Toon posts:

Max Payne Problemen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 688 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online
Vertraging in de muis werd bij mij opgelost door niet Hardware T&L te gebruiken, maar software T&L. Heb ik wel eens eerder gehad in andere spellen.
Meestal merk je er toch niets van in de snelheid..

Mijn Firewizzie

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:55
Ik ben nu in het 3e hoofdstuk aanbeland.
Weer zo'n vaag level waar je moet balanceren op je levenslijn (?).

Maar net als bij de vorige keer, als ik de diepte inval en op [Enter] druk om terug te gaan naar waar ik het gesaved heb dan loopt de pc vast. Het geluid gaat wel door.

Bij de andere (normale) levels heb ik hier geen last van.

Het level is bijna niet te doen zo. Eigelijk zou ik willen vragen is er iemand die dat level net voorbij is en de savegame hier wil posten?
of ff mailen naar: tanner@hetnet.nl

Je kunt het terug vinden in de map:

c:\mijn documenten\Max Payne Savegames

tnx :)

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Vreselijk probleem. Als ik Part 1, Chapter 1 (de station) uit heb gespeeld en ik wil door de deur die naar Chapter 2 gaat, knalt hij vrijwel direct naar m'n desktop. Iemand een idee? Specs: AMD1.3Ghz@1.3Ghz, 512Mb, Leadtek GF3, Windows 2000 Pro. Please, any help?

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 19:06 schreef ThePriest het volgende:
Vreselijk probleem. Als ik Part 1, Chapter 1 (de station) uit heb gespeeld en ik wil door de deur die naar Chapter 2 gaat, knalt hij vrijwel direct naar m'n desktop. Iemand een idee? Specs: AMD1.3Ghz@1.3Ghz, 512Mb, Leadtek GF3, Windows 2000 Pro. Please, any help?
ik denk dat je systeem TE snel is :P
een MX voldoet beter,,,...ruilen?

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

kyle: DAT klinkt als een goed idee! :)
Nah, thanks anyway.

Verwijderd

Yoh ik heb sinds vrijdag mp en toch enkele problemen,ik vind dat ik dit spel toch op 1024-768 @ 32 bit @ high moet kunnen spelen ,maar op 800-600 gaat ie maar net lekker ,heb de drivers 11.01 en 12.40 al geprobeerd maar geen succes,het prbleem komt voor in grote levels met veel balken ,glas muziek en lichteffecten en met veel schietende lui......

Specs :

Amd Athlon Slot A 800Mhz
Msi Slot A Mobo Amd Chipset
384Mb
Geforce 3 Leadtek Td
Win98 Se

Q3 loopt wel op 1600*1200 32 Bit alles op het allerhoogst zonder eneige haperingen,hetzelfde geldt voor Unreal Tournament....

Wie kan mij helpen..

BvD

• YoG
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

YoG

Wie kan me helpen.. ik zit nog steeds vast in level 1! |:(
Als die man met je meeloopt naar boven om de deur open te doen dan wordt ie afgeknald door de ventjes die achter de deur staan... wat moet ik dan doen?
Ik heb al overal gezocht maar alle andere deuren zitten dicht.. :(

anyone?

spek pc, spek hifi, last.fm

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:21
Op zondag 29 juli 2001 22:18 schreef Snoggle het volgende:
Als die man met je meeloopt naar boven om de deur open te doen dan wordt ie afgeknald door de ventjes die achter de deur staan... wat moet ik dan doen?

anyone?
Je moet nu waar die man die code in typte ook gaan staan en use gebruiken en dan gaat de deur open en dan kan je er door heen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 22:18 schreef Snoggle het volgende:

anyone?
ROFL!

ja, hij verraad jou als hij het passwoord zegt. "It's Max payne". Vervolgens gaat hij op jouw schieten. Hij moet dus dood en daarna moet je die deur door. Ik snap eigenlijk niet waarom mensen vast zitten. Je hoeft nooit terug te lopen. Alleen maar naar voren. Je kan altijd maar 1 kant op.

• YoG
  • Niet online

YoG

ja maar die deur die hij opent klapt gelijk weer dicht nadat ie is neergeschoten... ik kan dus niet vooruit }:O

Zit er trouwens ergens een actionbutton in t spel waarmee ik dingen op kan pakken or whatever.. het lukte me maar niet om die telefoon op te pakken helemaal in t begin.. ben me hele toetsenbord al afgelopen..

