Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verkoop advies (wat is het waard?)

Pagina: 1
Acties:
  • 346 views

Vraag

Verwijderd

Topicstarter
Hoop dat dit de juiste plek is op het forum voor mijn vraag.

Ik bied verschillende ram-geheugen aan. Alleen ik heb erg weinig kennis van de waarde van deze producten en ik vind het ook lastig om te vergelijken, je krijgt namelijk al snel andere modellen. Alles is ook gebruikt dus, tweede hands. Kan iemand met meer verstand misschien een prijsindicatie doen? Ik snap dat het niet om de hoofdprijs zal gaan, maar wil het ook niet te goedkoop weg doen.

Het gaat om het volgende werkgeheugen:

Samsung M471B5773DH0-CH9
V&A aangeboden: Samsung M471B5773DH0-CH9

Hynix HMT351S6CFR8C
V&A aangeboden: Hynix HMT351S6CFR8C

Alvast bedankt

Alle reacties

• yhk123
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 24-03-2021
En wat voor werk heb je gedaan om zelf een prijs uit te vinden? Nu moeten we jouw werk als verkoper doen!

Verwijderd

Topicstarter
Ik snap je reactie, maar ik vraag beleefd om advies. Dit is gewoon niet mijn vakgebied en vraag daarom om advies. Ik heb zelf uiteraard ook gekeken maar weet niet of ik goed zit. Ik heb gewoon te gebrekkige kennis.

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Helaas zijn prijsbepalingen hier niet toegestaan. Zie ook dion_b in "Waarde i5 6500 + mobo" en Howto: prijsbepaling (oude) hardware. Wellicht helpt het laatste linkje je wat verder.

[ Voor 31% gewijzigd door S_Chief op 07-03-2019 00:54 ]

• White Feather
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:39
Uit de regels van Desktop Aankoop Advies: DAA beleid
Wat is mijn hardware/pc waard?
Een interessante vraag als je iets wil verkopen natuurlijk! Zoals op het hele forum gaan we uit van eigen inzet. Taxatietopics vallen onder deze eigen inzet en zijn dus niet toegestaan op het forum. Om toch een idee te krijgen wat je hardware/pc/laptop nog waard is kan je de Howto: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1427621 prijsbepaling (oude) hardware doornemen. Andere bronnen die waardevolle informatie kunnen opleveren zijn onze eigen V&A, Marktplaats, e-bay en andere verkoopkanalen.

Verwijderd

Topicstarter
ok excuses voor het ongemak, ik was mij hiervan niet bewust. Verwijder het maar aub.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:52

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Bij dezen. Prijzen kun je vrij simpel bepalen door te kijken wat anderen op Marktplaats, T.net V&A of andere plekken vragen voor dezelfde of vergelijkbare onderdelen.

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.