Vraag

• ErEf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-10-2022
Mijn vraag:
Heeft iemand het aangifte programma van de belastingdienst 2012
Het is niet meer te downloaden van www.belastingdienst.nl
google geprobeerd, torrents :) en nzb

Je hebt 't nodig voor als je een hypotheek van voor 2012 hebt en nu een ander huis wilt kopen. Dan moet je je ib van 2012 kunnen overleggen. Ik kan 'm bij de belastingdienst opvragen, maar dat duurt te lang.

Ik heb wel een .idb bestand van 2012 een om die uit te kunnen lezen is het IB programma van 2012 nodig.

het bestand kan heten: ib2012.exe of ib2012_win_setup.exe

Ik kom wel op vele sites linkjes tegen naar de belastingdienst maar dat levert een 404 op
http://download.belasting.../win/ib2012_win_setup.exe

dus als iemand 't nog op z'n pc/in z'n cloud heeft en mij een kopie wilt aanleveren zou ik daarmee zeer geholpen zijn.

Beste antwoord (via ErEf op 12-03-2019 10:45)

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09:44

g0tanks

Moderator CSA
Je had Tweakers ook mee moeten nemen in je zoektocht ;)

belastingaangifte programma 2012

edit: Zie dat die links ook niet meer werken.

[Voor 17% gewijzigd door g0tanks op 12-03-2019 11:42]

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01 19:53
Zelfde vraag, maar dan voor 2013? Heeft iemand die nog?

• Bart
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-03 14:30
Kijkende naar het Dropbox linkje in dit topic kom ik met Google op het volgende: http://www.kage.nl/media/ib2013_win_setup.exe

Let op: zelf niet gedownload/getest dus geen idee of dit het Belastingdienst programma is. Testen op eigen risico :)

I'm not deaf, I'm just ignoring you.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-01 19:53
Ik had ondertussen succes met de oorspronkelijke links in de wayback machine :)

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Bastien , hartelijk dank voor het delen van de installer! Nu kon ik mijn backup van de aangifte (.ibd-bestand) uit 2012 weer openen. Die heb ik nodig voor een hypotheekaanvraag.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
doogster schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 19:15:
@Bastien , hartelijk dank voor het delen van de installer! Nu kon ik mijn backup van de aangifte (.ibd-bestand) uit 2012 weer openen. Die heb ik nodig voor een hypotheekaanvraag.
Graag gedaan.

Te zot voor woorden trouwens dat de BD die niet meer op de site heeft staan, vooral ook om jouw reden dat je het weer nodig hebt. Iets met niet leuker en niet makkelijker. :P

Heb de bestanden van 2011, 2013 en 2014 ook nog even geüpload, meer heb ik er niet (meer), al is volgens mij vanaf 2015 de aangifte online.

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Bastien schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 19:51:
[...]
Heb de bestanden van 2011, 2013 en 2014 ook nog even geüpload, meer heb ik er niet (meer), al is volgens mij vanaf 2015 de aangifte online.
Hier zijn 2007-2010: https://ufile.io/zfeczpq6
Deze link werkt maar 30 dagen, dus je kunt ze beter in je dropbox zetten.

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
GlowMouse schreef op donderdag 2 mei 2019 @ 20:03:
[...]

Hier zijn 2007-2010: https://ufile.io/zfeczpq6
Deze link werkt maar 30 dagen, dus je kunt ze beter in je dropbox zetten.
d:)b

Zolang er mensen zijn zal de wereld nooit duurzaam worden.
Zijn er wel genoeg kliffen op de wereld waar 8 miljard mensen zich als lemmingen vanaf kunnen storten?

• annedonga
  • Registratie: September 2019
  • Laatst online: 11-09-2019
jongens,
ik moest een aangifte 2012 inleveren voor een hypotheek. ik hab nog wel de IBD ..jullie hebben mij weeeer geholpen.
heeeel hartelijk bedankt, want hij doet het

• tweakn0ob
  • Laatst online: 15-09-2019
Ik heb namelijk ook hetzelfde probleem als OP. Maar ik had het destijds ingevuld op MAC.
Heeft iemand het aangifte programma's in .dmg

• KeesJanO
  • Laatst online: 30-09-2019
Download van IB2012 en IB2013 geven beide 0 KB bestand.
Kunnen deze opnieuw gedeeld worden

• ErEf
KeesJanO schreef op maandag 30 september 2019 @ 20:39:
Download van IB2012 en IB2013 geven beide 0 KB bestand.
Kunnen deze opnieuw gedeeld worden
zou het iets op je pc kunnen zijn(virusscanner), want ik kan 'm nog downloaden.

• KeesJanO
  • Laatst online: 30-09-2019
Alle andere gaan wel goed. Dus heel vreemd als het virusscanner is.

• ErEf
En ik kan ze wel downloaden :)
ik heb ze naar Mega geupload
https://mega.nz/#F!CskTECTL!-UVv_EywvrfAewuj2Fi7Pw

kan je ze daar wel vandaan halen?

• dreetjes
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20-02-2020
Heb zelf inmiddels dankzij de linkjes uit deze topic het aangifteprogramma 2012 weten te downloaden. Top! Ik heb het IBD bestand in de juiste map gezet, alleen het programma geeft toch aan dat er geen juist bestand is om te openen. Iemand een idee? Heb het inderdaad ook nodig voor een nieuwe hypotheek...

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Je zou eens met procmon kunnen controleren of hij inderdaad het juiste bestand opent. Anders ben ik bang dat het bestand corrupt is.

• dreetjes
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20-02-2020
Dank je!

• Vin
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 15:54
Super bedankt!
Fijn dat ze er nog staan. :)

Bedankt @Bastien &@GlowMouse _/-\o_
Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee