen, wat ik eigenlijk niet wil, maar ik wil ook niet tot mijn 30e bij mijn ouders blijven inwonen).
Je gaat geen uitkering krijgen als je "genoeg spaargeld hebt totdat ik werk heb" - dat zul je eerst op moeten maken. Hou hier rekening mee.

[ Voor 3% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turdie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20-08-2024
Als je bijstand gaat aanvragen zou ik wachten todat je 27 bent geworden,
Wanneer je jonger bent dan 27 jaar dan moet je je bovendien aanmelden bij UWV WERKbedrijf en vier weken lang eerst actief op zoek gaan naar werk of een aanvullende opleiding. In die periode van vier weken krijg je nog geen uitkering. Wordt in deze periode geen oplossing gevonden, dan verwijst het UWV je door naar de gemeente en zullen je daar een intakegesprek krijgen waarin afspraken met je gemaakt worden en je helemaal in de molen komt.

Je zult toch een inkomen moeten hebben om van te leven, zoals boodschappen en dat soort dingen.

[ Voor 8% gewijzigd door Turdie op 17-03-2019 15:17 ]

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• milo-vs
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 20:23
Ben ik de enigste die het vreemd vind dat je de keuze wilt maken om verantwoordelijkheden te gaan dragen die je naast een spaarpotje eigenlijk niet kunt dragen? Spijt me verschrikkelijk, maar als jij denkt op korte termijn werk te vinden (want dat spaarpotje is voldoende om te overbruggen tot je werk hebt) kun je toch ook wel nog een tijdje overbruggen?
Hoe lang denk je te kunnen overbruggen zonder uitkering aan te vragen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fore!
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 10:36
Waarom wil je op jezelf wonen? Is de thuissituatie ondragelijk?
Anders snap ik niet waarom jij jezelf in de kosten gaat jagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:02
Door persoonlijke omstandigheden heb ik mijn opleiding niet af kunnen maken en ik ben nu nog thuiswonend als bijna 27-jarige. Ik wil graag op mezelf gaan wonen, ik ben dan ook al een lange tijd op zoek naar werk, maar door verschillende redenen (of te oud of te weinig ervaring bijvoorbeeld), heb ik nog niets gevonden.

Ik sta nu ook al bijna 9 jaar ingeschreven bij Woonnet Rijnmond (Rotterdam). Nu wordt er altijd gesproken over een maximum inkomen voor een sociale huurwoning, maar niet over een minimum. Wel wordt er gevraagd naar een loon of uitkeringspecificatie, maar ik kan dit niet overhandigen. Ik heb wel voldoende spaargeld om de huur en de vaste lasten te kunnen betalen totdat ik eventueel werk heb gevonden (en anders een uitkering aanvragen, wat ik eigenlijk niet wil, maar ik wil ook niet tot mijn 30e bij mijn ouders blijven inwonen).

je heb nog een dak boven je hoofd dus

eerst werk zoeken voor een vast inkomen daarna een huisje huren en anders een uitkering aanvragen daar krijg ik al de kriebels van

[ Voor 1% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-05 16:46
Maar wil je nou op jezelf wonen omdat je bijna 27 bent en niet tot je 30e wilt thuis wonen of heb je het thuis extreem slecht en is uit huis gaan je enige oplossing?

want in het eerste geval: BLIJF THUIS WONEN! no offense maar ondanks je spaargeld weet jij niet wanneer je werk gaat krijgen en je weet ook niet of je nog financiele tegenslagen gaat krijgen. als het tegen zit moet je uiteindelijk weer thuis wonen plus je spaargeld is op.

dat je bijna 27 bent en nog thuis woont: who cares? schaam je er niet voor, er zijn zat mensen die nog thuis wonen terwijl ze 30+ zijn en meestal is dat omdat ze geen andere keuze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stftweaker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-05 20:08
Hoe lang sta je al ingeschreven want er is namelijk overal wel woningnood of je moet vrijesector gaan zitten boven de sociale huurgrens. Daarnaast moet je een vorm van een stabiel inkomen hebben, anders zal je nooit een huurwoning krijgen. Stel je hebt 10k daar kan je 1 jaar van rond komen let say. Maar vervolgens hoe ga je dat jaar 2-3 je snapt waar ik naartoe wil.

Je zal dus moeten gaan kijken bij het uwv hoe je aan studie/werk/uitkering komt. En vanaf daar verder kijken.

How are you doing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheMak
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 22:36
Ik ben ook een woning gaan huren toen mijn WW-uitkering afgelopen was, en ik nog teveel geld had voor een bijstandsuitkering (en ook teveel voor huursubsidie). Dus ook geen inkomen. Bij mij was dat omdat ik een woning toegewezen kreeg. Afslaan zo onverstandig zijn geweest, want dan moest ik langer op een huurwoning wachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turdie
stftweaker schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:38:
Hoe lang sta je al ingeschreven want er is namelijk overal wel woningnood of je moet vrijesector gaan zitten boven de sociale huurgrens. Daarnaast moet je een vorm van een stabiel inkomen hebben, anders zal je nooit een huurwoning krijgen. Stel je hebt 10k daar kan je 1 jaar van rond komen let say. Maar vervolgens hoe ga je dat jaar 2-3 je snapt waar ik naartoe wil.

