De gezamelijke PSU-Ervaring-Lijst!

Pagina: 1
Acties:
  • 294 views

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08-2025

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Beste,

Ik merk als ik opzoek ga naar ervaring met PSU’s, dat ik vrij weinig tegenkom. Wellicht ben ik niet de enige die dit ervaart. Ik wou eens kijken of wij daar met zijn allen verandering aan kunnen brengen.

Ik zou graag van iedereen hun ervaring (met je eigen gekozen PSU) willen m.b.t Coil Whine, Levensduur, hoe lang heb je hem gehad en/of heb je hem al en wanneer starte de Coil Whine of ander defect?

Ik zou graag een grote forum-thread willen ontwikkelen met gigantisch veel PSU’s en ervaring & feiten.

Ik zal eens een voorbeeld Template maken.

—————————————
Voeding:
Tijd in gebruik:
Defecten?:
Wanneer is je defect ontstaan?:
Heb je hem RMA’d?:
Hoeveel wattage gebruikte je?:
Bijzonderheden:

(RMA’d = ter reparatie opgestuurd binnen garantieperiode)
—————————————

Eventueel kun je er bij aanvullen wat jouw hardwarespecificaties waren/zijn.

Het zou tof zijn als iedereen hier serieus aan meewerkt.
Ik denk dat velen van ons straks heel blij zijn als we wat meer informatie terug kunnen vinden over PSU’s, simpelweg via de zoekfunctie. Als we allemaal de zelfde template aanhouden dan is het ook nog eens wat overzichtelijker :-)

What a terrible day to have eyes!

• AltTabKeys
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-08-2025

AltTabKeys

press Ctrl + Z please

Topicstarter
Voeding: HX750i
Tijd in gebruik: 4 maanden
Defecten?: Ja. Coil Whine
Wanneer is je defect ontstaan?: Na 1 maand al.
Heb je hem RMA’d?: Ben ik mee bezig
Hoeveel wattage gebruikte je?: 500
Bijzonderheden: Nee

(RMA’d = ter reparatie opgestuurd binnen garantieperiode)

What a terrible day to have eyes!

Verwijderd

Als je een heel slecht beeld wil van de praktijk dan is zo'n lijst perfect. Want dit werkt absoluut niet. Zelfde met gebruikersreviews overigens ook die geven in meer dan 9 van de 10 gevallen een hele slechte spiegeling van de praktijk.

• br00ky
  • Registratie: Januari 2014
  • Nu online

br00ky

Moderator Harde Waren
Voeding advies en informatie topic - Deel 34 dus voor al uw vragen, discussies en ervaringen.

@AltTabKeys, verder hebben we helemaal niets aan n=1 observaties. Dus zoals @Verwijderd hierboven aan aangeeft, een topic als dit wordt slechts een lange lijst zonder overzicht. Dat staat we hier sowieso niet toe :).

[ Voor 49% gewijzigd door br00ky op 13-03-2019 16:33 ]

Dit topic is gesloten.