Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Future proof gaming PC bouwen

Pagina: 1
Acties:

• DannyT2406
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 06-11 20:27
Beste mede tweakers, na mijn vorige forumpost(https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1911198) zijn we er achter gekomen dat mijn PC niet uit de meest kwalitatieve onderdelen bestaan en al aardig verouderd is! Ik heb onderzoek gedaan naar componenten die het best in mijn budget passen en wil graag om jullie feedback vragen. Ik zou graag hulp willen bij mijn keus voor Intel of AMD en de videokaart. Het bijgevoegde plaatje is een idee van hoe mijn setup eruit zou kunnen zien. Ik was overtuigd van de 1660ti maar ben aan het twijfelen gebracht door de mooie prijs van de Vega56 en de deal van de RTX 2060 van een gratis game.

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen (Siege, LoL, Apex Legends, Story games met mooie graphics), Photoshop/Illustrator/Indesign, Meerdere schermen setup.

Wat mag het systeem gaan kosten?
€800-900

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb een verouderd systeem waar ik opzich de HDD van 1TB kan meenemen en een SSD van 120GB

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb tot nu toe altijd met Nvidia gewerkt, dit vind ik prettige kaarten en software hebben

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Wil graag beetje future proof zijn. Ik heb mijn huidige PC nu ~5 jaar en hoop na vervanging weer een tijd vooruit te kunnen.

Ga je overklokken?
Is een mogelijkheid, zelf geen ervaring mee.

Wat verwacht je van ons?[i]
Ik wil graag advies over de componenten die ik heb gekozen. Zijn ze goed of kunnen ze beter? Zijn er dingen die ik beter kan doen? of voordeliger? Dan nog de keuze van de juiste videokaart:
- GTX1660 TI
- AMD Vega 56 Red Dragon (https://www.mindfactory.d...x16--Retail-_1236596.html)
- RTX 2060

Bijlage:
computer1

AMD build

[ Voor 3% gewijzigd door DannyT2406 op 08-03-2019 20:49 ]