[forum] Je eigen posts kunnen rapporteren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 16:37

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Ik maakte daarnet een dubbelpost. Ik wilde de betreffende moderators even op de hoogte stellen, om er vervolgens achter te komen dat je je eigen posts niet kunt rapporteren 8)7.

Heb er maar omheen gehackt door zelf de URL te verzinnen, maar het is op zich raar dat je de moderators niet kunt attenderen op een post die je zelf hebt gemaakt, om welke reden dan ook :)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Je kunt gewoon op de datum klikken van je post, dan hoef je ook geen url te verzinnen toch? :P

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
naitsoezn schreef op donderdag 14 maart 2019 @ 21:46:
Je kunt gewoon op de datum klikken van je post, dan hoef je ook geen url te verzinnen toch? :P
En dan een algemene topicreport maken? Dat kan toch sowieso? Blijkbaar is er ooit bedacht dat het ook handig was als je direct een post kan rapporteren. Waarom dan niet je eigen post? :)

Ruimtegebrek kan het niet zijn, als moderator zie je bij posts niet van jezelf toch al alle mogelijke knopjes (inclusief wijzig én rapporteer)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Whaahahahaha _o-. Ik ga me even heel hard lopen schamen: Geen "rapporteer" linkjes bij je eigen posts :D :X 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Dus er zou een rapporteerknopje moeten staan bij eigen posts? Ik zie er ook geen.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Topicstarter
Raven schreef op vrijdag 15 maart 2019 @ 10:21:
[...]

Dus er zou een rapporteerknopje moeten staan bij eigen posts? Ik zie er ook geen.
Nee, feitelijk waren ze er, maar waarschijnlijk weggehaald door mijn topic. Dat weghalen was natuurlijk niet echt het doel van dat request, het doel was de verwarring weghalen door het verspringen van de "wijzig" knop (waardoor je vaak op "rapporteer" drukte als je je post wilde wijzigen). De volgorde is daarop aangepast, en blijkbaar ook de rapporteerknop weggehaald. Ik denk dat louter de volgorde wijzigen ook een prima oplossing had geweest :).

Alleen destijds zag ik het weghalen van "rapporteer" dus als een prima oplossing. Iets met voortschrijdend inzicht enzo ;)

[ Voor 8% gewijzigd door .oisyn op 15-03-2019 10:26 ]

Pagina: 1