Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan je zonder inkomen een sociale huurwoning huren?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• MarjondeBoer
  • Registratie: maart 2019
  • Laatst online: 22-03 13:33
Door persoonlijke omstandigheden heb ik mijn opleiding niet af kunnen maken en ik ben nu nog thuiswonend als bijna 27-jarige. Ik wil graag op mezelf gaan wonen, ik ben dan ook al een lange tijd op zoek naar werk, maar door verschillende redenen (of te oud of te weinig ervaring bijvoorbeeld), heb ik nog niets gevonden.

Ik sta nu ook al bijna 9 jaar ingeschreven bij Woonnet Rijnmond (Rotterdam). Nu wordt er altijd gesproken over een maximum inkomen voor een sociale huurwoning, maar niet over een minimum. Wel wordt er gevraagd naar een loon of uitkeringspecificatie, maar ik kan dit niet overhandigen. Ik heb wel voldoende spaargeld om de huur en de vaste lasten te kunnen betalen totdat ik eventueel werk heb gevonden (en anders een uitkering aanvragen, wat ik eigenlijk niet wil, maar ik wil ook niet tot mijn 30e bij mijn ouders blijven inwonen).

Is het mogelijk dat ik zonder een inkomen, een sociale huurwoning kan huren? (maximale huurprijs 607 euro). Heeft iemand hier al ervaring mee?

Beste antwoord (via MarjondeBoer op 18-03-2019 14:50)

• Fable
  • Registratie: juli 2009
  • Laatst online: 22:46
Ja, ik heb ook een sociale huurwoning kunnen huren zonder inkomen.

Als je je gegevens op de site van Rijnmond goed invult zie je direct welke woning je wel of niet kan huren.
https://www.woonnetrijnmo...aak-ik-kans-op-de-woning/

Fable wijzigde deze reactie 17-03-2019 09:47 (243%)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +3Henk 'm!

• Fable

Als je je gegevens op de site van Rijnmond goed invult zie je direct welke woning je wel of niet kan huren.
https://www.woonnetrijnmo...aak-ik-kans-op-de-woning/

Fable wijzigde deze reactie 17-03-2019 09:47 (243%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: november 2000
  • Niet online

RaZ

Ken sent me

Zonder inkomen kan je niks huren, je hebt geen inkomen.

Je kan natuurlijk bijstand aanvragen, heb je een inkomen. Maar dat inkomen is te laag voor een huur van 607, gezien passend toewijzen.

https://www.wsz.nl/over-wsz/nieuws/passend-toewijzen-2019/

Edit: 607 euro kan nog met bijstand. 608 niet meer :P

RaZ wijzigde deze reactie 17-03-2019 09:45 (10%)

Eyyyy macarena !! \o/

• BFmango
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 23-03 13:23
Fable schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:42:
:?

Een verhuurder wil toch weten of jij de huur kan betalen?

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Fable
BFmango schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:47:
[...]

Ja, maar je hebt toch geen inkomen nodig om huur te betalen van je spaargeld?
Ook heeft eigenlijk iedere Nederlander recht op bijstand als het vermogen onder de 6k is, waardoor ze er vanuit kunnen gaan dat je altijd wel de huur zou kunnen betalen.
Ze vragen alleen naar een IB60 formulier en toen ik die gaf en er stond 0 op was dit geen probleem.

Fable wijzigde deze reactie 17-03-2019 09:51 (36%)

• MarjondeBoer
Hallo Fable, kreeg je ook geen vragen van de huurmakelaar toen je de inkomensverklaring liet zien? Van welke wooncorporatie is je woning als ik vragen mag?

• Fable
Ik huur bij Plavei, maar de regels zijn volgens mij landelijk wel hetzelfde.
Ik heb toen ook bij Prowonen op een woning gereageerd en dat mijn inkomen toen 0 was, was ook daar geen probleem.

Fable wijzigde deze reactie 17-03-2019 10:06 (49%)

• Bazziek
  • Registratie: december 2011
  • Laatst online: 20:50
MarjondeBoer schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:40:
Is het mogelijk dat ik zonder een inkomen, een sociale huurwoning kan huren? (maximale huurprijs 607 euro). Heeft iemand hier al ervaring mee?
Gewoon even bellen, is geen rare vraag.
BFmango schreef op zondag 17 maart 2019 @ 09:47:
[...]

