Toon posts:

Max Payne Problemen

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 688 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
na de volledige installatie van max payne krijg ik de volgende fout melding als ik hem op wil starten:
MAXPAYNE heeft een fout met betrekking tot een ongeldige pagina veroorzaakt in
module ~DF394B.TMP op017f:010235c9.
Registers:
EAX=00000000 CS=017f EIP=010235c9 EFLGS=00010206
EBX=0000419a SS=0187 ESP=00baf9c0 EBP=00baf9cc
ECX=00000aed DS=0187 ESI=00dc6c6b FS=2d1f
EDX=020c0078 ES=0187 EDI=008cae6b GS=0000
Bytes in CS:EIP:
66 8b 44 1f fa d1 e8 83 c0 07 99 83 e2 07 03 c2
Stackdump:
012052d8 01038f68 000000c8 00baf9f8 00ff6e10 00400000 012052d8 01038f68 000000c8 000000c8 00000000 01083e58 00400001 011168a0 00bafa6c 01054419

HELP ;(
bij buurman werkt hij op win xp wel. 98 en ME dus niet.

Verwijderd

Misschien stomme opmerking, maar heb je wel DX8 geïnstalleerd? Ik geloof nl. dat MP dit echt nodig heeft!

[edit]Voortaan eerst ff goed lezen voordat ik iets post. |:(

~DF394B.TMP is een temp bestand...misschien te weinig ruimte op de HD waar je tempschijf staat?

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 26-01 20:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Lijkt me typisch iets voor de Max Payne technical support ;).
Maar nieuwe drivers installen en MP reinstallen. Lijkt me een aardig begin.

• DjMark
  • Registratie: November 2000
  • Nu online
Ik heb ook een probleem met MP:
Ik heb hem nog niet!!! :(

Verwijderd

LOL....
jah..bel de tech. support ff

Verwijderd

uhm.. Probeer hem nog eens te instaleren, eerst dus helemaal eraf gooien dus via Instellingen/Conferguratie Scherm/Software of zo...

Verwijderd

Heb nu zelf een probleem... Hij gaat soms gewoon terug naar windows zonder error ofzo... :?
Naja.. ik quick-save na ieder gun fight dus opzich niet zo'n groot probleem... maar kan soms knap irri worden... ;(
En was ook iets vaags.. toen die baas een blow job kreeg zagik nix.. Ik d8 dat het eerst censuur ofzo was ( :o ) maar daarna zagik ook nix... :?

Verwijderd

Hmm, EAX... lijkt mij een probleem met soundkaartdrivers. Probeer eens zonder 3d geluid, kijken of 'ie nog crasht.

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Op dinsdag 24 juli 2001 19:20 schreef bos het volgende:
Hmm, EAX... lijkt mij een probleem met soundkaartdrivers. Probeer eens zonder 3d geluid, kijken of 'ie nog crasht.
EBX, ECX en EDX zijn zeker de opvolgers van EAX :)
Helaas, deze EAX staat ergens anders voor, heb hem ook vaak gezien op pc's zonder sblive (of games oid die het kunnen gebruiken)
Maar je suggestie is wel het proberen waard lijkt me..

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Verwijderd

ho zet je 3d geluid uit want ik irriteer me weer dood aan dat oh zo mooie "eax" crap

Verwijderd

EAX rules >:)
ik heb ook een probleem :(
als ik game flikkert mijn startbalk regelmatig in het game :(
hoe te verhelpen zonder de startbalk te verbergen ?

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:38
Ik heb ook een probleem, IGR.

Steam

• IceStorm
  • Laatst online: 26-01 20:09

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Ik heb een klein probleem. Als ik speel dan knippert mijn 'start' knop en mijn icons in de systray.. Dat is dus lichtelijk irritant :) Iemand een idee?

