Wat ga je met je laptop doen?
Ik heb een laptop nodig voor school (microsoft office etc.), wil graag gamen(Apex Legends, Maplestory 2, Minecraft) en ook een beetje netflixen.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 800 - 1000 euro zou mooi zijn, max. rond de 1100 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik moet hem mee naar school nemen maar gewicht is voor mij niet een heel groot probleem, prestatie is belangrijker.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst met windows, verder geen voorkeuren
Dit is de eerste keer dat ik een laptop ga aanschaffen en heb daar niet heel veel verstand van, heb de best buy guide bekeken maar daar zag ik ook veel verschillende reacties op
Op basis van de best buy guide kwam ik zelf op deze uit pricewatch: HP Pavilion Gaming 15-cx0470nd
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen en/of advies geven
Ik heb een laptop nodig voor school (microsoft office etc.), wil graag gamen(Apex Legends, Maplestory 2, Minecraft) en ook een beetje netflixen.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 800 - 1000 euro zou mooi zijn, max. rond de 1100 euro
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik moet hem mee naar school nemen maar gewicht is voor mij niet een heel groot probleem, prestatie is belangrijker.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Het liefst met windows, verder geen voorkeuren
Dit is de eerste keer dat ik een laptop ga aanschaffen en heb daar niet heel veel verstand van, heb de best buy guide bekeken maar daar zag ik ook veel verschillende reacties op
Op basis van de best buy guide kwam ik zelf op deze uit pricewatch: HP Pavilion Gaming 15-cx0470nd
Hopelijk kunnen jullie mij een beetje helpen en/of advies geven