Niet bij sociale huur in de laagste toewijzingsklasse.

Bazziek wijzigde deze reactie 17-03-2019 14:11 (38%)

• XallaX
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19:43

XallaX

Meow

0 inkomen is ook in regio Utrecht mogelijk, wel onder voorwaarden.

Het opgeven van een 0 inkomen kun je doen als je bijvoorbeeld een (bijstands)uitkering moet gaan aanvragen maar die nu niet krijgt omdat je geen zelfstandige woonruimte hebt.

Kijk in je eigen regio bij de diverse aanbieders (of een organisatie zoals Woningnet) naar de exacte voorwaarden, deze zijn niet landelijk hetzelfde.

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 23-03 09:41
Als jij genoeg geld hebt om de huur te betalen zie ik niet in waarom dat niet mogelijk zou zijn. Heb als student ook een sociale huurwoning gehad. Viel redelijk goed te betalen met de uitwonende beurs + huursubsidie + projectmatig werken op zijn tijd.

Mijn hardware: PS4, Macbook Pro Retina 15, Sony Xperia Z3 Compact

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 23-03 13:06
(en anders een uitkering aanvragen, wat ik eigenlijk niet wil, maar ik wil ook niet tot mijn 30e bij mijn ouders blijven inwonen).
Je gaat geen uitkering krijgen als je "genoeg spaargeld hebt totdat ik werk heb" - dat zul je eerst op moeten maken. Hou hier rekening mee.

• shadowman12
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 22:20
Als je bijstand gaat aanvragen zou ik wachten todat je 27 bent geworden,
Wanneer je jonger bent dan 27 jaar dan moet je je bovendien aanmelden bij UWV WERKbedrijf en vier weken lang eerst actief op zoek gaan naar werk of een aanvullende opleiding. In die periode van vier weken krijg je nog geen uitkering. Wordt in deze periode geen oplossing gevonden, dan verwijst het UWV je door naar de gemeente en zullen je daar een intakegesprek krijgen waarin afspraken met je gemaakt worden en je helemaal in de molen komt.

Je zult toch een inkomen moeten hebben om van te leven, zoals boodschappen en dat soort dingen.

shadowman12 wijzigde deze reactie 17-03-2019 15:17 (8%)

Assumption is the mother of all fuck ups

Acties:
  • +3Henk 'm!

• milo-vs
  • Registratie: april 2017
  • Laatst online: 02:42
Ben ik de enigste die het vreemd vind dat je de keuze wilt maken om verantwoordelijkheden te gaan dragen die je naast een spaarpotje eigenlijk niet kunt dragen? Spijt me verschrikkelijk, maar als jij denkt op korte termijn werk te vinden (want dat spaarpotje is voldoende om te overbruggen tot je werk hebt) kun je toch ook wel nog een tijdje overbruggen?
Hoe lang denk je te kunnen overbruggen zonder uitkering aan te vragen?

• Fore!
  • Registratie: februari 2009
  • Laatst online: 00:52
Waarom wil je op jezelf wonen? Is de thuissituatie ondragelijk?
Anders snap ik niet waarom jij jezelf in de kosten gaat jagen.

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 23-03 14:16
Door persoonlijke omstandigheden heb ik mijn opleiding niet af kunnen maken en ik ben nu nog thuiswonend als bijna 27-jarige. Ik wil graag op mezelf gaan wonen, ik ben dan ook al een lange tijd op zoek naar werk, maar door verschillende redenen (of te oud of te weinig ervaring bijvoorbeeld), heb ik nog niets gevonden.

