Goedemiddag allen!
We zijn druk bezig in F&V om tegen alles aan te schoppen wat los en vast zit en te kijken waar er mogelijkheden zijn om dingen (ten goede) te veranderen.
Onderdeel daarvan is dat we graag vernieuwing willen in ons team. Verandering/vernieuwing is af en toe nodig en we beseffen ons dat we als team dat te weinig gedaan hebben.
Gezien we nu met meerdere stappen tegelijk bezig zijn om meer voor F&V te realiseren is de instap van vers bloed een mooi moment denken we zo.
Wat houd moderator zijn in (copy paste van 4 jaren geleden):
Stuur mij een DM mocht je interesse hebben (en bij twijfel ook doen! Iedereen is oprecht welkom!). We gooien het achter de schermen in de groep en gaan alle opties bij langs
De komende 12 maanden zullen ook enkelen van ons stoppen (ja daar bedoel ik ook mijzelf mee) dus we willen een mooi team hebben ook voor erna, met voor de kortere termijn eerst 2 nieuwe moderators om in te werken.
We zijn druk bezig in F&V om tegen alles aan te schoppen wat los en vast zit en te kijken waar er mogelijkheden zijn om dingen (ten goede) te veranderen.
Onderdeel daarvan is dat we graag vernieuwing willen in ons team. Verandering/vernieuwing is af en toe nodig en we beseffen ons dat we als team dat te weinig gedaan hebben.
Gezien we nu met meerdere stappen tegelijk bezig zijn om meer voor F&V te realiseren is de instap van vers bloed een mooi moment denken we zo.
Wat houd moderator zijn in (copy paste van 4 jaren geleden):
In de praktijk moet je vooral user blijven, de topicreports oppakken en een beetje actief blijven meelezen zodat je op tijd brandjes kan blussen voordat er echt irritaties ontstaan. De rest van de tijd heb je een mooi team (zowel F&V als ook juist forumbreed) waar we actief leuke dingen mee doen, dingen mogen organiseren etc. Juist dat laatste stukje is waar ik het zelf voor doe.Als team houd je het forum netjes, werk je topic reports af en discussieer je mee over je eigen forum (F&V), maar wordt je input ook gewaardeerd in discussietopics in Crew Algemeen. Het bijhouden van FAQ's en andere topics in eigen beheer is eveneens onderdeel van je taakomschrijving. Verder is het vooral ook belangrijk dat je als user blijft posten, dus je blijft mengen in discussies en niet alleen een politieagentje wordt die rond rent op het forum en mensen tikken op de vingers geeft.
In de praktijk is F&V lekker rustig en is er zodoende tijd om eens wat extra's te organiseren, van contests tot meetings. En vind je de meerwaarde in een ook erg gezellige community achter de schermen en zie je ook wat meer van het team dat Tweakers als geheel runt. Je bent zeker niet heel veel tijd kwijt aan de functie, maar je moet gewoon regelmatig even komen neuzen en op de hoogte blijven. Een regular in F&V is over het algemeen meer dan genoeg online voor de taken als moderator.
Stuur mij een DM mocht je interesse hebben (en bij twijfel ook doen! Iedereen is oprecht welkom!). We gooien het achter de schermen in de groep en gaan alle opties bij langs
De komende 12 maanden zullen ook enkelen van ons stoppen (ja daar bedoel ik ook mijzelf mee) dus we willen een mooi team hebben ook voor erna, met voor de kortere termijn eerst 2 nieuwe moderators om in te werken.