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:11 schreef IceStorm het volgende:
Ik heb een klein probleem. Als ik speel dan knippert mijn 'start' knop en mijn icons in de systray.. Dat is dus lichtelijk irritant :) Iemand een idee?
Ja dat heb ik af en toe dat mijn mirc window in het onderste gedeelte van het scherm knipperd. Gelukkig als ik mirc minimize heb ik er geen last van, ik zou verder helaas niet weten hoe je het verhelpt.

Maar ik heb een groter probleem : Hij vertikt het chapter 5 te laden! Na een klein beetje geladen te hebben, knalt hij er altijd uit naar windows! Zelfs een reinstall helpt niet :( :( :(

Ook nergens een log file dat ik zou kunnen zien waar het mis is gegaan, nee hoor :( Dat wordt dus wachten op een patch, zucht.

• pica
  • Registratie: Juni 2000
Automatisch verbergen? :)

Steam

• Mister_X
  • Laatst online: 26-10-2025
draait dit spel op het onderstaande systeem (zie sig) maar dan met een G200 16mb ipv die gaforce 2mx?

Verwijderd

Op dinsdag 24 juli 2001 20:20 schreef Mister_X het volgende:
draait dit spel op het onderstaande systeem (zie sig) maar dan met een G200 16mb ipv die gaforce 2mx?
Tja volgens de minimum system requirements zou het moeten lukken, maar ik denk niet dat je geweldige performance of graphics moet verwachten :

Minimum (minimum graphical detail):
450 MHz AMD / Intel Processor (or compatible)
16 MB Direct3D Compatible Graphics Card
96 MB RAM

Verwijderd

Topicstarter
het draait op win98SE Met direct x 8a en de laatste nvidia drivers certified 12.41 . alles uptodate dus... raar maar waar....
op een andere pc heb ik hetzelfde probleem..

Verwijderd

Topicstarter
en een gforce 2 gts.

• Dyxtra
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Als je hem hebt gebrand, start hem dan eens op met de CD in je brander als je dat nog niet had geprobeerd.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

Verwijderd

Topicstarter
eh... nou ik brand cd's op een oud pc'tje , dus echt niet geschikt voor MP :))

• Ultra
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Waarom wordt mijn brightness instelling niet onthouden??
Heel irri te donker MP spelen :(

• Dyxtra
  • Niet online

Dyxtra

curb surfer

Je hebt hem dus gebrand op een andere PC dan waarop je speelt? Dan is dat je probleem denk ik, ik kreeg dezelfde fout toen ik probeerde te starten vanuit mn CDROM ipv mn CD-brander, is de copy beveiliging.

f.k.a D³
"that dude can really drive!!"
COH Replay Analyzer | Filmpjes

• Rush
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Op dinsdag 24 juli 2001 20:06 schreef taranis het volgende:
EAX rules >:)
ik heb ook een probleem :(
als ik game flikkert mijn startbalk regelmatig in het game :(
hoe te verhelpen zonder de startbalk te verbergen ?
Hebben deze mensen toevallig allemaal een }:O draaien? Toen ik die uitzette was het probleem verholpen. Hoop alleen dat er een andere oplossing is!
Op dinsdag 24 juli 2001 20:17 schreef JeanLucPicard het volgende:
Automatisch verbergen? :)
Helpt niet, blijft nog steeds een streep flikkeren.

tremble and despair for i am power!

• Ultra
  • Niet online
Op dinsdag 24 juli 2001 20:54 schreef Rush het volgende:
[..]
[..]
Hebben deze mensen toevallig allemaal een }:O draaien? Toen ik die uitzette was het probleem verholpen. Hoop alleen dat er een andere oplossing is!
...
Geen koe, wel ICQ. Ik heb er alleen last van als ik met mijn muis beweeg tijdens die stripverhaaltjes :)

• Griever
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
EBX, ECX en EDX zijn zeker de opvolgers van EAX
Helaas, deze EAX staat ergens anders voor, heb hem ook vaak gezien op pc's zonder sblive (of games oid die het kunnen gebruiken)
Maar je suggestie is wel het proberen waard lijkt me..
EAX is hier een dump van wat er op het moment in de procesor registers staat. Het gaat dus idd niet om EAX van een geluidskaart.