• YoG
  • Niet online

YoG

Op zondag 29 juli 2001 22:24 schreef ds het volgende:
ja, hij verraad jou als hij het passwoord zegt. "It's Max payne". Vervolgens gaat hij op jouw schieten.
nee dan ben je met wat anders in de war.. kep t over die vent die in een kamertje staat waar de metros voorbij komen... tegenover hem staat een ander ventje met een grote gun op hem gericht die je af moet knallen... daarna lul je wat met die andere gast en zeg je dat ie mee moet komen naar boven.. en daar wordt hij als ie de deur met een code opent afgeknald door de ventjes achter die deur... en dan klapt die deur dus dicht...

en dan?
szankjoe

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Ehh... "E" of "Enter"? Heb je de tutorial al gedaan? Weet je dat je in het menu ook je toetsen kunt configureren? Als je wilt kun je dus gewoon zomaar zonder te vragen heel stiekem (niet doorvertellen hoor) een andere toets instellen als actieknop! OOOH!! :)

Anyway, de patch 1.01 is HEERLIJK, ik kan weer verder!! :)

• ravw
Op zondag 29 juli 2001 22:37 schreef Snoggle het volgende:

[..]

nee dan ben je met wat anders in de war.. kep t over die vent die in een kamertje staat waar de metros voorbij komen... tegenover hem staat een ander ventje met een grote gun op hem gericht die je af moet knallen... daarna lul je wat met die andere gast en zeg je dat ie mee moet komen naar boven.. en daar wordt hij als ie de deur met een code opent afgeknald door de ventjes achter die deur... en dan klapt die deur dus dicht...

en dan?
szankjoe
Kijk eens iets hoger in deze topic naar mijn antwoord daar staat het bij .. je moet die duer gewoon openen door middel van de use gebruiken bij die codekast dan gaat hij open ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Artwido
Op zondag 29 juli 2001 22:37 schreef Snoggle het volgende:

[..]

en dan?
szankjoe
Oh.... dan moet je ook met de enter op dat kastje naast die deur klikken.
Hetzelfde kastje waarmee die bewaker hem voor je ontsloot.
Dan gaat de deur open.

• YoG
  • Niet online

YoG

Op zondag 29 juli 2001 22:39 schreef ThePriest het volgende:
Ehh... "E" of "Enter"?
Eh yep.. die werkt niet bij mij.. ;(
..ik zal die patch eens proberen waar je t over had..

• Masterfvz
  • Laatst online: 13-09-2025

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ik heb een probleem in chapter six van part one. Daar kom ik opeens bij een deur die er een beetje raar uitziet.
Als ik er doorheen loop dan looptie vast. ik weet zeker dat ik daar doorheen moet.
Iemand anders die dit probleem ook heeft?

SPECS

• Bar_en_boos
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Uhhhh....iemand Max Payne al in combinatie met een Viper 2 geprobeerd?

Verwijderd

Niet geprobeerd met een viper2 maar in de readme staat dat de savage2000 chip niet wordt ondersteund. En die zit op een viper2 dacht ik.

• ravw
Op maandag 30 juli 2001 13:56 schreef Taco het volgende:
Niet geprobeerd met een viper2 maar in de readme staat dat de savage2000 chip niet wordt ondersteund. En die zit op een viper2 dacht ik.
Wat is dat nou jammer dat je zo n antwoord moet geven op zo n vraag ...

Uhhhh....iemand Max Payne al in combinatie met een Viper 2 geprobeerd?

Ik heb net 4 weken geleden mij GF 2 MX voor weinig van de hand gedaan :)

Want ik ben nu de gelukkige van een Radeon 64 MB vivo .

Jammer als ik dat geweten had dan had ik er hietr wel een veiling van gemaakt :) ..maar dat mag helaas niet op GoT .. :)

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Ben ik dan de enige die geen soundeffects hoort? althans ik hoor ze wel, maar heeeeeel zacht! Me eigen gun hoor ik vrijwel nooit schieten, en als ik met ventjes ouwehoer, dan hoor ik ze alleen als ik eromheen draai zeg maar. aslsof ik tever weg ben :(

Mijn iRacing profiel

• Artwido
Op maandag 30 juli 2001 19:37 schreef collin het volgende:
Ben ik dan de enige die geen soundeffects hoort? althans ik hoor ze wel, maar heeeeeel zacht! Me eigen gun hoor ik vrijwel nooit schieten, en als ik met ventjes ouwehoer, dan hoor ik ze alleen als ik eromheen draai zeg maar. aslsof ik tever weg ben :(
Dat ligt dus idd aan jouw configuratie.

• collin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Op maandag 30 juli 2001 19:37 schreef collin het volgende:
problem solved :)
Ik heb me koptelefoon in de rearspeakers gezet en me boxen weer in de frontspeakers uitgang van me sblive player. Ik had deze omgewisseld omdat de frontuitgang kraakt op de 1 of andere manier.. ik heb ook aangegeven dat ik maar 2 boxen heb en nog doet ie 3d sound :(

robleem in ieder geval weg..

