Hallo iedereen,
Na een lange tijd zoeken, kan ik nogsteeds niet vinden wat ik zoek.
Situatie:
Mijn ouders hebben een stuk grond gekocht en hebben hun huis erop gebouwd.
De buurman was hier niet zo blij mee, en is begonnen om spijkers op de oprit te gooien, poep en afwasblokjes (in de vijver) etc in de tuin te gooien.
We hebben ook het vermoeden dat die in onze tuin komt (stukje achter onze tuin is ook zijn grond).
We hebben al 4 camera's hangen maar die activeren pas als ze beweging zien, en hij weet waar ze zijn dus hij probeer ze te vermijden.
Nu wil ik een beveiliging camera aanschaffen die ik kan plaatsten met een harde schijf eraan.
Ik hoef geen live feedback, motion detection etc.
De enigste eisen die ik heb zijn:
- Scherp beeld (4k)
- kan het ergens binnen plaatsen bij het raam (vanuit de kamer boven heb je goed zicht op de tuin)
- kan een hardeschijf aansluiten zodat de camera constant kan blijven filmen.
- en een kabel voor power.
Ik dacht dat het niet al te moeilijk zou zijn, maar kan niks vinden met deze eisen.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedank.
Steven
Na een lange tijd zoeken, kan ik nogsteeds niet vinden wat ik zoek.
Situatie:
Mijn ouders hebben een stuk grond gekocht en hebben hun huis erop gebouwd.
De buurman was hier niet zo blij mee, en is begonnen om spijkers op de oprit te gooien, poep en afwasblokjes (in de vijver) etc in de tuin te gooien.
We hebben ook het vermoeden dat die in onze tuin komt (stukje achter onze tuin is ook zijn grond).
We hebben al 4 camera's hangen maar die activeren pas als ze beweging zien, en hij weet waar ze zijn dus hij probeer ze te vermijden.
Nu wil ik een beveiliging camera aanschaffen die ik kan plaatsten met een harde schijf eraan.
Ik hoef geen live feedback, motion detection etc.
De enigste eisen die ik heb zijn:
- Scherp beeld (4k)
- kan het ergens binnen plaatsen bij het raam (vanuit de kamer boven heb je goed zicht op de tuin)
- kan een hardeschijf aansluiten zodat de camera constant kan blijven filmen.
- en een kabel voor power.
Ik dacht dat het niet al te moeilijk zou zijn, maar kan niks vinden met deze eisen.
Kan iemand mij hiermee helpen?
Alvast bedank.
Steven