Ik zit te kijken naar een aanbieding voor de NAD AMP1 versterker, maar nergens staat of je het apparaat ook aan en uit kan zetten door middel van de ingebouwde chromecast en een google home speakertje. Bv: 'Ok google, turn on stereo'. Heeft iemand dit apparaat en weet die persoon of dit tot de mogelijkheden behoort?
Deze versterker misschien aangeschaft?
Ik twijfel tussen deze en c 338 met Chromecast
Amp 1 bedraad Chromecast, 338 heeft 2*10 watt meer vermogen. En coaxiaal aansluiting.
Kan je wat info geven? Thnx
Ik twijfel tussen deze en c 338 met Chromecast
Amp 1 bedraad Chromecast, 338 heeft 2*10 watt meer vermogen. En coaxiaal aansluiting.
Kan je wat info geven? Thnx
Een topic kicken om het dan te kapen/om te zetten in aankoopadvies is niet de bedoeling. Als je twijfelt over een aanschaf raad ik aan een topic te openen in Consumentenelektronica Aankoopadvies (en gebruik te maken van de template) of als het om algemene informatie gaat is er Het NAD ervaringen/discussie Topic.
Nu is hier weinig over te zeggen, er mist informatie over de andere apparatuur. Zo kan er bijvoorbeeld niet gezegd worden of die Digitale Coax een meerwaarde is.
Nu is hier weinig over te zeggen, er mist informatie over de andere apparatuur. Zo kan er bijvoorbeeld niet gezegd worden of die Digitale Coax een meerwaarde is.
[ Voor 13% gewijzigd door FeaR op 28-09-2019 14:50 ]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Dit topic is gesloten.