Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kappugino
  • Registratie: Maart 2019
  • Laatst online: 02-05 15:13
bo4 sluit random af.
als ik bo4 opstart komt er een melding dat het spel niet goed is afgesloten, dan staat er of ik het spel veilig wil opstarten en druk ik op ja. dan start het spel op en dan sluit het spel midden in een potje af en kan ik het niet meer opstarten zonder mijn pc opnieuw op te starten. op het begin dat ik het gedownload had ging het nog goed maar nu niet meer en ik kom er niet meer uit.help.

ik heb al geprobeerd om het op een normale manier af te sluiten( werkte niet) ik heb in de instellingen gekeken of er iets mis mee was en bij alle andere spellen gebeurt het niet en mijn pc hoort het gewoon aan te kunnen denk ik.
alvast bedankt denk ik.:)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:17

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

mijn pc hoort het gewoon aan te kunnen denk ik.
Welke PC?

Zoals zoveel topics; geef in ieder geval een complete opsomming van al je PC-componenten (merk en type), kijk eventueel in wat logs (van de software zelf, eventviewer van Windows of andere logs).

Je zegt dat het spel gedownload is; misschien is de data niet meer correct op je schijf en is het een idee om het spel eens opnieuw te downloaden?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welkom op Tweakers @kappugino . Je kunt hier goed geholpen worden (en hulp bieden). Wel verwachten we eigen inzet. Dat begint met in het juiste forum posten en de FAQs lezen. Met de info die je geeft, kan niemand je helpen. Succes met inlezen en op een goede manier om hulp vragen.

Post hulpvragen zoals deze in: Spielerij - Problemen & Vragen (je krijgt een quickstart zodat je zo min mogelijk weglaat uit je topic start.

FAQ kun je hier lezen: https://gathering.tweakers.net/forum/faq

Dit topic is gesloten.