Ik sta nu ook al bijna 9 jaar ingeschreven bij Woonnet Rijnmond (Rotterdam). Nu wordt er altijd gesproken over een maximum inkomen voor een sociale huurwoning, maar niet over een minimum. Wel wordt er gevraagd naar een loon of uitkeringspecificatie, maar ik kan dit niet overhandigen. Ik heb wel voldoende spaargeld om de huur en de vaste lasten te kunnen betalen totdat ik eventueel werk heb gevonden (en anders een uitkering aanvragen, wat ik eigenlijk niet wil, maar ik wil ook niet tot mijn 30e bij mijn ouders blijven inwonen).

je heb nog een dak boven je hoofd dus

eerst werk zoeken voor een vast inkomen daarna een huisje huren en anders een uitkering aanvragen daar krijg ik al de kriebels van

• mugen4u1987
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22-03 14:01
Maar wil je nou op jezelf wonen omdat je bijna 27 bent en niet tot je 30e wilt thuis wonen of heb je het thuis extreem slecht en is uit huis gaan je enige oplossing?

want in het eerste geval: BLIJF THUIS WONEN! no offense maar ondanks je spaargeld weet jij niet wanneer je werk gaat krijgen en je weet ook niet of je nog financiele tegenslagen gaat krijgen. als het tegen zit moet je uiteindelijk weer thuis wonen plus je spaargeld is op.

dat je bijna 27 bent en nog thuis woont: who cares? schaam je er niet voor, er zijn zat mensen die nog thuis wonen terwijl ze 30+ zijn en meestal is dat omdat ze geen andere keuze hebben.

• stftweaker
  • Registratie: december 2007
  • Laatst online: 18-03 14:32
Hoe lang sta je al ingeschreven want er is namelijk overal wel woningnood of je moet vrijesector gaan zitten boven de sociale huurgrens. Daarnaast moet je een vorm van een stabiel inkomen hebben, anders zal je nooit een huurwoning krijgen. Stel je hebt 10k daar kan je 1 jaar van rond komen let say. Maar vervolgens hoe ga je dat jaar 2-3 je snapt waar ik naartoe wil.

Je zal dus moeten gaan kijken bij het uwv hoe je aan studie/werk/uitkering komt. En vanaf daar verder kijken.

How are you doing?

• TheMak
  • Registratie: juni 2014
  • Laatst online: 21:13
Ik ben ook een woning gaan huren toen mijn WW-uitkering afgelopen was, en ik nog teveel geld had voor een bijstandsuitkering (en ook teveel voor huursubsidie). Dus ook geen inkomen. Bij mij was dat omdat ik een woning toegewezen kreeg. Afslaan zo onverstandig zijn geweest, want dan moest ik langer op een huurwoning wachten.

• shadowman12
stftweaker schreef op zondag 17 maart 2019 @ 18:38:
Hoe lang sta je al ingeschreven want er is namelijk overal wel woningnood of je moet vrijesector gaan zitten boven de sociale huurgrens. Daarnaast moet je een vorm van een stabiel inkomen hebben, anders zal je nooit een huurwoning krijgen. Stel je hebt 10k daar kan je 1 jaar van rond komen let say. Maar vervolgens hoe ga je dat jaar 2-3 je snapt waar ik naartoe wil.

Je zal dus moeten gaan kijken bij het uwv hoe je aan studie/werk/uitkering komt. En vanaf daar verder kijken.
Staat vermeld in de startpost,9 jaar.

shadowman12 wijzigde deze reactie 17-03-2019 20:04 (47%)

• RocketKoen
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 22:00
Wacht in ieder geval niet met werk zoeken tot je een woning hebt. Zelfs met 9 jaar inschrijfduur kun je in Rotterdam bijna nergens in de top 50 belanden. Dus dan moet je een woning accepteren die niemand wil, of geluk hebben met het loting aanbod.
Het kan dus allemaal nog wel een jaar of meer duren.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • +1Henk 'm!

