Toon posts:

videorecorder vaag probleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een heel vaag probleem met m'n videorecorder (sharp vc-m33).
Af en toe begint hij vooruit te spoelen of terug te spoelen. Zomaar. Opeens. Ik snap er geen ruk van. Het is vrijwel uitgesloten dat iemand met een andere afstandsbediening door het raam zit te 'beamen'.

Iemand die hier ook last van heeft of die weet waardoor het komt?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand???

Zonet deed ie het weer. Gaat gewoon uit zichzelf vooruitspoelen of terugspoelen.

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Vaag, heb hier ook nog een oude video die wel eens de verkeerde kant op spoelt wanneer je door- of terug- wilt spoelen. Maar uit zichzelf neej ... Dan haal je toch gewoon de band er uit :P

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Hallo,
Probleem en oplossing zijn mij wel bekend.
Tenminste als het ook echt is wat ik denk.
Is modificatie voor, de reparatie boer op de hoek zal het niet weten verwacht ik.
Maar je kunt het naar een geautoriseerd reparatie centrum sturen..of langs gaan.
Kijk maar eens op http://www.sharp.nl/templates/tpl_ServiceCompany.asp?ContainerID=1199&PageID=1259&ServCatID=2

Woon je in de buurt van Eindhoven?
Anders neem maar ff contact op met mij via icq

Verwijderd

Misschien is het je "tracking" functie.
Die zorgt ervoor dat je altijd het beste beeld hebt maar echt spoelen heb ik nog niet van gehoord en zeker niet achteruit :?

OfficerBradey

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:36

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Misschien is de AB wel smerig en zendt ie random een signaaltje uit. Had een vriend van me ook met z'n TV. AB verstoppen en het gebeurde niet meer.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 22:54 schreef sv650s het volgende:
Hallo,
Probleem en oplossing zijn mij wel bekend.
Tenminste als het ook echt is wat ik denk.
Is modificatie voor, de reparatie boer op de hoek zal het niet weten verwacht ik.
Maar je kunt het naar een geautoriseerd reparatie centrum sturen..of langs gaan.
Kijk maar eens op http://www.sharp.nl/templates/tpl_ServiceCompany.asp?ContainerID=1199&PageID=1259&ServCatID=2

Woon je in de buurt van Eindhoven?
Anders neem maar ff contact op met mij via icq
Het is niet zo dat ik er echt veel last van heb, maar af en toe is het wel vervelend.
Ik laat hem niet repareren want ik denk niet dat de kosten daar tegen opwegen. (een nieuwe videorecorder is maar 250 gulden...)
Wel prettig dat je gereageerd hebt want dan weet ik tenminste dat het een serieus probleem is wat bij andere videorecorders blijkbaar ook aanwezig is.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 24 juli 2001 23:03 schreef zonoskar het volgende:
Misschien is de AB wel smerig en zendt ie random een signaaltje uit. Had een vriend van me ook met z'n TV. AB verstoppen en het gebeurde niet meer.
Nee, het heeft niks te maken met de afstandsbediening (of tracking functie of wat dan ook.) En het kan ook niet zijn dat iemand anders expres of per ongeluk m'n videorecorder zit te besturen, want het is alleen vooruit of achteruit spoelen en niet van zenders wisselen of vanzelf aan en uit gaan. De videorecorder heeft er al last van sinds ik hem heb, ook al komt het probleem niet vaak voor. (Ik dacht eerst dat het door de zon kwam, dat de videorecorder daarop reageerde, ik zou niet weten wat anders)

Iemand heeft me gemaild en zegt dat er een printmodificatie voor is, dus blijkbaar komt het probleem bij andere videorecorders ook voor.

Vaag is het in elk geval wel...
Pagina: 1