Mijn iRacing profiel

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Omdat demo er nog niet is..werkt MaxPayne op dit systeem:

PRESARIO 12XL515
Intel Celeron 766 MHz processor
128 MB SDRAM intern geheugen, max. 320 MB
128 KB 2nd level cache geheugen
10.0 GB ULTRA DMA harde schijf
56 Kbps V.90 data/famodem
PC-Card: 1x Type I/II/III
24x CD-ROM speler
Geluid
16-bit SoundBlaster Pro Compatible geluidskaart
Geïntegreerde JBL Pro speakers met Bass reflex
Video
Trident Cyberblade i1 2x AGP
8 MB shared videogeheugen
13.3" TFT-scherm

Is dus een compaq laptop en wil in de langen autorijtijd ff lekker gamen met MaxPayne maar werkt het(andere games..? welke?)

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Heb net MP op mn celeron 400 met viper2 gespeeld. Hij is goed speelbaar maar een aantal textures zijn verneukt (de meeste zijn nog goed maar een aantal niet, waarschijnlijk heb je dit al eerder met andere spellen meegemaakt). Zal nog even verder klooien met de instellingen, je kan ook op sdn.fgn.com kijken. Daar is nog een redelijk aktief forum over de savage2000 kaartjes en weten ze soms wel goeie tweaks om hem een beetje aan de praat te houden.
succes

Verwijderd

Weet niet of het al langs is gekomen, heb niet het hele draadje gelezen, maar er is al een patch available:

Max Payne Patch
This patch for the registered version of Max payne v1.01 and deals with Win2k/Geforce3 issues, problems with some CD-ROMs, and some other issues. See more info for other details
Is btw geen direct link, moet je eerst registreren :(

edit:
Hier directe link: Max Payne patch

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:49
Ik las hier dat iemand 3D-geluid had uitgezet. Maar ik kan nergens een optie vinden voor 3D-geluid. Bij de audio-opties staan alleen het voluma van de muziek en de effecten.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Okidoki, ik heb MP nu ook. Ondanks dat de viper 2 niet ondersteund wordt, werkt ie inderdaad redelijk goed!
Zo nu en dan wat artifacts, maar het valt me 100% mee. :)
Is in ieder geval goed speelbaar op m'n 600 Athlon, 256 MB in 1024x768x16 op medium quality. Zal de hogere instellingen ook nog es proberen.

• Metzie
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 09:52

Metzie

Nyaano !

Op woensdag 01 augustus 2001 10:53 schreef maikel het volgende:
Ik las hier dat iemand 3D-geluid had uitgezet. Maar ik kan nergens een optie vinden voor 3D-geluid. Bij de audio-opties staan alleen het voluma van de muziek en de effecten.
http://www.gamers.nl/reviews.php?ID=382&Page=3

Er zit geen 3D-audio in max payne.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• maikel
  • Laatst online: 11:49
Op maandag 30 juli 2001 23:50 schreef collin het volgende:

[..]

problem solved :)
Ik heb me koptelefoon in de rearspeakers gezet en me boxen weer in de frontspeakers uitgang van me sblive player. Ik had deze omgewisseld omdat de frontuitgang kraakt op de 1 of andere manier.. ik heb ook aangegeven dat ik maar 2 boxen heb en nog doet ie 3d sound :(

robleem in ieder geval weg..
Waar sloeg dit dan op ??
Is dat gewoon de instelling van de SoundBlaster dan ?

Verwijderd

Als je last van Lock-ups hebt in Max Payne na het installen van de patch probeer dan dit

- Disable dat je desktop 'always on top' is
- Zet screen buffer op 'double'
- Zet 'Enable Task Switching' aan

Ik had na elke 5 minuten een complete lock-up waarna ik de PC een harde reset moest geven

na dit ingesteld te hebben absoluut geen problemen meer :)

SUC6

• vleppyniles
  • Laatst online: 17-11-2023
Kan iemand mij vertellen hoe Texture Compressing aangezet kan worden?

• Insano
  • Laatst online: 06-12-2021
raar, mijn muis die reageert super sloom, :(

alsof je muispijl aan een elastiekje zit, want je schuift, en ineens komt ie, en heel zwaar :'( keb et in menu en in game..

weet iemand hoe ik dit weg krijg?

Verwijderd

ik heb m inclusief die update, loopt lekker maar ergens in een level trek ik 2 blikjes cola.....dan gaat het spel dus gek doen :(

Verwijderd

Bah .. bij mij gaat ie bij de verhaallijnen ineens schokken soms. En dan zelfs als ik Max Payne uit ga blijft alles elke paar seconde freezed .. alleen een reboot helpt.

