Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 01:12
Ik heb die na 8 minuten uitgezet, omdat ik 'm echt te onrustig vond kijken. Ga 'm denk ik nog wel een keer opnieuw proberen, het concept vind ik wel origineel, maar een fijne ervaring was het nog niet :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:24
Heb ze eergisteren allemaal gekeken, de enige twee afleveringen die ik me goed kan herinneren, is die van de twee astronauten en de lad achtige trip en die zombie attack a la Madurodam. De rest ben ik al bijna vergeten bij wijze, helaas. Vond seizoen 1 het beste, in seizoen zaten meer afleveringen die indruk maakte op mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 19:57

Mx. Alba

hen/hun/die/diens

Hahn schreef op woensdag 25 mei 2022 @ 19:32:
[...]

Ik heb die na 8 minuten uitgezet, omdat ik 'm echt te onrustig vond kijken. Ga 'm denk ik nog wel een keer opnieuw proberen, het concept vind ik wel origineel, maar een fijne ervaring was het nog niet :P
Hij zoog mij er juist compleet in. Ik heb vaak moeite om me ergens op te concentreren maar bij die aflevering was het compleet het omgekeerde, ik kon me er niet van weg scheuren.

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 00:37
Net alle 3 de seizoenen gekeken. Prachtige serie! Zijn er eigenlijk vergelijkbare series als deze?

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:14
@Monda Een beetje anders maar misschien het bekijken waard;

YouTube: YouTube

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Pagina: 1 2 Laatste