Met de komst van de GTX 1660 TI leek het mij eindelijk eens tijd om mijn PC te upgraden. Deze komt uit 2014 en begint nu echt moeite te krijgen spellen en zwaardere applicaties te runnen. Ik heb dus interesse in de 1660 TI maar zie dat er veel verschillende soorten worden uitgebracht en wil zeker weten dat ik de juiste kies. Ook besef ik dat ik misschien andere componenten moet upgraden en daarom zal ik bij deze post een bon uploaden met de specs van mijn computer. Ik wil graag nieuwere spellen op high/ultra kunnen spelen op mijn 1080p schermen. dat zou de 1660 TI makkelijk moeten kunnen volgens mijn onderzoek.
Nu is mijn vraag aan jullie:
Kunnen jullie mij duidelijk maken of er veel verschil zit tussen de verschillende varianten van de 1660 TI en wordt mij aangeraden meerdere componenten van mijn computer te upgraden om deze vlekkeloos te laten werken. Ik heb geen merk voorkeur zolang de prijs en "value" maar goed zitten.
Nu is mijn vraag aan jullie:
Kunnen jullie mij duidelijk maken of er veel verschil zit tussen de verschillende varianten van de 1660 TI en wordt mij aangeraden meerdere componenten van mijn computer te upgraden om deze vlekkeloos te laten werken. Ik heb geen merk voorkeur zolang de prijs en "value" maar goed zitten.