Je zal dus moeten gaan kijken bij het uwv hoe je aan studie/werk/uitkering komt. En vanaf daar verder kijken.
Staat vermeld in de startpost,9 jaar.

[ Voor 47% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-05 09:37
Wacht in ieder geval niet met werk zoeken tot je een woning hebt. Zelfs met 9 jaar inschrijfduur kun je in Rotterdam bijna nergens in de top 50 belanden. Dus dan moet je een woning accepteren die niemand wil, of geluk hebben met het loting aanbod.
Het kan dus allemaal nog wel een jaar of meer duren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 13-02-2021
mugenmarco schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:41:
Maar wil je nou op jezelf wonen omdat je bijna 27 bent en niet tot je 30e wilt thuis wonen of heb je het thuis extreem slecht en is uit huis gaan je enige oplossing?

want in het eerste geval: BLIJF THUIS WONEN! no offense maar ondanks je spaargeld weet jij niet wanneer je werk gaat krijgen en je weet ook niet of je nog financiele tegenslagen gaat krijgen. als het tegen zit moet je uiteindelijk weer thuis wonen plus je spaargeld is op.

dat je bijna 27 bent en nog thuis woont: who cares? schaam je er niet voor, er zijn zat mensen die nog thuis wonen terwijl ze 30+ zijn en meestal is dat omdat ze geen andere keuze hebben.
Ook al heb je wel een andere keus; als je het goed met elkaar kunt vinden en er van beide kanten geen problemen zijn; ideaal toch? Kun je knetterhard sparen.

1-persoons huishouden is gigantisch inefficiënt. Veel duurder qua vaste kosten (vaste kosten G/W/L) en p.p. ook meer werk qua schoonmaak, was, eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mugenmarco
  • Laatst online: 04-05 16:46
kabeltjekabel schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:29:
[...]

Ook al heb je wel een andere keus; als je het goed met elkaar kunt vinden en er van beide kanten geen problemen zijn; ideaal toch? Kun je knetterhard sparen.
Ben ik het mee eens tot een zekere hoogte, want zodra je tussen de 26 en 30 bent ga je steeds vaker denken aan op jezelf wonen ook al heb je het thuis prima. Op jezelf gaan is onderdeel van het leven en je voortgang.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vragensteller92
Hallo allemaal, voor diegene die vragen waarom ik graag op mezelf wil gaan wonen: het heeft inderdaad te maken met de thuissituatie, mijn ouders en met name mijn moeder vinden dat je voor je 23e al op jezelf "zou moeten" wonen. Tot nu toe hebben ze mij wel gesteund door kost en inwoning te verzorgen, waar ik heel dankbaar voor ben, maar ze willen mij wel graag het huis uit hebben. Dit laten ze ook goed merken en het is nu op een punt gekomen dat ik kostgeld moet gaan betalen, terwijl ik geen inkomen heb (als ik een baan zou hebben, zou ik ongetwijfeld kostgeld betalen, daar niet van). Dit betekent dat ik mijn spaargeld aan zou moeten spreken, maar dan gebruik ik liever mijn spaargeld voor een huurwoning, zodat het een win-win situatie wordt.

Het enige probleem is dan, dat als ik nog geen baan heb gevonden en als ik een huurwoning zou hebben, afhankelijk ben van het krijgen van een uitkering en of dit wel mogelijk is(?). Het is een vreemde volgorde, maar ik zie geen andere uitwegen.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sugarcoated
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-10-2023
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om werk te vinden? Dat zou ik eerst regelen, als je echt wilt kun je vaak volgende week al ergens terecht.

Dan is het helemaal win-win-win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bie100
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 19:02
[mbr]nick gewijzigd[/] schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:32:
Hallo allemaal, voor diegene die vragen waarom ik graag op mezelf wil gaan wonen: het heeft inderdaad te maken met de thuissituatie, mijn ouders en met name mijn moeder vinden dat je voor je 23e al op jezelf "zou moeten" wonen. Tot nu toe hebben ze mij wel gesteund door kost en inwoning te verzorgen, waar ik heel dankbaar voor ben, maar ze willen mij wel graag het huis uit hebben. Dit laten ze ook goed merken en het is nu op een punt gekomen dat ik kostgeld moet gaan betalen, terwijl ik geen inkomen heb (als ik een baan zou hebben, zou ik ongetwijfeld kostgeld betalen, daar niet van). Dit betekent dat ik mijn spaargeld aan zou moeten spreken, maar dan gebruik ik liever mijn spaargeld voor een huurwoning, zodat het een win-win situatie wordt.