Verwijderd

eigenschappen werkbalk, altijd op voorgrond uitvinken/afvinken , damn V'tje WEG-halen :?

hehehe lol

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 22:02 schreef Squeak het volgende:
eigenschappen werkbalk, altijd op voorgrond uitvinken/afvinken , damn V'tje WEG-halen :?

hehehe lol
ohja la maar bestaat uit 4 pagina's

• Raafz0r
  • Laatst online: 21-11-2025
Ik heb een probleempje dat ik nog niet ben tegengekomen hier.

Zogauw ik in een level terecht kom (dus zogauw er gerenderd wordt) krijg ik 4 of 5 regels met waarschuwingen als:
Warning: Material of class "blabla" has sorting enabled.

Daarmee kan ik nog wel verder spelen, maar dit is ongelovelijk irritant spelen.
Ik draai detonator 12.90 op een Leadtek GeForce 2 Pro, op een TB 1200@1200, 256 MB.

Iemand enig idee?

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 22:48 schreef Snoggle het volgende:

[..]

Eh yep.. die werkt niet bij mij.. ;(
..ik zal die patch eens proberen waar je t over had..
The use button is de zelfde button als waarmee je inzoomt als je een sniper hebt.

• Stampre
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 02-01 15:55
ik draai max payne op mijn antieke pentium 2 350 met viper 2 en hij loopt redelijk alleen ingame zijn er wat beelden die schitteren, en tralies die er uit zien als vlakken.

http://specs.tweak.to/6635

Verwijderd

edit:

Sorry, maar die site zien we hier liever niet

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik weet niet of het antwoord al is gegeven, maar:

Je start butten en je icons knipperen als er iets veranderd aan je icons rechtsonderin. (dumeter ensow)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Hee

Ik draai rc1 van XP. Ik heb ook een Viper II. Metteen na de intro crashed hij. Ik heb de nieuwste drivers en patches enzo. Ik wil dat spel aan het werk krijgen. Iemand een idee ?

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Als ik Part 2 - Chapter 1 afsluit, dus die Frankie "The Bat" dood heb gemaakt, krijg ik dat gesprekje met die Rus, en daarna alleen een zwart scherm?? Ik kan wel lopen, ik hoor iemand fluiten, ik kan schieten en alles maar ik ZIE NIKS!

Help? :)

• Paquito
  • Niet online
Ik heb ook een flikkerende taskbar door het beeld :(
En ik krijg hem met geen mogelijkheid weg, heb het maar opgelost door het beeld een stukje naar beneden te zetten zodat ik iniedergeval die taskbar niet meer zie ;)

Verwijderd

Hee.
Ik heb Max Payne nu redelijk aan het werk gekregen. Op rc1 van XP en Viper II. Ik draai 640x480x16 met alles op high behalve detail textures en level geometry. Ik had liever 800x600 gedraaid met wat mindere instellingen maar op een of andere manier heb ik op deze manier het minste last van rare textures en dat soort dingen. De framerate is nog wel te doen. Ik draai 826 mhz P3 met 256 mb ram.

Ik hoop dat hij verder in het spel niet gaat schokken of vast gaat lopen enzo.

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:14

JT

VETAK y0

Ik zit in part 3 chapter....7 geloof ik. Dan ga je die lift in, en dan ga je naar boven, moet je die laserbommen kapoet schieten, wat mannetjes en dan ga je weer naar beneden met een andere lift....en dan komt er zo'n fijne heli die wel ff tegen 3 magazijnen Colt Commando kan...en je kan ook niet weg.....oplossing ? Any1 knows ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-01 16:53
Op maandag 13 augustus 2001 17:40 schreef as4Raven het volgende:
Ik heb een probleempje dat ik nog niet ben tegengekomen hier.

Zogauw ik in een level terecht kom (dus zogauw er gerenderd wordt) krijg ik 4 of 5 regels met waarschuwingen als:
Warning: Material of class "blabla" has sorting enabled.

Daarmee kan ik nog wel verder spelen, maar dit is ongelovelijk irritant spelen.
Ik draai detonator 12.90 op een Leadtek GeForce 2 Pro, op een TB 1200@1200, 256 MB.

Iemand enig idee?
jah
je speelt met de console aan.
(opstarten met de parameter -developer 1
waarschijnlijk om codes in te voeren ;)
druk op F12 om de console weg te krijgen
druk nog eens op F12 om iets in te kunnen typen (coder voor godmode,wapens enzo)
nog een keer op F12 om alles te lezen(zoals met die warnings)

Verwijderd

Ik zit in part I..
Waar je in et hotel zit van die maffia lui...
Ik ben in kamer 313 geweest... daarna moet je zo'n waterketel afknalleen die donert naar beneden.. spring je duzz acheraan.. zit je op de tweede verdieping.. mar hier kan ik nergens verder.. zijn een paar kamers waar je inkan.. en de exit zit dicht :?
Iemand enig idee tnxs!

