Beste tweakers.
Ik heb een vraag en hopelijk hebben jullie nog ideeën.
Ik heb een grote ebook collectie op mijn pc staan die ik eigenlijk wil 'streamen' naar een android teledoon/tablet.
Ik heb al vele dingen geprobeerd mar echter werkt dat niet naar toebehoren.
Ik heb verschillende ebook readers gekocht in de android store (moon+ reader, aldiko) want ik las dat ze of calibre ondersteunen of via google drive.
Maar wat je dan echter moet doen is de ebook op de interne opslag opslaan.
Maar het liefst lees ik ze gewoon direct vanaf de 'cloud'
Heeft iemand een idee of er een mogelijkheid is voor dit?
Heb het ook al bij calibre forum/Facebook gevraagd of dat mogelijk is alleen echter nog geen reactie gehad vandaar dat ik naar de wizards of tweakers kom in de hoop dat jullie iets weten.
Meeste bestanden zijn cbr formaat.
Calibre server staat aan en is ingesteld en kan de boeken ook zien, echter zoals ik al zei moet je ze downloaden op de device voordat je ze überhaupt kan lezen.
Bedankt alvast
Ik heb een vraag en hopelijk hebben jullie nog ideeën.
Ik heb een grote ebook collectie op mijn pc staan die ik eigenlijk wil 'streamen' naar een android teledoon/tablet.
Ik heb al vele dingen geprobeerd mar echter werkt dat niet naar toebehoren.
Ik heb verschillende ebook readers gekocht in de android store (moon+ reader, aldiko) want ik las dat ze of calibre ondersteunen of via google drive.
Maar wat je dan echter moet doen is de ebook op de interne opslag opslaan.
Maar het liefst lees ik ze gewoon direct vanaf de 'cloud'
Heeft iemand een idee of er een mogelijkheid is voor dit?
Heb het ook al bij calibre forum/Facebook gevraagd of dat mogelijk is alleen echter nog geen reactie gehad vandaar dat ik naar de wizards of tweakers kom in de hoop dat jullie iets weten.
Meeste bestanden zijn cbr formaat.
Calibre server staat aan en is ingesteld en kan de boeken ook zien, echter zoals ik al zei moet je ze downloaden op de device voordat je ze überhaupt kan lezen.
Bedankt alvast