Hey Tweakers, goeie avond
Zou me even voor stellen, ben Chiel en 23 jaar,
En ben momenteel bezig met een grote verbouwing van mijn woning,
Ben werkzaam als elektrien,
Nu wil ik graag een smarthome/domitica systeem bouwen in mijn huis,
Momenteel zijn alle schakelaars en verlichtings punten en wcds naar 1 centraal punt gebracht, het zolder,
Nu is mijn vraag, welk systeem kan ik het beste toepassen, en is dus ook bedraad uit te voeren? Want draadloos is een optie maar ik heb alles bij de hand om een regel kast te maken.
Verder wil ik graag in de toekomst verder uit kunnen bereiden en zoek dus een goeie basis , heb al diverse dingen gelezen hier op het forum,
Zo zag ik domotiaz langs komen en diverse andere dingen
Met het werk kom ik regelmatig in aanraking met knx, maar dit systeem is voor mij budget technies niet haalbaar, dus ik vroeg me af of er nog mensen zijn die? Mij opweg kunnen helpen? Duwtje in de goeie richting
Mvg chiel alvast bedankt
Zou me even voor stellen, ben Chiel en 23 jaar,
En ben momenteel bezig met een grote verbouwing van mijn woning,
Ben werkzaam als elektrien,
Nu wil ik graag een smarthome/domitica systeem bouwen in mijn huis,
Momenteel zijn alle schakelaars en verlichtings punten en wcds naar 1 centraal punt gebracht, het zolder,
Nu is mijn vraag, welk systeem kan ik het beste toepassen, en is dus ook bedraad uit te voeren? Want draadloos is een optie maar ik heb alles bij de hand om een regel kast te maken.
Verder wil ik graag in de toekomst verder uit kunnen bereiden en zoek dus een goeie basis , heb al diverse dingen gelezen hier op het forum,
Zo zag ik domotiaz langs komen en diverse andere dingen
Met het werk kom ik regelmatig in aanraking met knx, maar dit systeem is voor mij budget technies niet haalbaar, dus ik vroeg me af of er nog mensen zijn die? Mij opweg kunnen helpen? Duwtje in de goeie richting
Mvg chiel alvast bedankt
I7 3930k, Asus Gtx 680 DC2Top , Asus Rampage iv Formula, Antec HCP 1200 Watt