Van Android naar IOS

Pagina: 1
Acties:
  • 365 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kompanje1
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-05-2024
Ik heb een Android telefoon en heb afgelopen week een IPhone XS gekocht. Nu wil ik Whatsapp overzetten naar mijn IPhone, maar dat lukt niet. Op internet vind ik wel een aantal (betaal) programma’s, maar de recensies zijn niet overtuigend als het gaat over het gewenste resultaat. Heeft iemand hier ervaring mee?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

heb je reservekopie gemaakt in WA ?

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kompanje1
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 12-05-2024
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
@Hackus wat heeft een reservekopie voor zin als je de overstap maakt van een Android toestel naar een iPhone?
Voor zover ik weet, gaat een WhatsApp reservekopie gemaakt op een Android toestel niet mee naar een iPhone.

maar ik kan er uiteraard compleet naast zitten.... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Geert1976 schreef op zaterdag 2 maart 2019 @ 10:02:
@Hackus wat heeft een reservekopie voor zin als je de overstap maakt van een Android toestel naar een iPhone?
Voor zover ik weet, gaat een WhatsApp reservekopie gemaakt op een Android toestel niet mee naar een iPhone.

maar ik kan er uiteraard compleet naast zitten.... ;)
Wil ff weten wat TS'er al heeft gelezen/geprobeerd.
oa => https://blog.gsmpunt.nl/android-naar-ios-hoe-stap-ik-over/

@kompanje1 We hebben hier een deskundige @WhatsappHack
Die kan je meer vertellen over WA

[ Voor 8% gewijzigd door Hackus op 02-03-2019 10:08 ]

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhatsappHack
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
https://www.backuptrans.c...atsapp-transfer-plus.html werkt prima als je goed de handleiding doorleest en alle stappen nauwkeurig volgt ;) (Noot: dat is de Windows versie, heb je een Mac klik dan op die knop voor de Mac link. Licentie voor Windows werkt niet op Mac en vice versa.)

Zie ook Whatsapp geschiedenis overzetten van Android naar iPhone

[ Voor 22% gewijzigd door WhatsappHack op 02-03-2019 10:14 ]

Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit is een vraag die al regelmatig langskomt, en er zijn al diverse topics hier aan gewijd, zoals Whatsapp geschiedenis overzetten van Android naar iPhone. Nog een topic over dit onderwerp is wat teveel van het goed, en deze gaat dan ook op slot.

Overigens, mocht je na het lezen van de handleiding en bovenstaande topic er niet uitkomen, maak dan een nieuw topic aan in plaats van een oud topic omhoog te schoppen. Dat voorkomt dat discussies door elkaar gaan lopen :)

[ Voor 28% gewijzigd door Daedalus op 02-03-2019 10:47 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.