Heb je de spotify koppeling van je apparaat al eens gereset? Dit helpt bij mij doorgaans om dit probleem op te lossen (Via instellingen in de musiccast app naar de instellingen van je device gaan, daar 'account instellingen' kiezen, en de spotify account resetten). Bij ons gebeurt dit omdat we verschillende spotify accounts hebben, en het switchen ertussen niet goed gaatCozm0 schreef op maandag 15 mei 2023 @ 11:02:
Even een oud topic wakker schudden.
Ik ben groot fan van Yamaha versterkers en andere hardware.
We hebben in huis drie verschillende MusicCast apparaten die tot een paar weken geleden zeergoed werkten.
Echter lukt het nu niet meer op Spotify te connecten op geen van de drie apparaten.
Internet radio en server streaming doen het prima, alleen Spotify connect werkt niet, connecten via airplay werkt wel.
De Musiccast apparaten worden goed gevonden in de Spotify app maar bij het connecten gebeurt er niets.
Heb de Spotify app opnieuw installed (iOS) en de Yamaha MusicCast app opnieuw installed.
Hebben meer mensen problemen? Er is 28 maart een nieuwe versie van de Yamaha musicCast app 5.40 uitgekomen.
Edit: Een MusiCast apparaat verwijderd en opnieuw toegevoegd, geen resultaat.
Issue gebeurt op meerdere Yamaha apparaten, vanaf meerdere iOS telefoons.
screenshot: (sorry, mijn gsm staat in het italiaans)
:strip_exif()/f/image/4dL7d9UCyeyZhKpjXqjUlpfx.jpg?f=fotoalbum_large)
edit: wat ook soms helpt is het device eens uit het stopcontact halen voor een 'harde herstart'