Contract Mobiele abonnementop iemand anders zijn naam zetten

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 852791

Topicstarter
Goedenavond beste Tweakers,

Ik heb een vraagje en hoop dat ik daar hier op de juiste plaats mee ben.

Ik heb een contract bij een mobiele provider lopen en zou hier graag vanaf willen (wat uiteraard pittig lastig is bij een contract) Ik heb wat recearch gedaan en nu schijn je het contract op iemand anders zijn naam te kunnen zetten ik heb dit met mijn provider besproken en zij hebben een formulier gestuurd waarmee dit kan.

Maar ik vraag me af hoe gaat dit in zijn werk en waar kun je iemand vinden die het mobiele abonement over zou willen nemen? Ik heb op internet gezocht naar een site waarbij je bijvoorbeeld je abonnement als het ware aan kunt bieden maar bestaat zo een site uberhaupt want kan er nergens iets over vinden. (een site waar je deze aan kunt bieden zoals mensen dit op marktplaats doen met mooie 06 nummers) of.... ja hoe doe je dit en waar moet je beginnen?

Alvast super bedankt voor jullie reacties en hulp.

[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 852791 op 27-02-2019 19:29 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:46

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Anoniem: 852791 je openingspost voldoet momenteel niet helemaal aan de wensen/eisen die we er aan stellen. Zo is het belangrijk om eerst zelf wat onderzoek te doen, voordat je een topic opent. Zie ook: Het algemeen beleid #quickstart

Zou je dus willen toevoegen wat je zelf hebt gevonden en gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 852791

Topicstarter
@ferrantufan ja dat klopt inderdaad. Ik vraag me vooral af wat hier bij komt kijken en hoe je hier een potentiele contract overnemer zou kunnen vinden. toch dank voor je hulp!

@rens-br Excuses ik heb het aangepast. Mocht er nog iets missen laat het dan vooral weten zodat ik dit aan kan passen.

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 852791 op 27-02-2019 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 19:19
Ik denk dat er geen "marktplaats" online is omdat je best wel een hoop gegevens moet opsturen, tenminste, als je het niet in persoon wilt doen. Dat is een enorm risico.
En om dit in persoon te doen in een winkel levert het niet genoeg op, of kost het geld. De prijs verandert namelijk niet, en eventuele toestel-leningen vervallen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Breezers
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-03-2021
De ontvanger moet al zelf betalen voor de overname (administratiekosten), moet jouw nummer overnemen (of betaald wijzigen als dit mogelijk is), krijgt een vergelijkbaar contract/maandbedrag als jij nu hebt tot einde van jouw initiële contract en krijgt geen enkele korting op een nieuw toestel, moet een krediet aanvraag (BKR) bij jouw huidige provider doen met legitimatie en handtekening ... dus alleen maar nadelen en hier ga je geen marktplaats voor vinden. Als je een echt mooi nummer hebt (4-6 zelfde cijfers, op-aflopend of paren) wil het nog wel eens gebeuren en bij bedrijven wil het nog wel voorkomen ivm zakelijke nummers maar doorgaands is daar geen enkele vraag naar of markt in.

Dus gewoon je contract opzeggen en uitzitten of als je het nummer wilt behouden deze omzetten naar een prepaid aan het einde van je contract.

Edit: lees dat je van je contract af wilt door je eerdere topic : Telefoon niet bruikbaar door overstap naar andere provider. Maar denk niet dat dit een oplossing gaat zijn voor je probleem

[ Voor 18% gewijzigd door Breezers op 27-02-2019 20:02 ]

“We don't make mistakes just happy little accidents” - Bob Ross

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 691473

Ik heb t weleens gevraagd bij Tele2, maar ik weet wel dat je beide habdtekeningen en iets van legitimatie(kopie) of iets moet hebben. Denk niet dat iemand dat zomaar naar jou gaat opsturen.
Pagina: 1