• kabeltjekabel
  • Registratie: april 2018
  • Laatst online: 03:32
mugen4u1987 schreef op zondag 17 maart 2019 @ 17:41:
Maar wil je nou op jezelf wonen omdat je bijna 27 bent en niet tot je 30e wilt thuis wonen of heb je het thuis extreem slecht en is uit huis gaan je enige oplossing?

want in het eerste geval: BLIJF THUIS WONEN! no offense maar ondanks je spaargeld weet jij niet wanneer je werk gaat krijgen en je weet ook niet of je nog financiele tegenslagen gaat krijgen. als het tegen zit moet je uiteindelijk weer thuis wonen plus je spaargeld is op.

dat je bijna 27 bent en nog thuis woont: who cares? schaam je er niet voor, er zijn zat mensen die nog thuis wonen terwijl ze 30+ zijn en meestal is dat omdat ze geen andere keuze hebben.
Ook al heb je wel een andere keus; als je het goed met elkaar kunt vinden en er van beide kanten geen problemen zijn; ideaal toch? Kun je knetterhard sparen.

1-persoons huishouden is gigantisch inefficiënt. Veel duurder qua vaste kosten (vaste kosten G/W/L) en p.p. ook meer werk qua schoonmaak, was, eten.

• mugen4u1987
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 22-03 14:01
kabeltjekabel schreef op zondag 17 maart 2019 @ 21:29:
[...]

Ook al heb je wel een andere keus; als je het goed met elkaar kunt vinden en er van beide kanten geen problemen zijn; ideaal toch? Kun je knetterhard sparen.
Ben ik het mee eens tot een zekere hoogte, want zodra je tussen de 26 en 30 bent ga je steeds vaker denken aan op jezelf wonen ook al heb je het thuis prima. Op jezelf gaan is onderdeel van het leven en je voortgang.

• MarjondeBoer
Hallo allemaal, voor diegene die vragen waarom ik graag op mezelf wil gaan wonen: het heeft inderdaad te maken met de thuissituatie, mijn ouders en met name mijn moeder vinden dat je voor je 23e al op jezelf "zou moeten" wonen. Tot nu toe hebben ze mij wel gesteund door kost en inwoning te verzorgen, waar ik heel dankbaar voor ben, maar ze willen mij wel graag het huis uit hebben. Dit laten ze ook goed merken en het is nu op een punt gekomen dat ik kostgeld moet gaan betalen, terwijl ik geen inkomen heb (als ik een baan zou hebben, zou ik ongetwijfeld kostgeld betalen, daar niet van). Dit betekent dat ik mijn spaargeld aan zou moeten spreken, maar dan gebruik ik liever mijn spaargeld voor een huurwoning, zodat het een win-win situatie wordt.

Het enige probleem is dan, dat als ik nog geen baan heb gevonden en als ik een huurwoning zou hebben, afhankelijk ben van het krijgen van een uitkering en of dit wel mogelijk is(?). Het is een vreemde volgorde, maar ik zie geen andere uitwegen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sugarcoated
  • Registratie: oktober 2014
  • Laatst online: 21-03 14:30
Zo moeilijk kan het toch niet zijn om werk te vinden? Dat zou ik eerst regelen, als je echt wilt kun je vaak volgende week al ergens terecht.

Dan is het helemaal win-win-win.

• bie100
  • Registratie: september 2016
  • Laatst online: 23-03 14:16
MarjondeBoer schreef op maandag 18 maart 2019 @ 11:32:
Hallo allemaal, voor diegene die vragen waarom ik graag op mezelf wil gaan wonen: het heeft inderdaad te maken met de thuissituatie, mijn ouders en met name mijn moeder vinden dat je voor je 23e al op jezelf "zou moeten" wonen. Tot nu toe hebben ze mij wel gesteund door kost en inwoning te verzorgen, waar ik heel dankbaar voor ben, maar ze willen mij wel graag het huis uit hebben. Dit laten ze ook goed merken en het is nu op een punt gekomen dat ik kostgeld moet gaan betalen, terwijl ik geen inkomen heb (als ik een baan zou hebben, zou ik ongetwijfeld kostgeld betalen, daar niet van). Dit betekent dat ik mijn spaargeld aan zou moeten spreken, maar dan gebruik ik liever mijn spaargeld voor een huurwoning, zodat het een win-win situatie wordt.