• Bar_en_boos
  • Niet online
Voor de Max Payners met een viper 2 kaart:
de game schijnt sneller en beter te draaien wanneer je maxpayne.exe hernoemd naar unreal.exe. De savage2000 chipset is geoptimaliseerd voor unreal. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar misschien wel leuk voor mensen die problemen hebben.

Op deze manier draait 3dmark2001 trouwens ook sneller. Ging omhoog van 600 naar 1000 punten.

Verwijderd

Op maandag 03 september 2001 15:11 schreef Bar_en_boos het volgende:
Voor de Max Payners met een viper 2 kaart:
de game schijnt sneller en beter te draaien wanneer je maxpayne.exe hernoemd naar unreal.exe. De savage2000 chipset is geoptimaliseerd voor unreal. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, maar misschien wel leuk voor mensen die problemen hebben.

Op deze manier draait 3dmark2001 trouwens ook sneller. Ging omhoog van 600 naar 1000 punten.
haha lol, dat ga ik dan maar s proberen :).
verder ben ik zeker niet ontevreden over hoe ie draait enzo, k draai max payne in 1024x768x32 met bijna alles max. als k t texture detail op high zet, dan gaat ie wazige textures weergeven, dus staat die op medium, maar verder draait ie prima

Verwijderd

k heb trouwens nog een klein vraagje voor de Kyro II gebruikers met Max Payne... hoe draait ie met een Kyro II?

Verwijderd

Wie beweerd dat je Max Payne in 10 uur uit speelt???

ik vermoed dat ik een jaar ofzo werk heb, na iedere 5 meter dat ik loop crasht Max. dit is vreemd omdat ik het pas in part 1 chapter 5 heb. (patch etc geinstalleerd). Max freeze gewoon, geluid gaat vaak wel door maar voor de rest kan ik dus resetten.

Nu wist ik dat er pobs waren met Max + win2k + Geforce III. Dus had ik maar ff win98 geinstalleerd op een andere schijf en wat denk je? kon nu wel 6 meter lopen. GRRRRRRRR :(

Iemand hetzelfde of weet iemand wat ik er aan kan doen.

Medium of high maakt geen verschil gebeurd bij bijde.

IK WORD ER DOOD ZIEK VAN.

K*T SPEL.

VIA, denator etc allemaal geinstalleerd. geen ene fuck helpt.

als ie nu naar windows terug ging vond ik het lang niet zo erg dan dat je iedere keer moet reseten (opstarten van win2k duur ook zoooo kort).

Aangezien het bij win98 en win2k is begin ik het echt spuug zat te worden.

de eerste keer dat ie dus crashte was in 1 - 5, toen de cops kwamen, ging de trap op, kom je op een gegeven moment 2 wc's tegen, 1tje met een kastje met pille, wilde pille pakken en hangen maar, dat was de eerste keer, daarna kan ik gewoon amper ergens heen of hij crasht.

IEMAND AUB een oplossing ???

M'n video kaart is btw al na een format niet meer ge-oc-ed

Verwijderd

same probs here, alleen heb ik ze al in level 1 :(

ook alles gedaan net als jij, via 4in1, patch enz.

Nix helpt.

Verwijderd

Had ik dus eerst ook, wilde die level 1 niet laden, had laatste patch gedownload en toen was het over.

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 16:37 schreef DjMark het volgende:
Ik heb ook een probleem met MP:
Ik heb hem nog niet!!! :(
Same prob here ;(

Verwijderd

krijg hem trouwens donderdag....w88 zuigt :(

• Bar_en_boos
  • Niet online
Als vervolg op mijn eerdere post over de viper 2 in combinatie met MP heb ik zelf maxpayne.exe hernoemd naar unreal.exe.
Alles staat op medium en draait op 1024x768x32. Artifacts, zoals posters op muren die als grijze vlakken werden weergegeven, zijn nu verdwenen! Tot zover heb ik geen artifacts met deze instellingen meer gezien.
Hernoemen heeft dus wel degelijk zin! :)

Verwijderd

Jep ik heb WEER hulp nodig...

Afbeeldingslocatie: http://www.chello.nl/~h.goertz/pics/help.jpg
HOE DE F*CK verder... :'( K ben dom bezig ws ja...

Verwijderd

Op dinsdag 04 september 2001 17:25 schreef emingee het volgende:
Jep ik heb WEER hulp nodig...

[afbeelding]
HOE DE F*CK verder... :'( K ben dom bezig ws ja...
lol, daar ben ik net voorbij. dat is ergens in part III in die fabriek toch? loop terug de trap op. een stukje terug is een deur, ga door heen. t is maar een klein kamertje, maar als je er weer uit gaat, komen er (ik dacht) 2 gastjes door die dichte deur, afknallen en dankun je verder want de deur blijft open staan :)

btw, in first person is ie cooler :)

Verwijderd

KAN DAT DAN??? In 1st person??? Zeg ff hoe :-)

Verwijderd

HAALLOOO!!

