Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil Fortnite op hoog niveau spelen. Ook wil ik videos editten op Adobe Premiere en After Affects.
Ik speel stretched, 1279 x 1080
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag rond de 2000 euro kosten. Dit is exclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen componenten. Wel heb ik een 144hz scherm, de Iiyama G-Master GB2560HSU-B1 Zwart.
Windows kan ik gratis regelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb 16gb RAM nodig, een goede videokaart, zoals de 2080. Ook heb ik een 1TB ssd nodig, met een aantal TB op de Hard Drive. Graag wil ik een open computer kast, maar RGB is overbodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta niet echt open voor een merk, ik wil graag de beste prijs/kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet niet tot weinig geluid maken. Energie maakt niet uit, graag een normale kast. Niet te klein, niet te groot.
Ga je overklokken?
Niet echt veel verstand van, weet niet of het nodig is. Ik game op top niveau fortnite, en wil mij kwalificeren voor toernooien.
Wat verwacht je van ons?[i]
Of jullie mij tips kunnen geven om mijn PC te verbeteren, dat zou ik erg waarderen. Hier wat informatie wat ik in gedachte heb.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil Fortnite op hoog niveau spelen. Ook wil ik videos editten op Adobe Premiere en After Affects.
Ik speel stretched, 1279 x 1080
Wat mag het systeem gaan kosten?
De pc mag rond de 2000 euro kosten. Dit is exclusief assemblage.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog geen componenten. Wel heb ik een 144hz scherm, de Iiyama G-Master GB2560HSU-B1 Zwart.
Windows kan ik gratis regelen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb 16gb RAM nodig, een goede videokaart, zoals de 2080. Ook heb ik een 1TB ssd nodig, met een aantal TB op de Hard Drive. Graag wil ik een open computer kast, maar RGB is overbodig.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta niet echt open voor een merk, ik wil graag de beste prijs/kwaliteit.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
De PC moet niet tot weinig geluid maken. Energie maakt niet uit, graag een normale kast. Niet te klein, niet te groot.
Ga je overklokken?
Niet echt veel verstand van, weet niet of het nodig is. Ik game op top niveau fortnite, en wil mij kwalificeren voor toernooien.
Wat verwacht je van ons?[i]
Of jullie mij tips kunnen geven om mijn PC te verbeteren, dat zou ik erg waarderen. Hier wat informatie wat ik in gedachte heb.
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Intel Core i9-9900K Boxed | € 525,89 | € 525,89 |
1 | Asus TUF Z390M-Pro Gaming | € 159,99 | € 159,99 |
1 | Gigabyte GeForce RTX 2080 Windforce 8G | € 727,- | € 727,- |
1 | Toshiba P300 (Bulk), 3TB | € 72,- | € 72,- |
1 | Fractal Design Meshify C - TG | € 69,90 | € 69,90 |
1 | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 72,49 | € 72,49 |
1 | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 123,50 | € 123,50 |
1 | Corsair RM750x (2018) Zwart | € 109,90 | € 109,90 |
1 | Crucial MX500 2,5" 1TB | € 132,- | € 132,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.992,67 |