Het enige probleem is dan, dat als ik nog geen baan heb gevonden en als ik een huurwoning zou hebben, afhankelijk ben van het krijgen van een uitkering en of dit wel mogelijk is(?). Het is een vreemde volgorde, maar ik zie geen andere uitwegen.
je ouders zouden je beter onder druk kunnen zetten om eerst een baan te zoeken voor dat ze je uit huis pleuren dat heb ik iig wel met mijn kinderen gedaan. lijkt me ook niks als je kind op zijn eigen gaat wonen zonder vast inkomen. dan kan je als ouder weer of geld geven of je weer in huis nemen als het spaak loopt

[ Voor 1% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vragensteller92
Ik ben al een lange tijd bezig met het zoeken van werk, maar ik ben over twee weken 27 jaar zonder een diploma en dit betekent dat ik tussen wal en schip val. Ik ben te oud voor de banen zoals cassière, winkelmedewerker, vulploegmedewerker etc. Voor andere banen heb ik weer te weinig ervaring. Voor banen bijvoorbeeld in de schoonmaak vragen ze vaak een rijbewijs en deze heb ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie_
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Harrie_

⠀                  🔴 🔴 🔴 🔴 🔴

[mbr]nick gewijzigd[/] schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:27:
Ik ben al een lange tijd bezig met het zoeken van werk, maar ik ben over twee weken 27 jaar zonder een diploma en dit betekent dat ik tussen wal en schip val. Ik ben te oud voor de banen zoals cassière, winkelmedewerker, vulploegmedewerker etc. Voor andere banen heb ik weer te weinig ervaring. Voor banen bijvoorbeeld in de schoonmaak vragen ze vaak een rijbewijs en deze heb ik niet.
Heb je je al ingeschreven bij (diverse) uitzendbureau's? We zitten nog steeds in een zeer krappe arbeidsmarkt, volgens mij is er genoeg ongeschoold werk te doen. Ik kom vanuit mijn werk geregeld bij productiebedrijven (lees: fabrieken) waar het personeelsbestand, wat voornamelijk bestaat uit ongeschoolde Oost-Europeanen, wekelijks blijft groeien...

Ik snap werkelijk niet wat er mis gaat als je met 27 jaar (!) op geen mogelijke manier aan werk kunt komen :X

[ Voor 1% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:02 ]

Hoeder van het Noord-Meierijse dialect

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Laatst online: 00:17
Dan zou ik eerder kostgeld gaan betalen aan je ouders. Dat is goedkoper dan huur. Dan zou ik gelijk gaan beginnen met een rijbewijs. Een rijbewijs zorgt ervoor dat je flexibeler op de arbeidsmarkt bent. En het is nooit weggegooid geld.

[ Voor 2% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vragensteller92
Harrie_ schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:33:
[...]

Heb je je al ingeschreven bij (diverse) uitzendbureau's? We zitten nog steeds in een zeer krappe arbeidsmarkt, volgens mij is er genoeg ongeschoold werk te doen. Ik kom vanuit mijn werk geregeld bij productiebedrijven (lees: fabrieken) waar het personeelsbestand, wat voornamelijk bestaat uit ongeschoolde Oost-Europeanen, wekelijks blijft groeien...

Ik snap werkelijk niet wat er mis gaat als je met 27 jaar (!) op geen mogelijke manier aan werk kunt komen :X
Ik sta ingeschreven bij uitzendbureaus zoals Randstad, Tempo-Team en Luba etc, alles wat in de omgeving zit. En hoe heten deze fabrieken? Nadeel is dat ik geen rijbewijs heb en dat ze wel bereikbaar voor mij moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

[mbr]nick gewijzigd[/] schreef op maandag 18 maart 2019 @ 13:01:
[...]
Ik sta ingeschreven bij uitzendbureaus zoals Randstad, Tempo-Team en Luba etc, alles wat in de omgeving zit. En hoe heten deze fabrieken? Nadeel is dat ik geen rijbewijs heb en dat ze wel bereikbaar voor mij moeten zijn.
Hoe die fabrieken heten doet niet echt ter zake; het is niet bepaald in de buurt. Maar los van het feit dat je geen rijbewijs hebt; er is toch OV? Je heb toch zeker wel een fiets? Ik snap dat je zonder rijbewijs niet zomaar aan de andere kant van het land kunt gaan werken, maar alles binnen een cirkel van pak 'm beet 20km moet toch zeker wel te doen zijn?

[ Voor 2% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-05 01:39
nick gewijzigdik ga even off-topic van je vraag of je zonder inkomen kan huren.

heb je overwogen te solliciteren voor een traineeship in het vak waar je een opleiding voor gevolgd hebt. Je kan laten zien dat je ambitie hebt, en ze kunnen je daar mogelijk in verder helpen.
Of traineeships in een ander beroep kan ook een optie zijn.

