Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Hi guys,

Beetje gekke vraag wellicht en ik ben ook niet zeker of ik deze in de juiste categorie plaats, maar here goes nothing.

Ik werk bij een IT dienstverlener en wij doen ook mobiele abonnementen en GSM's. Nu zijn er providers die langzamerhand hun 3G netwerk opdoeken. Een collega vroeg mij zodoende of er ook toestellen bestaan die uitsluitend 3G hebben en dus geen 2G. Het lijkt mij persoonlijk sterk, maar de vraag is zo specifiek dat ik er zo snel niks over kan vinden.

Iemand die dit weet?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:46

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

je kunt in de instellingen veranderen van netwerken van auto 2G 3G naar 2G zodat je niet zonder netwerk meer zit maar onthoud wel dat het trager is dan 3 of 4G

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
Ludwig005 schreef op maandag 11 maart 2019 @ 15:38:
je kunt in de instellingen veranderen van netwerken van auto 2G 3G naar 2G zodat je niet zonder netwerk meer zit maar onthoud wel dat het trager is dan 3 of 4G
Dat is in het geheel geen antwoord op zijn vraag.
Hij vraagt of er ook toestellen zijn die alleen of 3G en niet over 2G beschikken, waardoor er straks geen signaal meer zal zijn als 3G afgebouwd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ludwig005
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 13:46

Ludwig005

Ludwig005 - Verzonken in HW

@bram1984 de meeste 3G toestellen hebben een mogelijkheid tot 2G. ik kan niet echt een toestel noemen dat enkel en alleen 3G ondersteunt. kijk ook in de pricewatch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eagle Creek
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13:13

Eagle Creek

Breathing security

Ik weet niet of ze er veel in de markt zijn maar technisch is er voor zover ik dat ken geen belemmering. Met andere woorden: volgens mij is het in de praktijk mogelijk dat je een toestel hebt dat uitsluitend 3G aankan en geen 2G maar of dat reëel tegen zult komen is de vraag.

~ Information security professional & enthousiast ~ EC Twitter ~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:03
KPN gaat juist het 3G netwerk afbouwen. Zie ook dit topic:https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1909070

De Pricewatch biedt geen directe mogelijkheid om te filteren op de specifieke vraag van TS, maar er zijn 15 pagina's met 2G toestellen en 20 pagina's met 3G. Simpel geredeneerd zijn er dus 5 pagina's met toestellen met alleen 3G, al dan niet gecombineerd met 4G.

[ Voor 3% gewijzigd door JukeboxBill op 11-03-2019 17:09 ]

Een slimme vos is nooit te oud om een nieuwe streek te leren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ChinaGeek
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 17-05-2021
JukeboxBill schreef op maandag 11 maart 2019 @ 17:08:
KPN gaat juist het 3G netwerk afbouwen. Zie ook dit topic:https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1909070

De Pricewatch biedt geen directe mogelijkheid om te filteren op de specifieke vraag van TS, maar er zijn 15 pagina's met 2G toestellen en 20 pagina's met 3G. Simpel geredeneerd zijn er dus 5 pagina's met toestellen met alleen 3G, al dan niet gecombineerd met 4G.
Dat zegt de TS toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@bram1984 dit heeft niet zoveel met aankoopadvies te maken, maar past denk ik beter in OSP.
Pagina: 1