Verwijderd

Jullie moeten wel zo laten staan he:
Task switching
(x)Disabled ( ) enabled
Just in case er nep tweakers zijn die dit niet wisten... ;)

• Ultra
  • Niet online
Op dinsdag 24 juli 2001 21:05 schreef Raven_ het volgende:
Jullie moeten wel zo laten staan he:
[..]

Just in case er nep tweakers zijn die dit niet wisten... ;)
Hey neptweaker, dat heb ik dus wel enabled :)

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 00:02 schreef venoxxx het volgende:

[..]

Hey neptweaker, dat heb ik dus wel enabled :)
Dat scheelt dus een hoop, want als je dat aan hebt staan en je krijgt (ik zeg maar wat) een icq/msn bericht... dan schakelt hij over naar icq/msn... Sommige zeggen al "maar dat gebeurd toch ook bij andere games :? ", true, maar bij max payne is'et wat gevoeliger. Bij mij ging hij terug naar windows toenik iets aan'et downloaden was... zeg'tie dat'et voltooid was... :Z
Werdik wel mooi afgemaakt... :(

Verwijderd

Ik heb dus weer mijn vage Direct3d probleem dat ik maar om en om bepaalde 3d appz kan draaien.

Het gaat als volgt : MP draait, keer daarna draait ie niet, daarna weer wel, dan weer niet, dan weer wel, etc etc.
Het is dus onmogelijk op deze manier om naar een volgend lvl te gaan!
Ik had het tijdelijk opgelost door Dx8a te installen maar nu is het er weer! VAAG!

Ik had dit ook al met mijn Geforce II en nu met mijn Geforce 3. En de virusscan kan ook niets vinden...

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-01 08:45

MeNTaL_TO

The future is not set

Denk dat je moet wachten op een update, want volgens mij heeft iedereen hier last van (ik iig op een geforce2gts met 12.40 (dacht ik)
Zal vanaaf ff proberen op een tnt2, maar denk dat iedereen er dus last van heeft.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:01

Convoy

g44p

draait hier als een zonnetje *D , ben nog geen fouten tegen gekomen, heb de hele nacht zitten spelen :Z wat een vet spel is MP toch, sweeeeeeeetttttt :P :P :P

• Rexomnium
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-01 00:33

Rexomnium

Vincam aut moriar

Ik kan het dus fijn niet spelen :(. Hij vraagt bij mij om de CD en als ik met cloneCD probeer, krijg ik error opening maxpayne.sub, terwijl er maxpayne.im staat. Nu las ik ergens dat er een proggie is dat een CDrom simuleert? Deamon? Kan iemand mij ff een linkje geven?

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Zomaar een vraagje....zou ie ook met een uhhh....viper 2 draaien?

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 09:50 schreef Bar_en_boos het volgende:
'k ga het straks ff op mijn neef's pc proberen. Heb niet veel hoop :( Operation Flashpoint kon je ook niet spelen zonder hoofdpijn :(

• DjMark
  • Nu online
Ik heb de CloneCD versie!! En die doet het perfect als ik hem in mijn brander laat zitten, maar niet als ik hem in mijn DVD-rom speler stop :? Zal wel aan die Safedisc 2 protectie liggen.
Effe wachten op de "patch" ;)

• Rexomnium
  • Laatst online: 24-01 00:33

Rexomnium

Vincam aut moriar

Hey DJmark check ff je email plz

We zijn allemaal vaandeldrager in een optocht van gekwetsten.

• DjMark
  • Nu online
Op woensdag 25 juli 2001 12:25 schreef Larzan het volgende:
Hey DJmark check ff je email plz
Larzan, You've got mail!