Als dat te hoog gegrepen is, kan je ook kiezen om bijvoorbeeld in een (IT) callcenter te werken. Ik noem IT er tussen omdat je dan eventueel nog mogelijkheid hebt tot doorstromen naar een betere functie later. Je kan heel makkelijk bij detacherings (zoals Centric bv) aankloppen. Melden dat je enorm veel ambitie hebt en iemand bent met doorzettingsvermogen en leergierig bent. En hup, elke detachering met een omscholingstraject neemt je aan. Andere callcenter banen buiten de IT zijn ook een goede optie. Er zijn nooit genoeg man.

Als ik je 1 tip kan meegeven. Ga niet bij uitzendbureaus aan de slag, maar bij een detachering. Die hebben er veel meer baat bij om jou aan de slag te krijgen.

[ Voor 1% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

7Sins schreef op maandag 18 maart 2019 @ 13:42:
nick gewijzigd ik ga even off-topic van je vraag of je zonder inkomen kan huren.

heb je overwogen te solliciteren voor een traineeship in het vak waar je een opleiding voor gevolgd hebt. Je kan laten zien dat je ambitie hebt, en ze kunnen je daar mogelijk in verder helpen.
Of traineeships in een ander beroep kan ook een optie zijn.

Als dat te hoog gegrepen is, kan je ook kiezen om bijvoorbeeld in een (IT) callcenter te werken. Ik noem IT er tussen omdat je dan eventueel nog mogelijkheid hebt tot doorstromen naar een betere functie later. Je kan heel makkelijk bij detacherings (zoals Centric bv) aankloppen. Melden dat je enorm veel ambitie hebt en iemand bent met doorzettingsvermogen en leergierig bent. En hup, elke detachering met een omscholingstraject neemt je aan. Andere callcenter banen buiten de IT zijn ook een goede optie. Er zijn nooit genoeg man.

Als ik je 1 tip kan meegeven. Ga niet bij uitzendbureaus aan de slag, maar bij een detachering. Die hebben er veel meer baat bij om jou aan de slag te krijgen.
Mooie tips, maar je loopt wellicht erg hard van stapel. Gezien het feit dat TS met haar 27 thuis zit en niet aan werk kan komen dan ga ik er toch een beetje van uit dat we het opleidingsniveau moeten zoeken ergens in de richting van VMBO-kader. In dat geval hoef je echt niet aan te komen bij detacheerders, of praten over traineeships.

[ Voor 1% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-05 01:39
Het is dan aan TS te beoordelen of het vroegtijdig stoppen van de opleiding te wijten is aan te laag IQ / gebrek aan inzet / andere zaken die te maken heeft met de prestaties van de persoon zelf. Of dat er andere omstandigheden waren.
Callcenter jobs zijn zo lastig nog niet. Meeste zijn copy paste van standaard reacties en handelingen.

[ Voor 16% gewijzigd door 7Sins op 18-03-2019 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turdie
7Sins schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:15:
Het is dan aan TS te beoordelen of het vroegtijdig stoppen van de opleiding te wijten is aan te laag IQ / gebrek aan inzet / andere zaken die te maken heeft met de prestaties van de persoon zelf. Of dat er andere omstandigheden waren.
Callcenter jobs zijn zo lastig nog niet. Meeste zijn copy paste van standaard reacties en handelingen.
Nou je moet wel goede sociale vaardigheden en niet iedereen heeft dat ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01:54

PcDealer

HP ftw \o/

Harrie_ schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:03:
[...]
Gezien het feit dat TS met haar 27 thuis zit en niet aan werk kan komen [...].
Magazijnwerk is er altijd.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-05 10:05
Probeer het eens bij de plaatselijke bouwmarkten. Het zomerseizoen is weer begonnen dus dan is het altijd druk. Je hoeft er weinig voor te kunnen, de basiskennis wordt je na je start bijgebracht. Te oud ben je daar in ieder geval niet voor. Ja je contract is tijdelijk maar dan ben je in ieder geval al ergens aan de slag.

[ Voor 1% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-05 11:19
PcDealer schreef op zaterdag 6 april 2019 @ 23:01:
[...]

Magazijnwerk is er altijd.
Diepvries pakhuizen hebben werk genoeg de komende maanden, en gelijk een heftruck certificaat. Waar wacht TS nog op! _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Een kale huur van 600 euro is wel wat aan de hoge kant, al sta je dan misschien wel hoger op de ranglijst en maak je meer kans.
Als je spaargeld onder een bepaald bedrag komt kan je ook huurtoeslag krijgen, vergeet ook niet de zorgtoeslag. Een rijbewijs voor schoonmaakwerk vind ik vreemd, tenzij je dan een leaseauto krijgt anders zou ik het hele auto gebeuren laten zitten, ook dat is een opleiding die veel geld kost, en een auto nog meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johnkeates
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-02 16:04
Magazijn, Distributiecentrum, Verhuisbedrijf enz. Die werken ook direct met potentiele werknemers. Ga ook een rijbewijs halen (van je spaargeld desnoods). Zonder rijbewijs is ongeschoold werk voor iemand die bijna 30 is veel moeilijker te vinden, daar gebruiken ze namelijk vooral jongere mensen voor om dat die dus nog geen rijbewijs mogen hebben of nog niet zo lang hebben en een groter risico kunnen zijn.