:'( GoT gaat wel achteruit als nietmand het antwoord hierop weet zeg :'(

Verwijderd

:'( GoT gaat wel achteruit als niemand het antwoord weet zeg :'(

• Piels
  • Laatst online: 12-12-2025
Bij de installatie van Max Payne vraag ie bij mij op Data3.cab en die staat helemaal niet op de CD dus ik kan Max Payne nou godverdomme niet installeren. WAT MOET IK NOU???? ;(

WIE HELPT MIJ???

Windows Phone Apps: Belstatus, Pinautomaten

Verwijderd

Op woensdag 05 september 2001 15:33 schreef emingee het volgende:
:'( GoT gaat wel achteruit als niemand het antwoord weet zeg :'(
mijn post al gelezen? ;)

je kunt hem in 1st person spelen door een mod te downloaden.
hij staat hier: http://mods.maxpayneheadquarters.com/

bij utilities, en dan max eep multi mod.
werkt alleen niet met oude save game, werkt zodra je aan t begin staat van een chapter.

Verwijderd

M'n probeem is gefixt verder uitleg etc hier:

[topic=220399/1]

Verwijderd

Weet iemand misschien hoe ik quick save kan doen?

Verwijderd

quick save= F5
quick load= F7

• bassio
  • Laatst online: 13:04
Op vrijdag 07 september 2001 13:12 schreef emingee het volgende:
quick save= F5
quick load= F7
Helaas uw antwoord is niet correct. U gaat niet door voor de GF3.

quick save = F5
quick load = 2x F9 !!!!!

Verwijderd

JAAA, heey zeg...

Ik ben de zwakste SCHAKEL :( |:( :'(

• WhistlerNL
  • Laatst online: 20-09-2025
nah ik dan ook maar ff

ik draai max payne nu op 1280x1024 met handmatig alles op zijn hoogst gezet, alleen 2x/4x Anti-aliasing en task switching uit en als ik dan max payne draai dan heb ik vertraging met mijn muis. beweeg de muis en iets later dan beweegt beeld mee.

heb:
- Duron 600@950
- Abit KT7-Raid
- Geforce 2 Pro 64mb
- 384 ram
- 2x 40gb 7200 rpm/udma 100 schijven (raid 0)
- Oud 3-knops logitech muisje
- Soundblaster Live

- Win98Se (Engels)
- 14.70 Videodrivers
- Mouseware 9.29 .3
- Liveware 3
- Via 4.32 drivers
- Patch 1.01 van Max Payne

Verwijderd

VIND JE HET GEK???

}:O das echt een VEEEL te hoge resoutie

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

En dit heb ik, met alle nieuwe drivers, directx, Service Pack 2 (voor specs zie sig):

Afbeeldingslocatie: http://www.wacky.nu/~zut/maxpayne.gif
Software modus sucks :(

Nu ook met Flickr account

Verwijderd

Op donderdag 06 september 2001 09:28 schreef AdrianP het volgende:
Bij de installatie van Max Payne vraag ie bij mij op Data3.cab en die staat helemaal niet op de CD dus ik kan Max Payne nou godverdomme niet installeren. WAT MOET IK NOU???? ;(

WIE HELPT MIJ???
Dat is echt een wazig verschijnsel ja, had ik laatst ook met m'n gratis Giant versie die ik bij mijn Elsa Gladiac 920 kreeg

Vroeg ie om data.cab 4, die niet bestaat. Heb het tot dusver nog niet kunnen oplossen... :?

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Nog steeds niemand die een oplossing heeft voor mijn Max Payne probs? Het is nu zo 'erg' dat al snel na het starten van het spel het beeld zwart/wit wordt ;(

Verwijderd

Op woensdag 12 september 2001 22:14 schreef SanderHovestad het volgende:
Nog steeds niemand die een oplossing heeft voor mijn Max Payne probs? Het is nu zo 'erg' dat al snel na het starten van het spel het beeld zwart/wit wordt ;(
Probeer is om AGP poort op 2x te zetten

• Wacky

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Helaas :(

Toch maar eens windows 98 erbij installeren ...

Verwijderd

Hij doet 't !!!
Ik had dus ook precies hetzelfde probleem als de beginner van dit topic,ongeldige bewerking etc.
Dankzij de NoCD patch van Gamecopyworld draait ie nu als een zonnetje.
Bedankt INTELligence voor de tip!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:07
Niet echt een probleem, maar ik vind de crosshair waardeloos. Zo'n klein wit pixeltje, daar zie je niks van met al die sneeuwval. Is daar niks aan te doen (zoals in QIII of UT?)?

These are my principles. If you don't like them, I have others.

