Mijn LG 32LB75 televisie wil soms wel, soms niet aan. Aan als in, beeld geven, niet specifiek signaal, maar gewoon beeld in het algemeen. Google vertelt me dat het ligt aan 'blown fuses'. Paneel verwijderd, en een aantal condensatoren zien er nogal stuk uit. Disclaimer: ik heb hier geen verstand van
Voor foto's zie dit imgur album. De condensatoren die ik wil vervangen heb ik omcirkeld, die helemaal bovenin staat bol maar ziet er niet gebrand uit. Toch lijkt het me, als ik toch bezig ben, beter om hem wel te vervangen omdat hij dus bol staat.
Ik heb deze condensatoren gezien die mij defect lijken:
4 maal:
V4A PET
2200 uF
10V
105C
en 1 maal
V1A PET
1000 uF
35V
105 C
Alle condensatoren lijken het merkje Samwha WB te hebben.
Nu is mijn vraag: als ik deze 35v en deze 10v bestel, en vervang door de kapotte. Zou m'n tv dan weer moeten werken, als het probleem inderdaad bij deze condensatoren ligt?
Voor foto's zie dit imgur album. De condensatoren die ik wil vervangen heb ik omcirkeld, die helemaal bovenin staat bol maar ziet er niet gebrand uit. Toch lijkt het me, als ik toch bezig ben, beter om hem wel te vervangen omdat hij dus bol staat.
Ik heb deze condensatoren gezien die mij defect lijken:
4 maal:
V4A PET
2200 uF
10V
105C
en 1 maal
V1A PET
1000 uF
35V
105 C
Alle condensatoren lijken het merkje Samwha WB te hebben.
Nu is mijn vraag: als ik deze 35v en deze 10v bestel, en vervang door de kapotte. Zou m'n tv dan weer moeten werken, als het probleem inderdaad bij deze condensatoren ligt?