Verwijderd

En nog een tip, Direct3d werkt niet met Twinview (CLone) En sinds MP draait op D3d moet je die ff uit zette, moet ik iig wel doen :)

Verwijderd

Kan niet zeggen dat ik probs heb, GF2MX en alles draait perfect. Kan helaas niet alles full zetten, want dan gaat het voor mijn gevoel in drukke gevechten net ff te langzaam. Ik heb overigens wel 256Mb, misschien dat sommige mensen veel dingen hoog (high) hebben gezet maar er het geheugen niet voor hebben? 'et is maar een ideetje!

• Ace
  • Laatst online: 24-01 21:27

Ace

Happy Happy Joy Joy

Op woensdag 25 juli 2001 09:06 schreef Larzan het volgende:
Ik kan het dus fijn niet spelen :(. Hij vraagt bij mij om de CD en als ik met cloneCD probeer, krijg ik error opening maxpayne.sub, terwijl er maxpayne.im staat. Nu las ik ergens dat er een proggie is dat een CDrom simuleert? Deamon? Kan iemand mij ff een linkje geven?
Daemon Tools, don't leave home without it.

Link kan je zelf wel opzoeken op www.google.com toch, wel, niet, een beetje? :P

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:22

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Draai m nu op 1024x768 alles op max op m'n tb 1,4 en/512mb en geforce2 gts en dat draait goed, vin alleen de muis nogal traag gaan, zeg maar ik beweeg en dan pas gaat ie, na een 0,2 sec ofzo, muis is een intelli explorer op usb.
als ik m wou draaien op 1280x960 dan ging t ook nog wel maar gigantische muis lag, nahja wel een tof spel, maar wel te overgehypt.

nahja op naar c&c renegade :P

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Verwijderd

Op woensdag 25 juli 2001 09:50 schreef Bar_en_boos het volgende:
In de txt file staat dat de savge 2000 chip niet wordt ondersteund en dat is toch de viper2 :?

• Ivo
  • Laatst online: 14-01-2025

Ivo

Op woensdag 25 juli 2001 14:03 schreef Hubert het volgende:
Draai m nu op 1024x768 alles op max op m'n tb 1,4 en/512mb en geforce2 gts en dat draait goed, vin alleen de muis nogal traag gaan, zeg maar ik beweeg en dan pas gaat ie, na een 0,2 sec ofzo, muis is een intelli explorer op usb.
als ik m wou draaien op 1280x960 dan ging t ook nog wel maar gigantische muis lag, nahja wel een tof spel, maar wel te overgehypt.

nahja op naar c&c renegade :P
Ehm, dat had ik met deus Ex op D3D. Ik heb toen patches gedownload van hun site en toen deed de D3D het wel.
Als je hem op OpenGL hebt staan kunnen er sowieso niet zulke problkemen voorkomen.

• Skywalker
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-11-2025

Skywalker

Use the force Luke!!

Heey,

Ik heb ook nog een vraag. Kun je dat puntje wat je crosshair moet zijn ook aanpassen?? Ik vind hem een beetje klein...

Greetz,

Skywalker

May the force be with you!!

Verwijderd

idd, die crosshair is gigantisch klein ( :P )

• Bar_en_boos
  • Niet online
Op woensdag 25 juli 2001 14:12 schreef Taco het volgende:

[..]

In de txt file staat dat de savage 2000 chip niet wordt ondersteund en dat is toch de viper2 :?
Aahhhh..... shi.. Ja hoor, de viper 2 = savage 2000.
Dank u wel S3 en gameontwikkelaars, laat de viper 2 gebruikers maar weer lekker barsten!! :r

Nou ja, misschien wordt ie niet ondersteund, maar draait ie wel met enige tweaks.
Draait MP alleen in D3D of ook in opengl? D3D gaat namelijk beroerd met de savage2000, opengl loopt meestal als een trein.
Verder al iemand enige ervaring met MP in combinatie met de savage 2000?

