Goedendag, ik had een aantal dagen geleden ook een topic gestart zonder duidelijk onderzoek te doen. Hierbij heb ik mijn kennis uitgebreid en een systeem gebouwd waarbij er nog een aantal punten zijn waar ik advies bij wou vragen aan jullie.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en huiswerk maken.
Games: Fortnite, League of Legends, Rocket League, Apex Legends, PUBG en CS GO. Ook van plan om future games te kunnen spelen op med/high settings.
Huiswerk: Virtuele machines draaien, Office.
Background: Tijdens het gamen wil ik ook youtube en discord op achtergrond draaiend hebben en alsnog goede prestaties blijven hebben tijdens het gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor advies
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluids niveau laag als mogelijk is.
150+FPS op games die genoemd zijn en die in de toekomst uitkomen in med/high settings.
Ga je overklokken?
Wanneer ik hem net heb niet, na lang gebruik wel.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een build in elkaar gezet maar twijfel nog of er eventueel verbeterpunten zijn of componenten die ik moet vervangen voor betere prestaties. Mijn doel met deze PC is om 150+ FPS te kunnen draaien op medium/high settings op de games die bovenaan genoemd zijn. Ik wil 150+ FPS aangezien ik ook een monitor ga aanschaffen van 1080p met 144hz.
Ook wou ik graag advies op de GPU, er zijn namelijk verschillende versies van de 2060. Zo is de Gigabyte na ervaring van anderen af te raden en is het geluidsniveau van de MSI erg hoog.
Build:
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen en huiswerk maken.
Games: Fortnite, League of Legends, Rocket League, Apex Legends, PUBG en CS GO. Ook van plan om future games te kunnen spelen op med/high settings.
Huiswerk: Virtuele machines draaien, Office.
Background: Tijdens het gamen wil ik ook youtube en discord op achtergrond draaiend hebben en alsnog goede prestaties blijven hebben tijdens het gamen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
1000 Euro
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
-
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
-
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor advies
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geluids niveau laag als mogelijk is.
150+FPS op games die genoemd zijn en die in de toekomst uitkomen in med/high settings.
Ga je overklokken?
Wanneer ik hem net heb niet, na lang gebruik wel.
Wat verwacht je van ons?
Ik heb al een build in elkaar gezet maar twijfel nog of er eventueel verbeterpunten zijn of componenten die ik moet vervangen voor betere prestaties. Mijn doel met deze PC is om 150+ FPS te kunnen draaien op medium/high settings op de games die bovenaan genoemd zijn. Ik wil 150+ FPS aangezien ik ook een monitor ga aanschaffen van 1080p met 144hz.
Ook wou ik graag advies op de GPU, er zijn namelijk verschillende versies van de 2060. Zo is de Gigabyte na ervaring van anderen af te raden en is het geluidsniveau van de MSI erg hoog.
Build:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | AMD Ryzen 5 2600 Wraith Boxed | € 155,90 | € 155,90 |
| 1 | MSI B450 Tomahawk | € 105,- | € 105,- |
| 1 | MSI GeForce RTX 2060 Ventus 6G OC | € 374,99 | € 374,99 |
| 1 | Cooler Master MasterBox Lite 5 | € 47,- | € 47,- |
| 1 | G.Skill Aegis F4-3000C16D-16GISB | € 86,50 | € 86,50 |
| 1 | Seasonic Focus Gold 650W | € 81,- | € 81,- |
| 1 | Samsung 970 EVO 250GB | € 76,- | € 76,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 926,39 | |
[ Voor 48% gewijzigd door hycsa op 14-03-2019 12:00 ]