Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• knakkeronie
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 08-01 20:12
Blijkbaar maakt het voor banken niet uit dat je spullen maar 5jaar hoeft te bewaren en wilt men voor mijn nieuwe huis mijn belangstinsaangifte voor 2012 hebben.

Nou heb ik wel de digitale aangifte maar niet het programma. Is er iemand die toevallig dit programma nog op zijn pc heeft staan?

Alvast bedankt voor de hulp.

• HKLM_
  • Registratie: februari 2009
  • Nu online

HKLM_

WiFi 2,4Ghz 1,6,11 5Ghz 52-140

Kan je in mijnoverheid niet gewoon je definitieve aanslag downloaden?

Ubiquiti • 2 site’s • 2x Unifi USG 3P • Unifi Switch 8 ports 60w • 2x Unifi AC-LR • 2x Unifi AC-Lite • Unifi CloudKey

• g0tanks
  • Registratie: oktober 2008
  • Laatst online: 08:56

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

• knakkeronie
  • Registratie: januari 2019
  • Laatst online: 08-01 20:12
Top! dank je wel :D :D :D

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 07:58
PS er is geen bewaarplicht (voor particulieren). Die wordt 5 jaar wordt enkel genoemd als advies, omdat de Belastingdienst tot 5 jaar terug belasting kan navorderen.

Maar daar gaat het in dit geval niet om. Het gaat er om of jij in 2012 (het laatste jaar onder het oude HRA regime) HRA geclaimd hebt. Zie ook: https://www.hypotheekshop...ting-2012-geen-verhuizing

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

Apple iPhone XS Red Dead Redemption 2 LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6T (6GB ram) FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True