Ik zoek een?
Een koptelefoon!
Wat is je budget?
Max 150 euro!
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik speel veel games en stream deze ook! Hierbij zit dus ook een aspect muziek, ook al is dit niet zo aanwezig als het gamen. Ik heb al een degelijke microfoon dus daar is geen behoefte aan! Wired of wireless is voor mij om het even, ik heb geen last van de draad.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zover ben ik uit eigen research een beetje blijven hangen op de Audio-Technica ATH-M50x en de Beyerdynamic DT 770 80 ohm. Deze headphones zijn echter al een paar jaar oud en ik vraag mij dus af of er ondertussen niet een betere optie is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zijn de opties tegenover die Audio Technica die ik genoemd heb?
Alvast bedankt!
Een koptelefoon!
Wat is je budget?
Max 150 euro!
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik speel veel games en stream deze ook! Hierbij zit dus ook een aspect muziek, ook al is dit niet zo aanwezig als het gamen. Ik heb al een degelijke microfoon dus daar is geen behoefte aan! Wired of wireless is voor mij om het even, ik heb geen last van de draad.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zover ben ik uit eigen research een beetje blijven hangen op de Audio-Technica ATH-M50x en de Beyerdynamic DT 770 80 ohm. Deze headphones zijn echter al een paar jaar oud en ik vraag mij dus af of er ondertussen niet een betere optie is.
Welke vragen heb je hier nog over?
Wat zijn de opties tegenover die Audio Technica die ik genoemd heb?
Alvast bedankt!