Wat voor middelbare school diploma heb je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• McGryphon
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-05 14:10

McGryphon

Veul vrouwkes!

Hoewel het over wonen gaat is de kant van wat financieel kan en mag meer iets voor PFSL.

Move WVB -> PFSL :)

https://www.twitch.tv/mcgryphon voor onregelmatige modelbouw, houtbewerking, pyrografie en andere knutsel!

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:18

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ergens is het jammer dat TS spaargeld heeft. Ook als zij thuiswoont heeft zij recht op een bijstandsuitkering, mits ze niet teveel spaargeld heeft. Het mooie daarvan is, dat deze zich bij jongeren ook focust op de zgn. startkwalificatie (lees: diploma) en begeleiding naar werk.

Dus eigenlijk zou ik TS willen adviseren om zich morgen te melden voor een bijstandstuikering. Niet voor het geld, maar wel voor de hulp bij het zoeken naar werk.

Verder zou ik het op prijs stellen als er niet teveel speculaties voorbij kwamen. Er kunnen andere redenen dan een laag IQ of gebrek aan inzet zijn om op je 27e thuis te wonen zonder diploma en het heeft geen nut om aannames te maken.

Iemand kan desondanks prima zelfs nog universitair niveau hebben. Assumption is the mother... etc. En zeker als ik hoor dat er wél sprake is van een (aanzienlijk) spaargeld, is dat ook niet het eerste dat je verwacht in een dergelijke situatie.

Vergis je trouwens niet in hoe hard spaargeld slinkt in een verhuizing of als er geen inkomen is. Ik weet niet of je spullen hebt om een woning in te richten, maar zelfs met kringloop-spul en veel geluk ben je al snel een aantal duizend euro kwijt, en als je rekent dat de cost of living +/- € 1.000-€ 1-200 zijn, dan mag je er ook op rekenen dat je spaargeld met dat bedrag iedere maand zal afnemen.

Verbied conversiepraktijken tegen LHBTQIA+-mensen, teken de petitie!

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
TS woont nog thuis, met het enige probleem dat de ouders kostgeld gaan verlangen.
TS krijgt weinig banen aangeboden, met als eigen gegeven reden geen rijbewijs.
TS heeft een grote spaarpot, waardoor er geen uitkering komt.
En de oplossing daarvoor is een huis gaan huren zonder inkomen?

Mag ik er nog een aandragen? Een rijbewijs gaan halen terwijl je thuis kostgeld betaalt. Kostgeld is veel minder dan huur, je draagt bij aan je ouders, en van de rest van het spaargeld haal je je rijbewijs zodat je daarna direct aan het werk kan, weer wat bij kan sparen en daarna op jezelf met een baan en een rijbewijs.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Engineer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-05 09:54

Engineer

Software

Rijbewijs halen is altijd een goed idee. Die heb je voor het leven en opent deuren. Als TS zegt spaargeld te hebben waar je jaren mee kan huren, dan is 2K voor een rijopleiding niet zo veel. Met een maand of 2 ben je daarmee klaar, vergeleken met een echte school opleiding is dat niets.

RBW halen kan wel stressvol zijn daar niet van :P, maar die ellende hoort er gewoon bij aan het begin van je leven. Met uitstellen kom je niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pronkje
  • Laatst online: 05-05 12:32
misschien kan je eens kijken of je zomers bij een bollenboer kan werken?,of folder rondbrengen?,misschien eens op het prikbord kijk bij de supermarkt?.

[ Voor 2% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:07 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• t_captain
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-05 23:37
De eerste zorg hier lijkt me de arbeidsmarktpositie.

TS lijkt onderweg naar een marginaal bestaan: flatje in de laagste toewijzingsklasse, bijstandsuitkering, met de jaren groeiende afstand tot de arbeidsmarkt. In plat Brabants samen te vatten als “een kutleven”.

Opleidingen en banen zouden imho bovenaan het lijstje moeten staan, omdat die wél perspectief kunnen verbeteren. Een huurwoning doet dat niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Nu online

SomerenV

It's something!

[mbr]nick gewijzigd[/] schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:32:

Veel ouders van degenen die nu tussen de 20-30 zijn denken nog vanuit hun eigen perspectief en in de jaren 70/80 was het véél makkelijker en goedkoper om op jezelf te gaan wonen. Kopen was toen voor de meesten geen enkel probleem ook al werkte er maar één persoon. Inmiddels is dat flink veranderd en je moet óf een verdomd goede baan hebben óf met z'n tweeën zijn wil je kunnen kopen. Dan blijft huren over maar iets vinden wat niet absurd duur is voor wat je krijgt is ook best een uitdaging.

