Kep een Seagate Medalist (ST320413A) van 20.4GB maar als ik in WinME kom dan is hij maar 2GB ? How come
?
Heb je met fdisk al gekeken wat voor partities de schijf heeft. En wat is de filesystem? fat 16, fat 32, NTFS?????
Heb je 'm op FAT16 ingedeeld?? Dit bestandsysteem kan nl. maar 2GB aan. Je kunt als je bij WinME beter FAT32 gebruiken.
edit:
hoeze snelle tiepers hier
Om dan nog even als eerste te zijn met een andere standaardopmerking: gebruik the search
)
hoeze snelle tiepers hier
Verwijderd
dat probleem heb ik ook gehad met m'n maxtor. Als et goed is zit er een floppy bij. En die moet je ff gebruiken.
owja FAT16 damnit 
maarre hoe converten ?
maarre hoe converten ?
alweer maar als ik hem format dan krijg ie weer FAT16
Moet je dan niet gewoon op de vraag "grote schijven ondersteunen" of "Support large disks" o.i.d. "Ja" of "Yes" antwoorden?? Of is dat te simpel gedacht
Volgens mij heb jij handmatige partitie gemaakt en dan van 10% of zow. had ik eerst ook perongelijk gedaan (verkeerd gelezen
)
Je moet gewoon automatische partitie aanmaken en als het goed ik ben je dan klaar!!
suc6
Go0s
Je moet gewoon automatische partitie aanmaken en als het goed ik ben je dan klaar!!
suc6
Go0s
Dus zoals er al gezegd werd, bij fdiks zeg je ja op de vraag " grote schijf onderst.. bla blabla."
je kan ook gewoon achteraf converteren vanaf win95 zit er een progje bij. van fat 16 naar fat 32. Moet natuurlijk wel geinstalleerd staan. van fat 32 naar fat 16 kan niet zonder de partitie te verwijderen.
dus advies, converteer naar fat 32, en via een opstartdisk ga je naar fdisk en maak je de overige partities aan.
je kan ook gewoon achteraf converteren vanaf win95 zit er een progje bij. van fat 16 naar fat 32. Moet natuurlijk wel geinstalleerd staan. van fat 32 naar fat 16 kan niet zonder de partitie te verwijderen.
dus advies, converteer naar fat 32, en via een opstartdisk ga je naar fdisk en maak je de overige partities aan.
Kan het niet in WinME kep geen win95 meer denk ik
win 95 ----> win 98 -----> win me. goed kijken in je configuratie scherm. en anders moet je die optie nog installeren via de cd van win me. of het stond in je startmenu bij systeemwerkset. ff op onderzoek gaan! de oplossing is er.
fdisk /fprmt maakt partities in FAT16 of FAT32 als jij dat wilt.
Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD
Pagina: 1