Webshop *knip* - is deze betrouwbaar?

Pagina: 1
Acties:
  • 1.098 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 09-06-2024
Ok, mijn vraag is simpel, ik weet wel niet of ze hier op deze plek past, maar ik stel ze alvast...

Is de webshop *knip* betrouwbaar?

De info die ik kan vinde stelt me niet echt gerust, opgericht op 19 maart 2018 volgens het kvk nummer, thuiswinkel logo, maar dan niet in de ledenlijst vermeld op hun site...

Ook geen enkele reviews te vinden, en dat na bijna een jaar actief te zijn geweest... Deze shop staat bij tweakers hier vermeld tussen de prijsvergelijking, maar dus nog geen enkele review... Ook niet op andere reviewsites aldus...

Iemand hier een mening over, of al iets bij besteld?

Mvg, Gethez

[ Voor 2% gewijzigd door Yorinn op 06-03-2019 20:19 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 00:18
Wel een thuiswinkel logo en niet op de ledenlijst daarvan? Een no-go in dat geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:51
Voor zover ik kan nagaan zijn ze onderdeel van Digital Revolution, waar ook 123inkt onder valt.
Bij de laatste heb ik regelmatig wel eens wat besteld. Dat ging altijd zonder problemen, behalve hun 'eigen merk' spul. Een drum voor een HP laserprinter voor 10% gebruikt, gaf de geest en kon ik voor half geld omruilen voor weer een eigen merk drum. En die wilde ik niet meer.

Verder geldt: bij twijfel niet inhalen.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
Weet ik, ik heb dit hier niet vermeld, maar ik wou eens hier ook vragen Vermits deze shop als resultaat staat bij prijsvergelijking op deze site...

En het is ook een NL site dus misschien zouden er wel mense al iets gekocht hebben gezien dit een site is die specifiek kan worden gebruikt voor aankoop van nieuwe spullen met reviews en dergelijke...

Anyway on topic, is idd raar dat ze niet in de lijst staan van thuiswinkel...

Ik ga er dus niet kopen denk ik...

Ps, ik lees hier ook over 123inkt.is deze ook te betrouwen, want wou achteraf daar men inkt aankopen...

Ben wel van plan om canon patronen te kopen ipv huismerken...

[ Voor 10% gewijzigd door GETHEZ op 06-03-2019 17:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:41
Als je nou kon betalen met Paypal of met creditcard dan kon je nog een risico'tje lopen, maar al die betaalmethodes accepteren ze niet... Maakt het er voor mij niet beter op.

Wat zijn overigens de eisen om in de Pricewatch te komen? Certificeringen voeren die je niet hebt zou je als Tweakers eigenlijk af moeten straffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

@GETHEZ Er zijn genoeg andere shops waar je kunt kopen, als je al twijfels hebt koop je er niet.
(weet ook niet of men naar België post, ken die hele site niet)

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:44

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Pyramiden schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:51:

Wat zijn overigens de eisen om in de Pricewatch te komen? Certificeringen voeren die je niet hebt zou je als Tweakers eigenlijk af moeten straffen.
kvk nummer en beetje geld betalen lijkt me al voldoende :P

Zie wel dat ze in 2016 blijkbaar een redirect naar 123inkt.nl hebben gehad
Got an HTTP 301 response at crawl time
Redirecting to...
http://www.123inkt.nl/

Dus of ze zijn onderdeel van die toko, of dit is een nieuw bedrijf die het zooitje van 123inkt heeft overgenomen.

Aantal printers zijn ook niet allemaal goedkoper.

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 06-03-2019 18:00 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
@Pyramiden is ideal op zich niet met bescherming?? Is iets typisch van NL dus ik weet niet goed wat het is, een soort van platform voor homebanking denk ik persoonlijk...

@Hackus ze zijn 30 eur goedkoper op een bedrag van plus minus 275 euro...

Maar genoeg twijfels is idd een no go... Als iemand me gewoon nog kan bevestigen van 123inkt, dan hoef ik geen extra topic meer aan te maken achteraf... Voor merkpatronen dan...

Zou idd onder de loep mogen genomen worden deze certificaat die ze niet eens hebben blijkbaar door tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyramiden
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:41
GETHEZ schreef op woensdag 6 maart 2019 @ 17:57:
@Pyramiden is ideal op zich niet met bescherming?? Is iets typisch van NL dus ik weet niet goed wat het is, een soort van platform voor homebanking denk ik persoonlijk...
Zie het meer als een soort directe bankoverschrijving. Betaald is betaald, en een Ideal betaling kun je nooit meer terugboeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GETHEZ
Ok bedankt alvast iedereen voor het snelle antwoord... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10:51
123inkt heeft wel een aantal reviews hier. En zie verder mijn eerdere reactie.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Printerland is nu in Veenendaal, en niet meer op het adres van 123inkt. (waarschijnlijk niet meer onderdeel van.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Zoals ook in Shopping Forum - Beleid staat, is het vragen naar ervaringen niet de bedoeling. Dit topic is daarop geen uitzondering en krijgt van mij dan ook een slotje.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.