Mijn tip: praat met je ouders en blijf thuis tot je werk hebt. Het is écht zonde om je spaargeld 'weg te gooien' voor een huurwoning. Daar ga je hoe dan ook spijt van krijgen. Zelf ga ik tijdelijk terug naar het ouderlijk huis omdat mijn huurwoning verkocht is (stond te koop). Ondertussen rustig zoeken samen met m'n vriendin naar een leuk optrekje voor ons samen. Als ik terug in de tijd zou kunnen gaan zou ik nooit naar mijn appartementje gegaan zijn. Te duur voor wat je krijgt en het is nooit echt van mezelf geweest. Uiteindelijk had ik liever die 2,5 jaar thuis gebleven om meer te kunnen sparen zodat er wat meer kansen op de woningmarkt waren geweest.

[ Voor 6% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:07 ]

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ardana schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:36:
, en als je rekent dat de cost of living +/- € 1.000-€ 1-200 zijn, dan mag je er ook op rekenen dat je spaargeld met dat bedrag iedere maand zal afnemen.
Zoveel? Dat ben ik kwijt voor mijn hele gezin bestaande uit 4 personen en een huurhuis.
Soldaatje schreef op zondag 7 april 2019 @ 03:06:
Een kale huur van 600 euro is wel wat aan de hoge kant, al sta je dan misschien wel hoger op de ranglijst en maak je meer kans.
Als je spaargeld onder een bepaald bedrag komt kan je ook huurtoeslag krijgen, vergeet ook niet de zorgtoeslag. Een rijbewijs voor schoonmaakwerk vind ik vreemd, tenzij je dan een leaseauto krijgt anders zou ik het hele auto gebeuren laten zitten, ook dat is een opleiding die veel geld kost, en een auto nog meer.
Ik betaal EUR 648,xx voor een eengezinswoning. Mag niet te snel interen oo spaartegoeden. Denk aan start- en eindtijden, locatie (bedrijventerreinen). Voor alleen schoonmaakwerk geen leaseauto, hooguit poolauto met meerderen. Tenzij voor een managementfunctie en dat lijkt mij niet aan de orde hier.

[ Voor 54% gewijzigd door PcDealer op 07-04-2019 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

PcDealer schreef op zondag 7 april 2019 @ 18:35:
[...]
Zoveel? Dat ben ik kwijt voor mijn hele gezin bestaande uit 4 personen en een huurhuis.
To be honest, ik heb heel veel moeite dat te geloven (mocht je een budgetplan hebben, dan ben ik daar erg benieuwd naar, vanuit professioneel oogpunt). Als je rekent dat netto bijstand voor 1 persoon +/- € 950 is, daarbovenop komt huurtoeslag en zorgtoeslag, en kwijtscheldingen en nog andere bijdrages, en bijstand wordt gezien als absolute minimum, dan is € 1.000-1.200 interen per maand niet heel raar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer

PcDealer

HP ftw \o/

Ardana schreef op zondag 7 april 2019 @ 19:26:
[...]

To be honest, ik heb heel veel moeite dat te geloven (mocht je een budgetplan hebben, dan ben ik daar erg benieuwd naar, vanuit professioneel oogpunt).
Meh, je hebt gelijk. Ik ben EUR 349,00 boodschappengeld en 2x EUR 16,00 simonly vergeten. Daarnaast nog autoverzekering en mrb. Daarentegen heeft mijn vrouw wel de meest uitgebreide ziektekostenverzekering bij CZ wat in die EUR 1.100,00-1.300,00 zit.

[ Voor 13% gewijzigd door PcDealer op 07-04-2019 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• President
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:21
PcDealer schreef op zondag 7 april 2019 @ 19:49:
[...]

Meh, je hebt gelijk. Ik ben EUR 349,00 boodschappengeld en 2x EUR 16,00 simonly vergeten. Daarnaast nog autoverzekering en mrb. Daarentegen heeft mijn vrouw wel de meest uitgebreide ziektekostenverzekering bij CZ wat in die EUR 1.100,00-1.300,00 zit.
650 huur
350 boodschappengeld
200 zorgverzekering
50 energie
30 waterschapsbelasting, etc
70 gemeentelijke belastingen
10 water
15 aansprakelijkheidsverzekering, inboedelverzekering

Dan heb je nog geen kleding, geen uitstapjes, geen opvangkosten, geen schoolkosten, geen verjaardagen, etc. en zit je al op op minimaal 1400 euro per maand met redelijk 'minimaal leven' (waarbij ik dat tussen haakjes zet omdat dat een mening is)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lensent
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11-05 19:35
Elk callcenter kun je zo aan de slag, Adecco doet dit veel.

