Is de inBetweenContent uit te schakelen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pookie79
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 12:40
Op de front pagina staan nu van die inbetweenContent zaken. Ik dacht eerst dat zal wel wennen, maar ik merk dat ik door steeds maar meer highlights en grote foto's het nieuws niet meer lekker volg. Nu zullen er genoeg zijn die daar wel van houden, maar kan er geen optie komen om deze te verbergen, of gewoon weer inline te plaatsen.

Beste antwoord (via pookie79 op 12-03-2019 16:39)

• Olaf
  • Laatst online: 23-07-2024
Reacties op de nieuwe FP-weergave kunnen jullie hier plaatsen: Feedback nieuwe FP

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ook geen fan.... het was zo'n mooie bloed snelle pagina.
Zal er wel aan wennen en ik snap dat als mensen addblockers gebruiken dit een manier is om dat te omzeilen maar wellicht optioneel voor betalende gebruikers? Diegene die er nu staan lijken toch wel erg op advertenties met de prijsvergelijker er meteen bij.

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Olaf
  • Laatst online: 23-07-2024
Reacties op de nieuwe FP-weergave kunnen jullie hier plaatsen: Feedback nieuwe FP

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pookie79
  • Laatst online: 29-09 12:40
Diegene die er nu staan lijken toch wel erg op advertenties met de prijsvergelijker er meteen bij.
Het staat slordig en totaal niet consequent. De site wordt onoverzichtelijk (vooral door midden in de dag te plaatsen). Maar inderdaad vooral omdat ze meer als reclame overkomen. Misschien omdat ze geen cookie muur meer mogen binnenkort? ;)