Omgangsvormen op het net, kennelijk een verloren kunst..
Misschien eerst even de FAQ doornemen: How to - Feedback laten aanpassen
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Als de beoordeling klopt moet ie blijven staan naar mijn mening
Tja laatst kreeg ik een mail dat een beoordeling verwijderd was omdat er geen deal gesloten was.
Dus zou raar zijn als dat nu wel zo is terwijl er geen overeenkomst is geweest.
En wel frappant dat het zo grimmig en serieus is geworden, een mens kan zich toch vergissen?
Dus zou raar zijn als dat nu wel zo is terwijl er geen overeenkomst is geweest.
En wel frappant dat het zo grimmig en serieus is geworden, een mens kan zich toch vergissen?
De totstandkoming van een overeenkomst:
Een overeenkomst komt tot stand door een aanbod en de aanvaarding daarvan. Dit is geregeld in artikel 6:217 Burgerlijk Wetboek.
Een overeenkomst komt tot stand door een aanbod en de aanvaarding daarvan. Dit is geregeld in artikel 6:217 Burgerlijk Wetboek.
Aub, willen de mods even de berichten doorlezen.
Deze persoon haalt er een wetgeving bij die hier niet van toepassing is.
Zodra dit wel zo is dan gooi ik het op de wet kopen op afstand.
Erg jammer dat dit zo moet.
Deze persoon haalt er een wetgeving bij die hier niet van toepassing is.
Zodra dit wel zo is dan gooi ik het op de wet kopen op afstand.
Erg jammer dat dit zo moet.
@bob harley Graag even de procedure volgen en dit met de tegenpartij bespreken
@iedereen anders: gelieve niet te reageren.
@iedereen anders: gelieve niet te reageren.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Heb ik al gedaan maar die vind dat die gelijk heeft ondanks dat ik de regels van v&a al heb aangekaart.
In eerste instantie ook gevraagd of die de beoordeling wou verwijderen en nog maal een reden en excuses erbij gegeven.
In eerste instantie ook gevraagd of die de beoordeling wou verwijderen en nog maal een reden en excuses erbij gegeven.
Geen reactie meer dus heb maar een beoordeling geplaatst.
Vreemd allemaal.
Vreemd allemaal.
Goede dag,
Ik zal het nog een keer proberen.
Ondanks dat ik een bot ben.
U zeg een bod op een product is niet bindend en verplicht het Lid niet tot aankoop of verkoop.
Klopt maar als het bod word geaccepteerd dan is er een totstandkoming van een overeenkomst.
Totstandkoming van een overeenkomst:
De wet bepaalt (in artikel 217 van boek 6 van het Burgerlijk Wetboek) dat een overeenkomst
tot stand komt door aanbod en aanvaarding tussen twee of meerdere partijen.
Het aanbod en de aanvaarding bestaan beide uit een wil.
U bied op mijn advertentie ik aanvaard het bod op dat moment is er een overeenkomst.
De wet bepaalt in artikel 6:265 BW dat een overeenkomst onder omstandigheden kan worden ontbonden.
Een overeenkomst kan worden ontbonden wanneer de andere partij tekortschiet in de nakoming van haar verplichtingen;
oftewel wanneer afspraken niet worden nagekomen.
Hier is volgen mij geen spraken van.
Vervolgens beroep u zich op de wet kopen op afstand
Deze wet is inderdaad niet van toepassing aangezien deze is bedoelt om particulieren te beschermen
als ze een aankoop doen in een webwinkel.
Ik ben geen winkel ik ben particulier.
In deze gevallen is er geen sprake van koop op afstand.
Ik zou graag van u horen wat er aan mijn beoordeling niet klopt dan wel gelogen is.
Doet een bod dat accepteer ik laat vervolgens een paar dagen niks van zich horen om vervolgens zich terug te trekken.
Ps. ik heb u beoordeling ook gemeld bij Tweakers.net als wraak beoordeling.
En hoop inderdaad dat er spoedig een reactie komt vanuit hun.
Ik zal het nog een keer proberen.
Ondanks dat ik een bot ben.
U zeg een bod op een product is niet bindend en verplicht het Lid niet tot aankoop of verkoop.
Klopt maar als het bod word geaccepteerd dan is er een totstandkoming van een overeenkomst.
Totstandkoming van een overeenkomst:
De wet bepaalt (in artikel 217 van boek 6 van het Burgerlijk Wetboek) dat een overeenkomst
tot stand komt door aanbod en aanvaarding tussen twee of meerdere partijen.
Het aanbod en de aanvaarding bestaan beide uit een wil.
U bied op mijn advertentie ik aanvaard het bod op dat moment is er een overeenkomst.
De wet bepaalt in artikel 6:265 BW dat een overeenkomst onder omstandigheden kan worden ontbonden.
Een overeenkomst kan worden ontbonden wanneer de andere partij tekortschiet in de nakoming van haar verplichtingen;
oftewel wanneer afspraken niet worden nagekomen.
Hier is volgen mij geen spraken van.
Vervolgens beroep u zich op de wet kopen op afstand
Deze wet is inderdaad niet van toepassing aangezien deze is bedoelt om particulieren te beschermen
als ze een aankoop doen in een webwinkel.
Ik ben geen winkel ik ben particulier.
In deze gevallen is er geen sprake van koop op afstand.
Ik zou graag van u horen wat er aan mijn beoordeling niet klopt dan wel gelogen is.
Doet een bod dat accepteer ik laat vervolgens een paar dagen niks van zich horen om vervolgens zich terug te trekken.
Ps. ik heb u beoordeling ook gemeld bij Tweakers.net als wraak beoordeling.
En hoop inderdaad dat er spoedig een reactie komt vanuit hun.
Op basis van de DM concludeer ik dat er een overeenkomst was. Bob harley komt die niet na, maar geeft wel netjes aan waarom. pauloo7 heeft dus recht feitelijk recht om een review te schrijven. Maar aangezien bob netjes uitlegd waarom, moet je je wel afvragen of zo'n review dan nog wel nodig is. Dat laat ik aan pauloo7 over om daar over na te denken.
4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.