Niet lullen maar poetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Overseer10
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-01 01:05
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar toen ik mijn sociale huurwoning kreeg in 2010 werd er naar mijn inkomen gekeken zoals die twee jaren daarvoor was. Er werd dus naar mijn loon uit 2008 gekeken, en die was op dat moment 0 euro omdat ik toen nog student was (en geen tijd voor bijbaan). Was allemaal geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:53

Theo

moederbord

Men doet de aanname dat de TS zelf gekozen heeft voor deze situatie en 'dat hij maar werk moet zoeken wat er voor het oprapen ligt'. Maar wat als dat niet zo is? Wat als de TS niet in staat is te kunnen werken door chronische ziekte, sociale vaardigheden oid? Stel hij stottert én zit in een rolstoel? Of heeft door faalangst zijn middelbare school niet af kunnen maken? Of er zit een trauma omdat z'm moeder voor z'n ogen is vermoord? Of is redelijk autistisch? Zomaar even een paar situaties waarin werken plots zo goed als onmogelijk is.

Volgens mij mist hier de nuance dat de TSer niet zomaar voor kiest om thuis te zitten met spaargeld, zonder papieren en zonder werk. Als hij kon werken dan had hij dat allang gedaan...

Mijn advies aan nick gewijzigd : Ga naar het UWV. Zij kunnen je daar helpen aan een WAjong WIA uitkering, passend werk of helpen je met het zoeken naar passend werk.

[ Voor 1% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:08 ]

7400 Wp op het dak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvaluationCopy
  • Laatst online: 23:12
Theo schreef op maandag 8 april 2019 @ 07:12:
Men doet de aanname dat de TS zelf gekozen heeft voor deze situatie en 'dat hij maar werk moet zoeken wat er voor het oprapen ligt'. Maar wat als dat niet zo is? Wat als de TS niet in staat is te kunnen werken door chronische ziekte, sociale vaardigheden oid? Stel hij stottert én zit in een rolstoel? Of heeft door faalangst zijn middelbare school niet af kunnen maken? Of er zit een trauma omdat z'm moeder voor z'n ogen is vermoord? Of is redelijk autistisch? Zomaar even een paar situaties waarin werken plots zo goed als onmogelijk is.
Ik ken iemand die al 20+ jaar met MS op bed ligt en die maar één ding kan fysiek en dat is blazend in een rietje een computer aansturen. Heeft een eigen bedrijf gestart in de journalistiek/communicatie. Kom bij mij niet aanzetten met '...plots zo goed als onmogelijk'.

Wat voor ellende iemand ook heeft gehad: voor alles is een oplossing. Als er trauma's/psychische problemen etc zijn, dan los je die eerst op. met hulp waar nodig. Dat kan in Nederland Rijbewijs halen en je hebt morgen een baan. Ik kan geen bedrijf/winkel voorbij lopen hier in de stad waar ze geen personeel zoeken. Als je de transportsector in gaat word je rijbewijs nog voor je betaald ook...

3DFx Voodoo – Riva TNT2 Ultra – Geforce 3 Ti200 – Radeon 3870 – Radeon 5770 - Radeon 6870 - Radeon 6970 – Radeon 270 (x2) - Geforce 2060 Super – Geforce 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:24
EvaluationCopy schreef op maandag 8 april 2019 @ 07:29:
Ik ken iemand die al 20+ jaar met MS op bed ligt en die maar één ding kan fysiek en dat is blazend in een rietje een computer aansturen. Heeft een eigen bedrijf gestart in de journalistiek/communicatie. Kom bij mij niet aanzetten met '...plots zo goed als onmogelijk'.

Wat voor ellende iemand ook heeft gehad: voor alles is een oplossing. Als er trauma's/psychische problemen etc zijn, dan los je die eerst op. met hulp waar nodig. Dat kan in Nederland Rijbewijs halen en je hebt morgen een baan. Ik kan geen bedrijf/winkel voorbij lopen hier in de stad waar ze geen personeel zoeken. Als je de transportsector in gaat word je rijbewijs nog voor je betaald ook...
Leuke ideologie, maar de praktijk is wat ingewikkelder. Arbeidsongeschiktheid is niet verzonnen en in de meeste mensen schuilt nou eenmaal geen ondernemer (dat zou ook niet goed gaan, we hebben veel meer werknemers dan ondernemers nodig)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BvZwolle
  • Laatst online: 00:17
nick gewijzigd We zijn inmiddels alweer een halve maand verder. Al iets gedaan met de tips?

[ Voor 14% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online

Volgens mij mist hier de nuance dat de TSer niet zomaar voor kiest om thuis te zitten met spaargeld, zonder papieren en zonder werk. Als hij kon werken dan had hij dat allang gedaan...

