Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Overigens, mis ik een aantal (dit is er dus ook een van) nieuwe features die niet in 't .plan staan vermeld
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
My bad.
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
@NMe : kom eens door met dat regeltje css? *puppyeyes*
Verder onderschrijf ik .oisyn's verzoek tot het wegpoetsen van het linkje in eigen posts. Meestal vind ik mijn bijdrages uitermate geschikt en ontopic namelijk
[ Voor 53% gewijzigd door Bundin op 06-08-2014 17:53 ]
Rapporteer - Verwijder - Historie - Wijzig - Bekijk - Bookmark - Quote
Gelukkig rapporteer ik nu eerder dan dat ik een message verwijder
Intentionally left blank
Bundin schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:51:
Fijne functie, hiervoor dank!
@NMe : kom eens door met dat regeltje css? *puppyeyes*
1
2
3
4
| /* Rapporteerknopje bij posts een kleurtje geven */ .action_list a[href^='http://gathering.tweakers.net/forum/insert_messagereport/'] { color: #b9133c; } |
Ik verwijder eerder dan dat ik een bericht edit.crisp schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 17:55:
hehe, ik heb:
Rapporteer - Verwijder - Historie - Wijzig - Bekijk - Bookmark - Quote
Gelukkig rapporteer ik nu eerder dan dat ik een message verwijder
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Maar waar zit de logica om je eigen post te gaan rapporteren? Ik klik veel te vaak op dat ding omdat ik wil wijzigenrob_erwt schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 15:47:
Die rapporteer knop staat wel genoemd in het .plan? Inclusief plaatje zelfs (waarin de volgorde al niet meer klopt, maar dat terzijde).
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Edit: en eerst nadenken voor je iets schrijft helpt in jouw geval denk ik trouwens ook
En gezien de edit is dat eigenlijk een pot-ketel verhaal, maar soit
[ Voor 71% gewijzigd door The Eagle op 06-08-2014 23:16 ]
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Misschien als je af en toe wat schizofreen bent ofzo.D4NG3R schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 21:40:
[...]
Maar waar zit de logica om je eigen post te gaan rapporteren? Ik klik veel te vaak op dat ding omdat ik wil wijzigen.
Never underestimate the power of stupid people in large groups
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
De locatie van die wijzig-link zit er zo ingebakken.. En rapporteren is daar sowieso niet op z'n plek natuurlijk..
Als we dat nu even doortrekken zodat de button helemaal niet zichtbaar is als het een eigen post betreft:NMe schreef op woensdag 06 augustus 2014 @ 19:42:
[...]
Cascading Stylesheet:
1 2 3 4 /* Rapporteerknopje bij posts een kleurtje geven */ .action_list a[href^='http://gathering.tweakers.net/forum/insert_messagereport/'] { color: #b9133c; }
1
2
3
4
5
6
7
8
| /* Rapporteerknopje bij je eigen posts niet weergeven */ div.message.ownpost .action_list a[href^='http://gathering.tweakers.net/forum/insert_messagereport/'] { display:none; } div.message.ownpost .action_list li:nth-child(2):before { content:""; margin:0; } |
Getest en werkt! Alleen nu nog de list-style-type van de volgende li wegwerken, maar dat lukt me zo 1-2-3 niet.
Zo, nou ziet het er goed uit.

[ Voor 18% gewijzigd door Mr. Awesome op 07-08-2014 09:54 ]
Intentionally left blank
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Dat dus.CyBeR schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:47:
De plek is prima, maar niet als de post van jou is. Dan moet die hele link gewoon pleite zijn.
Vooraan zou bij je eigen post 'wijzig' moeten staan op de plek waar bij andere posts 'rapporteer' staat...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Meeste knoppen die ik gebruik zijn quote en wijzig: als die links en rechts blijven staan, klik ik niet zo vaak meer verkeerd.crisp schreef op donderdag 07 augustus 2014 @ 09:45:
Wat zou dan de beste plek zijn? Tussen 'bekijk' en 'bookmark' in, of tussen 'bookmark' en 'quote'?
Intentionally left blank