Omdat ik/we een kleine drie jaar geleden zo goed geholpen zijn met jullie advies, bij dezen opnieuw eigenlijk dezelfde vraag. Gezien de veranderende markt en tijd is die natuurlijk niet te beantwoorden met de antwoorden van toen. Hier had ik destijds Solide telefoon gezocht dit topic over aangemaakt.
Enfin. De Motorola X-force van mijn vrouw is het langzaam aan het begeven. Inmiddels is al een keer de dockconnector vervangen en nu loopt de batterij op zijn laatste krachten. Het is tijd voor een nieuwe smartphone.
Wederom is ze op zoek naar een solide telefoon die tegen een stootje kan (en dan echt tegen een stootje want die onhandige doos laat alles uit haar handen flikkeren). De Motorola X-Force voldeed perfect aan alle verwachtingen en bleek inderdaad onverwoestbaar voor de 'gripvaste' klauwen van mijn ega.
In ieder geval weer op zoek naar een model wat een beetje gangbaar is. Altijd wel handig ivm probleemoplossing of hulp bij andere zaken.
Ik zoek een?
degelijk Android toestel. Reden hiervoor is omdat we enigszins allergisch zijn geworden voor Apple
Wat is je budget?
ondergeschikt belang. Telefoon moet vooral voldoen aan de eisen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
mee te bellen en apps te gebruiken
Dus even kort samengevat: ik ben op zoek naar een telefoon die:
-op Android draait
-Liefst stock Android (geen bloatware)
-goed tegen een stootje kan (enige harde eis)
-stabiel besturingssysteem heeft
-goede camera voor en achter
-beetje vlugge processor
-en tot slot er op vooruit (in ieder geval niet achteruit) gaan op de oude Motorola.
Welke vragen heb je hier nog over?
ik zou graag willen weten welke "mainstream" telefoon hier het meest geschikt voor zou zijn.
Enfin. De Motorola X-force van mijn vrouw is het langzaam aan het begeven. Inmiddels is al een keer de dockconnector vervangen en nu loopt de batterij op zijn laatste krachten. Het is tijd voor een nieuwe smartphone.
Wederom is ze op zoek naar een solide telefoon die tegen een stootje kan (en dan echt tegen een stootje want die onhandige doos laat alles uit haar handen flikkeren). De Motorola X-Force voldeed perfect aan alle verwachtingen en bleek inderdaad onverwoestbaar voor de 'gripvaste' klauwen van mijn ega.
In ieder geval weer op zoek naar een model wat een beetje gangbaar is. Altijd wel handig ivm probleemoplossing of hulp bij andere zaken.
Ik zoek een?
degelijk Android toestel. Reden hiervoor is omdat we enigszins allergisch zijn geworden voor Apple
Wat is je budget?
ondergeschikt belang. Telefoon moet vooral voldoen aan de eisen
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
mee te bellen en apps te gebruiken
Dus even kort samengevat: ik ben op zoek naar een telefoon die:
-op Android draait
-Liefst stock Android (geen bloatware)
-goed tegen een stootje kan (enige harde eis)
-stabiel besturingssysteem heeft
-goede camera voor en achter
-beetje vlugge processor
-en tot slot er op vooruit (in ieder geval niet achteruit) gaan op de oude Motorola.
Welke vragen heb je hier nog over?
ik zou graag willen weten welke "mainstream" telefoon hier het meest geschikt voor zou zijn.