• salutem
  • Laatst online: 16-12-2025
ok ik heb ook nog steeds een probleeem met max en wil em nu toch 's eindelijk oplossen !

alles loopt en draait perfekt onder ME en das dan ook de reden dat ik het niet heel erg vind.
maar toch ....

als ik gespeeld heb en op quit klik dan sluit ie mooi af maar als ik m'n desktop zie dan blijft er een enorm groot wit window open van maxP. Iemand een idee hoe dat komt en hoe ik het verhelp ?

Senks !

ps maxP rules

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• salutem
  • Laatst online: 16-12-2025
rekick ie kick

"Social progress can be measured by the social position of the female sex - Karl Marx"

• Wolfje666
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-12-2025

Wolfje666

Shooter fanatic

Op dinsdag 24 juli 2001 20:06 schreef taranis het volgende:
EAX rules >:)
ik heb ook een probleem :(
als ik game flikkert mijn startbalk regelmatig in het game :(
hoe te verhelpen zonder de startbalk te verbergen ?
ff alt+tab, je komt op je bureaublad en daarna gewoon MP selecteren uit je start-balk.
Inderdaad dit is verschrikkelijk irritant! |:(

De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign

Verwijderd

Ik heb een ATI Radeon vivo maar ik heb bij Max Payne elke keer een hele hoop witte pixels in beeld. Weet iemand hoe dat te fixen is? Het is namelijk nogal irritant. Verder is wel een bruut spel *D

• CyberBlaster
  • Laatst online: 21-01-2022
Dan ik ook maar...mijne doet dus ook aardig vaag...als ik MP opstart en het intro-filmpie is voorbij, dan flikkert mijn scherm ff en dan reboot 'ie.
Als ik MP dan opnieuw start doetie ut wel????
Waaraan kan dat liggen?
specs:

TB 1200@1200
Asus a7v133
Asus v7700
256 SDram
:?

Verwijderd

Zooooo, het topic nog maar eens omhoog gekicked!
Ik heb het volgende probleem met Max Payne (wat overigens wel een erg kickuh spel is!! >:) ) Maar goed, het probleem, en ik heb er hier nog niet echt over gelezen, in dit topic dan, is dat als ik Max PAyne afsluit mijn PC vastloopt, alleen reboot helpt! Dit vind ik er iritant :r Want ik wil ook nog wel eens ff hier kijken nadat ik Max Payne heb gespeeld B-) . Volgens de MP-stite kan dat verholpen worden door de geuidskaart in multimedia te verandeeren in kaart voor spelletjes en je hardware versnelling te verlagen! Maar dat klinkt het geluid zo kut! Het vastlopen is wel voorbij, maar goed kut geluid is ook nix |:(
Heeft iemand een andere oplossing voor dit probleem? Ben nu as we speak ook ff patch 1.02 (??) aan het downloaden, misschien helpt dat ook wel.

THNX vast

Verwijderd

Heb nu ook al heel lang probs met MP

Prob: Als ik de eerste missie heb opgestart dan klapt -ie tijdens het laden v/h level, tijdens het filmpje of tijdens het laden van het tweede deel v/h level (na t zien van zun dode vrouw) terug naar Windows, zonder foutmelding of iets. Ben dan gewoon trug in Windows

Systeem:
AMD TB 1400@1400mhz
512MB ASDR@133mhz
ASUS V6600 256SDR
WinME Ned/Win98SE Ned (bij allebei probs!)

Heb van alles geprobeerd:
-drivers voor videokaart: 12.41 t/m 21.83
-windows updates
-hardware acceleratie lager
-etc :(

Wordt er moedeloos van
Suggesties en/of briljante ingevingen, let me know :)

Verwijderd

Oh ja, Virusscanner staat helemaal uit, heb em nl. verwijhderd :)
Dus das em ook niet

Verwijderd

Nou ben ik weer, patch ff gedownload en geinstalled. Soundkaart in Multemedia gewoon op SBlive, en hardware accel net niet helemaal voluit.
MP gestart, gespeeld, en gestopt! Wat denk je geen vastloper. Dus volgens mij werkt dat zo wel met die patch!!

Linkje naar patch 1.02 ftp://ftp.3drealms.com/patches/maxpayne1-02patch.exe

Bij mij draait er trouwens wel een virusscanner Norton Antivirus, maar geen probe software (voor CPU-temps enzo)

Suc6 ermee

• Sappie
  • Laatst online: 23-01 16:37

Sappie

De Parasitaire Capaciteit!

Heeft iemand hier nog een oplossing voor:

[topic=301751/1/25]

Specs | Audioscrobbler

• ND863
  • Laatst online: 09-07-2022

ND863

Forget aircraft - Fly Airbus

Hallo, ik heb niet zozeer een probleem maar een korte vraag. Dus stel ik hem hier anders moet ik weer een nieuwe maken.