Het enige probleem is dan, dat als ik nog geen baan heb gevonden en als ik een huurwoning zou hebben, afhankelijk ben van het krijgen van een uitkering en of dit wel mogelijk is(?). Het is een vreemde volgorde, maar ik zie geen andere uitwegen.
je ouders zouden je beter onder druk kunnen zetten om eerst een baan te zoeken voor dat ze je uit huis pleuren dat heb ik iig wel met mijn kinderen gedaan. lijkt me ook niks als je kind op zijn eigen gaat wonen zonder vast inkomen. dan kan je als ouder weer of geld geven of je weer in huis nemen als het spaak loopt

• MarjondeBoer
Ik ben al een lange tijd bezig met het zoeken van werk, maar ik ben over twee weken 27 jaar zonder een diploma en dit betekent dat ik tussen wal en schip val. Ik ben te oud voor de banen zoals cassière, winkelmedewerker, vulploegmedewerker etc. Voor andere banen heb ik weer te weinig ervaring. Voor banen bijvoorbeeld in de schoonmaak vragen ze vaak een rijbewijs en deze heb ik niet.

• Harrie_
  • Registratie: juli 2003
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

MarjondeBoer schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:27:
Ik ben al een lange tijd bezig met het zoeken van werk, maar ik ben over twee weken 27 jaar zonder een diploma en dit betekent dat ik tussen wal en schip val. Ik ben te oud voor de banen zoals cassière, winkelmedewerker, vulploegmedewerker etc. Voor andere banen heb ik weer te weinig ervaring. Voor banen bijvoorbeeld in de schoonmaak vragen ze vaak een rijbewijs en deze heb ik niet.
Heb je je al ingeschreven bij (diverse) uitzendbureau's? We zitten nog steeds in een zeer krappe arbeidsmarkt, volgens mij is er genoeg ongeschoold werk te doen. Ik kom vanuit mijn werk geregeld bij productiebedrijven (lees: fabrieken) waar het personeelsbestand, wat voornamelijk bestaat uit ongeschoolde Oost-Europeanen, wekelijks blijft groeien...

Ik snap werkelijk niet wat er mis gaat als je met 27 jaar (!) op geen mogelijke manier aan werk kunt komen :X

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BvZwolle
  • Registratie: maart 2004
  • Laatst online: 19:17
MarjondeBoer schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:27:
Dan zou ik eerder kostgeld gaan betalen aan je ouders. Dat is goedkoper dan huur. Dan zou ik gelijk gaan beginnen met een rijbewijs. Een rijbewijs zorgt ervoor dat je flexibeler op de arbeidsmarkt bent. En het is nooit weggegooid geld.

• MarjondeBoer
Harrie_ schreef op maandag 18 maart 2019 @ 12:33:
[...]

Heb je je al ingeschreven bij (diverse) uitzendbureau's? We zitten nog steeds in een zeer krappe arbeidsmarkt, volgens mij is er genoeg ongeschoold werk te doen. Ik kom vanuit mijn werk geregeld bij productiebedrijven (lees: fabrieken) waar het personeelsbestand, wat voornamelijk bestaat uit ongeschoolde Oost-Europeanen, wekelijks blijft groeien...

Ik snap werkelijk niet wat er mis gaat als je met 27 jaar (!) op geen mogelijke manier aan werk kunt komen :X
Ik sta ingeschreven bij uitzendbureaus zoals Randstad, Tempo-Team en Luba etc, alles wat in de omgeving zit. En hoe heten deze fabrieken? Nadeel is dat ik geen rijbewijs heb en dat ze wel bereikbaar voor mij moeten zijn.

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

MarjondeBoer schreef op maandag 18 maart 2019 @ 13:01:
[...]
Ik sta ingeschreven bij uitzendbureaus zoals Randstad, Tempo-Team en Luba etc, alles wat in de omgeving zit. En hoe heten deze fabrieken? Nadeel is dat ik geen rijbewijs heb en dat ze wel bereikbaar voor mij moeten zijn.
Hoe die fabrieken heten doet niet echt ter zake; het is niet bepaald in de buurt. Maar los van het feit dat je geen rijbewijs hebt; er is toch OV? Je heb toch zeker wel een fiets? Ik snap dat je zonder rijbewijs niet zomaar aan de andere kant van het land kunt gaan werken, maar alles binnen een cirkel van pak 'm beet 20km moet toch zeker wel te doen zijn?