Mijn advies aan nick gewijzigd : Ga naar het UWV. Zij kunnen je daar helpen aan een WAjong WIA uitkering, passend werk of helpen je met het zoeken naar passend werk.
Blijkbaar ben je zelf ook niet vies van aannames, gezien de TS een vrouw is. ;)

[ Voor 1% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:09 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Brandaris01
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 13-04 10:00
Topic is alweer wat ouder zie ik, maar toch nog een tip voor TS.

TS post hier (waarschijnlijk) onder haar eigen naam. Als iemand nu ‘voornaam achternaam’ van de TS googled, komt hij dit topic tegen, waarbij het over een niet al te rooskleurige situatie gaat.

Lijkt mij niet handig als dit het eerste is wat een potentiële werkgever van TS ziet.
Misschien kan TS een nickname verandering aanvragen? Of in ieder geval proberen om deze nick van dit topic los te koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
maar door verschillende redenen (of te oud of te weinig ervaring bijvoorbeeld), heb ik nog niets gevonden.
Leeftijdsdiscriminatie is voor zover ik weet verboden, dus te oud klinkt wat raar.
Voor banen bijvoorbeeld in de schoonmaak vragen ze vaak een rijbewijs en deze heb ik niet.
Waarom niet? ;)

https://www.google.com/search?q=rijlessen ?
Ardana schreef op zondag 7 april 2019 @ 08:36:
[mbr]Verder zou ik het op prijs stellen als er niet teveel speculaties voorbij kwamen. Er kunnen andere redenen dan een laag IQ of gebrek aan inzet zijn om op je 27e thuis te wonen zonder diploma en het heeft geen nut om aannames te maken.[/]
De juiste hulp / oplossing kun je vaak alleen bieden als je het totaalplaatje kent.

[ Voor 64% gewijzigd door Ardana op 08-04-2019 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i7x
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-05 13:04

i7x

Emoji fan 👽🦑🦋🍓

Als je bij een call center of iets dergelijks gaat werken kun je zo'n 1500 netto gaan verdienen. Daar kun je wel een kamer van huren. Of je kunt oder picking gaan doen. Als je je best doet kun je misschien ook nog doorgroeien. Het is vandaag de dag echt onmogelijk dat je geen werk zou vinden als 27 jarige. Wat arbeidsmarkt betreft had je het niet beter kunnen treffen. Zou echt eens kijken of je wellicht je methode van werk zoeken wat bij kunt schaven. Ik lees dat je al bij Randstad staat ingeschreven, een goed begin! Dikke kans dat ze niet meteen met fulltime baantjes aankomen zetten, maar accepteer eerst gewoon wat kleinere opdrachten (spul promoten bij Media Markt oid), en blijf in contact met Randstad en je zult zien dat het dan vanzelf serieuzer wordt. Ze willen wel eerst wat motivatie zien.

Eventueel kun je ook nog in de zorg kijken, daar kun je nu op best wat plekken aan de slag waarbij men ook je opleiding betaalt.

[ Voor 7% gewijzigd door i7x op 08-04-2019 11:04 ]

🦅 U.S. ETFs kopen in Europa? https://europoor.com/ 📈 ARKK, 📈 UPRO, 📈 TECL, 📈 QQQJ, ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jrz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21:34

Jrz

––––––––––––

Je kan van alles doen. Maar elk ding dat wordt aangedragen komt een respons op waarom het niet kan. Dit heeft geen zin, en je zal dus aan jezelf moeten werken ipv voor iemand. Een sociale woning of uitkering gaat niet gebeuren als je spaarcenten hebt. Betaal gewoon kostgeld en onderneem actie. Een eigen woning gaat je alleen maar in de problemen helpen

Ennnnnnnnnn laat losssssssss.... https://github.com/jrz/container-shell (instant container met chroot op current directory)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

WIA of Wajong-uitkering komt ze niet voor in aanmerking, ze kan hooguit hopen op hulp bij het zoeken naar (passend) werk en dat advies had ik een tijdje terug al gegeven ;)
EvaluationCopy schreef op maandag 8 april 2019 @ 07:29:
[...]

Er zijn altijd uitzonderingen. Maar als dat voor íedereen mogelijk was, had er nu niemand een uitkering. Je kan niet het gros van de arbeidsongeschikten afmeten aan 1 uitzonderingsgeval. Klinkt leuk, werkt niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik heb veel berichten aangepast om de naam van TS eruit te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ardana schreef op maandag 8 april 2019 @ 21:12:
[mbr]Ik heb veel berichten aangepast om de naam van TS eruit te halen.[/]
Vragensteller92 schreef op maandag 8 april 2019 @ 14:34:
Hoi allemaal, mijn nick is niet mijn echte naam, dit heb ik, om de redenen die jullie zeggen, bewust gedaan. Ik ga denk ik proberen om de term persoonlijkheidsstoornis niet te gebruiken en het op persoonlijke omstandigheden houden zoveel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Pagina: 1