Ik heb een MAD K6-500 MHZ proc met 128MB en WIN98SE. Iemand een idee of liefst ervaring van hoe dit speelt?

Maar natuurlijk heb ik een Viper2 :( In die topic staat dat het dan niet werkt? Hoe niet werkt? Dat ie niet kan opstarten ofzo? En erstaat ook dat het gelukt is om het werkend te krijgen maar met beeldcorruptie. Hoe krijg je hem dan werkend?

owja, als je al meteen zegt dat ie NIET speelbaar is hoef je verder niet meer te antwoorden op de andere vragen

To be, or not to be a FRUITVLIEG!??

Verwijderd

Ik heb een PIII 667, Met 128MB en een TNT2, dus bijna zelfde systeem specs als jij en het draaid hier perfect.

PS: Op www.maxpaynecenter.com kun je de Ultimate 6 Mod downen en die is echt goed :)

• Sappie

Sappie

Op dinsdag 30 oktober 2001 14:59 schreef ND het volgende:
Ik heb een MAD K6-500 MHZ proc met 128MB en WIN98SE. Iemand een idee of liefst ervaring van hoe dit speelt?

Maar natuurlijk heb ik een Viper2 :( In die topic staat dat het dan niet werkt? Hoe niet werkt? Dat ie niet kan opstarten ofzo? En erstaat ook dat het gelukt is om het werkend te krijgen maar met beeldcorruptie. Hoe krijg je hem dan werkend?

owja, als je al meteen zegt dat ie NIET speelbaar is hoef je verder niet meer te antwoorden op de andere vragen
pffff, zwetsnek... Wat bedoel je nou eigenlijk? :?

Hij werkt wel gewoon bij mij, maar dus mét beeldcorruptie, zoals ook duidelijk in t andere topic staat..

Probeer anders ff de unified savage driver van jgc (deze werkt bij mij iig) of een andere driver op: http://www.savagenews.com/drivers/s3/savage2000.html

Specs | Audioscrobbler

• Bar_en_boos
  • Niet online
De viper 2 speelt het beste op een 98SE systeem. Gebruik de tweaked savagedriver van JGC, die zijn het snelst. Hernoem de game dan naar 3dmark2000.exe of unrealtournament.exe. Als dit lukt ziet het er vaak beter uit en draait het sneller.

Max Payne draait gewoon goed op een viper 2 ondanks dat het niet ondersteund wordt. De enige artifacts die je overhoudt zijn bloedvlekken op de grond en schaduw. Niet echt irritant. Ben er zelf ook nog niet uit hoe dit op te lossen, als ik me eraan ga irriteren zit ik de schaduw gewoon op low; uit dus. :P

• ND863

ND863

sorry voor de onduidelijke taal, maar ik weet genoeg.

hoeveel schijfruimte heb je eigenlijk nodig voor Max Payne?

• Sappie

Sappie

Op dinsdag 30 oktober 2001 15:25 schreef ND het volgende:
sorry voor de onduidelijke taal, maar ik weet genoeg.

hoeveel schijfruimte heb je eigenlijk nodig voor Max Payne?
Maximaal 850 mb als ik me niet vergis... minimaal volgens mij iets van 400..

Specs | Audioscrobbler

• ND863

ND863

Mooi, dan past ie er bij mij op! ik heb maar 3X 1GB :( Ik ga een nieuwe halen

Verwijderd

MIJN PROBLEEM MET MAX PAYNE:

Ik dacht vandaag laat ik eens gezellig max payne gaan spelen na tijden. Ik douw het cdtje drin installeer het spel. Zet bij options ff alles op high start het spel en wil het eerste level gaan spelen. Hij begint met laden en halverwege sluit het spel zich af. Hoe kan dit?
Daarna dacht ik laat ik het eens met parental lock proberen. Ik zet parental lock aan en begin aan de tutorial. HEEEE hij doet het snel proberen of de gewone game het ok doet maarja dat was valse hoop. Weer op de helft bij het laden sluit het spel zich af.

Ik vraag me nu af waaran dit kan liggen.
Mijn specs zijn:
p4 2ghz@2,2ghz
512 rimm
MSI gf4 ti 4600-vtd
80gig maxtor
sb audigy
Win xp professional nl

• Splash
  • Laatst online: 19-01 15:53
al opnieuw geinstalled :?

Verwijderd

goed plan brb.

edit:

opnieuw installen werkt ook niet

Verwijderd

Op dinsdag 25 juni 2002 20:34 schreef GhOsT-187 het volgende:
goed plan brb
|:( :P

verder kan je nog heel wat dingen zoals je drivers nakijken :)

Verwijderd

ehm ik heb de nieuwste drivers :)

edit:
opnieuw geinstalled maar doet het nog steeds niet :'(
Pagina: 1 2 Laatste