• 7Sins
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 22-03 15:26
@MarjondeBoer ik ga even off-topic van je vraag of je zonder inkomen kan huren.

heb je overwogen te solliciteren voor een traineeship in het vak waar je een opleiding voor gevolgd hebt. Je kan laten zien dat je ambitie hebt, en ze kunnen je daar mogelijk in verder helpen.
Of traineeships in een ander beroep kan ook een optie zijn.

Als dat te hoog gegrepen is, kan je ook kiezen om bijvoorbeeld in een (IT) callcenter te werken. Ik noem IT er tussen omdat je dan eventueel nog mogelijkheid hebt tot doorstromen naar een betere functie later. Je kan heel makkelijk bij detacherings (zoals Centric bv) aankloppen. Melden dat je enorm veel ambitie hebt en iemand bent met doorzettingsvermogen en leergierig bent. En hup, elke detachering met een omscholingstraject neemt je aan. Andere callcenter banen buiten de IT zijn ook een goede optie. Er zijn nooit genoeg man.

Als ik je 1 tip kan meegeven. Ga niet bij uitzendbureaus aan de slag, maar bij een detachering. Die hebben er veel meer baat bij om jou aan de slag te krijgen.

• Harrie_
  • Niet online

Harrie_

🔴🔴🔴🔴🔴

7Sins schreef op maandag 18 maart 2019 @ 13:42:
@MarjondeBoer ik ga even off-topic van je vraag of je zonder inkomen kan huren.

heb je overwogen te solliciteren voor een traineeship in het vak waar je een opleiding voor gevolgd hebt. Je kan laten zien dat je ambitie hebt, en ze kunnen je daar mogelijk in verder helpen.
Of traineeships in een ander beroep kan ook een optie zijn.

Als dat te hoog gegrepen is, kan je ook kiezen om bijvoorbeeld in een (IT) callcenter te werken. Ik noem IT er tussen omdat je dan eventueel nog mogelijkheid hebt tot doorstromen naar een betere functie later. Je kan heel makkelijk bij detacherings (zoals Centric bv) aankloppen. Melden dat je enorm veel ambitie hebt en iemand bent met doorzettingsvermogen en leergierig bent. En hup, elke detachering met een omscholingstraject neemt je aan. Andere callcenter banen buiten de IT zijn ook een goede optie. Er zijn nooit genoeg man.

Als ik je 1 tip kan meegeven. Ga niet bij uitzendbureaus aan de slag, maar bij een detachering. Die hebben er veel meer baat bij om jou aan de slag te krijgen.
Mooie tips, maar je loopt wellicht erg hard van stapel. Gezien het feit dat TS met haar 27 thuis zit en niet aan werk kan komen dan ga ik er toch een beetje van uit dat we het opleidingsniveau moeten zoeken ergens in de richting van VMBO-kader. In dat geval hoef je echt niet aan te komen bij detacheerders, of praten over traineeships.

• 7Sins
  • Registratie: februari 2013
  • Laatst online: 22-03 15:26
Het is dan aan TS te beoordelen of het vroegtijdig stoppen van de opleiding te wijten is aan te laag IQ / gebrek aan inzet / andere zaken die te maken heeft met de prestaties van de persoon zelf. Of dat er andere omstandigheden waren.
Callcenter jobs zijn zo lastig nog niet. Meeste zijn copy paste van standaard reacties en handelingen.

7Sins wijzigde deze reactie 18-03-2019 14:16 (16%)

• shadowman12
7Sins schreef op maandag 18 maart 2019 @ 14:15:
Het is dan aan TS te beoordelen of het vroegtijdig stoppen van de opleiding te wijten is aan te laag IQ / gebrek aan inzet / andere zaken die te maken heeft met de prestaties van de persoon zelf. Of dat er andere omstandigheden waren.
Callcenter jobs zijn zo lastig nog niet. Meeste zijn copy paste van standaard reacties en handelingen.
Nou je moet wel goede sociale vaardigheden en niet iedereen heeft dat ;).

Pagina: 1

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True