Beste,
Ik merk als ik opzoek ga naar ervaring met PSU’s, dat ik vrij weinig tegenkom. Wellicht ben ik niet de enige die dit ervaart. Ik wou eens kijken of wij daar met zijn allen verandering aan kunnen brengen.
Ik zou graag van iedereen hun ervaring (met je eigen gekozen PSU) willen m.b.t Coil Whine, Levensduur, hoe lang heb je hem gehad en/of heb je hem al en wanneer starte de Coil Whine of ander defect?
Ik zou graag een grote forum-thread willen ontwikkelen met gigantisch veel PSU’s en ervaring & feiten.
Ik zal eens een voorbeeld Template maken.
—————————————
Voeding:
Tijd in gebruik:
Defecten?: Ja.
Wanneer is je defect ontstaan?:
Heb je hem RMA’d?:
Hoeveel wattage gebruikte je?:
Bijzonderheden:
(RMA’d = ter reperatie opgestuurd binnen garantieperiode)
—————————————
Eventueel kun je er bij aanvullen wat jouw hardwarespecificaties waren/zijn.
Het zou tof zijn als iedereen hier serieus aan meewerkt.
Ik denk dat velen van ons straks heel blij zijn als we wat meer informatie terug kunnen vinden over PSU’s, simpelweg via de zoekfunctie. Als we allemaal de zelfde template aanhouden dan is het ook nog eens wat overzichtelijker :-)
Ik merk als ik opzoek ga naar ervaring met PSU’s, dat ik vrij weinig tegenkom. Wellicht ben ik niet de enige die dit ervaart. Ik wou eens kijken of wij daar met zijn allen verandering aan kunnen brengen.
Ik zou graag van iedereen hun ervaring (met je eigen gekozen PSU) willen m.b.t Coil Whine, Levensduur, hoe lang heb je hem gehad en/of heb je hem al en wanneer starte de Coil Whine of ander defect?
Ik zou graag een grote forum-thread willen ontwikkelen met gigantisch veel PSU’s en ervaring & feiten.
Ik zal eens een voorbeeld Template maken.
—————————————
Voeding:
Tijd in gebruik:
Defecten?: Ja.
Wanneer is je defect ontstaan?:
Heb je hem RMA’d?:
Hoeveel wattage gebruikte je?:
Bijzonderheden:
(RMA’d = ter reperatie opgestuurd binnen garantieperiode)
—————————————
Eventueel kun je er bij aanvullen wat jouw hardwarespecificaties waren/zijn.
Het zou tof zijn als iedereen hier serieus aan meewerkt.
Ik denk dat velen van ons straks heel blij zijn als we wat meer informatie terug kunnen vinden over PSU’s, simpelweg via de zoekfunctie. Als we allemaal de zelfde template aanhouden dan is het ook nog eens wat overzichtelijker :-)
What a terrible day to have eyes!