• Rush
  • Laatst online: 01-04-2024

Rush

joris is

Op woensdag 25 juli 2001 13:34 schreef keldon het volgende:

[..]

Daemon Tools, don't leave home without it.

Link kan je zelf wel opzoeken op www.google.com toch, wel, niet, een beetje? :P
Goede bui vandaag > DEAMON-TOOLS

tremble and despair for i am power!

• vleppyniles
  • Laatst online: 17-11-2023
Goeie morgen allemaal,

afgezien van die knipperende startbalk heb ik nog een probleem:

Het spel draait super vloeiend alleen mijn muis heeft een vertraging...

Is hier een patch voor of is het weer eens tijd om te upgraden?

Groetjes

• vleppyniles
Kan iemand me helpen?

Verwijderd

Dat hele gedoe over in WinME niet, win98 wel is bull... je hebt gewoon de verkeerde versie gedownload...... had ik eerst ook maar heb nu een andere versie gekregen (clone cd versie) en die doet het perfectos in winME!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000

Wildfire

Joy to the world!

Op woensdag 25 juli 2001 14:53 schreef Bar_en_boos het volgende:

[..]

Draait MP alleen in D3D of ook in opengl
Max Payne is D3D only.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Case
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-01 15:44
Vertraging in de muis werd bij mij opgelost door niet Hardware T&L te gebruiken, maar software T&L. Heb ik wel eens eerder gehad in andere spellen.
Meestal merk je er toch niets van in de snelheid..

Mijn Firewizzie

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:55
Ik ben nu in het 3e hoofdstuk aanbeland.
Weer zo'n vaag level waar je moet balanceren op je levenslijn (?).

Maar net als bij de vorige keer, als ik de diepte inval en op [Enter] druk om terug te gaan naar waar ik het gesaved heb dan loopt de pc vast. Het geluid gaat wel door.

Bij de andere (normale) levels heb ik hier geen last van.

Het level is bijna niet te doen zo. Eigelijk zou ik willen vragen is er iemand die dat level net voorbij is en de savegame hier wil posten?
of ff mailen naar: tanner@hetnet.nl

Je kunt het terug vinden in de map:

c:\mijn documenten\Max Payne Savegames

tnx :)

• ThePriest
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-01-2024

ThePriest

the one, the only

Vreselijk probleem. Als ik Part 1, Chapter 1 (de station) uit heb gespeeld en ik wil door de deur die naar Chapter 2 gaat, knalt hij vrijwel direct naar m'n desktop. Iemand een idee? Specs: AMD1.3Ghz@1.3Ghz, 512Mb, Leadtek GF3, Windows 2000 Pro. Please, any help?

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 19:06 schreef ThePriest het volgende:
Vreselijk probleem. Als ik Part 1, Chapter 1 (de station) uit heb gespeeld en ik wil door de deur die naar Chapter 2 gaat, knalt hij vrijwel direct naar m'n desktop. Iemand een idee? Specs: AMD1.3Ghz@1.3Ghz, 512Mb, Leadtek GF3, Windows 2000 Pro. Please, any help?
ik denk dat je systeem TE snel is :P
een MX voldoet beter,,,...ruilen?

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

kyle: DAT klinkt als een goed idee! :)
Nah, thanks anyway.

Verwijderd

Yoh ik heb sinds vrijdag mp en toch enkele problemen,ik vind dat ik dit spel toch op 1024-768 @ 32 bit @ high moet kunnen spelen ,maar op 800-600 gaat ie maar net lekker ,heb de drivers 11.01 en 12.40 al geprobeerd maar geen succes,het prbleem komt voor in grote levels met veel balken ,glas muziek en lichteffecten en met veel schietende lui......

Specs :

Amd Athlon Slot A 800Mhz
Msi Slot A Mobo Amd Chipset
384Mb
Geforce 3 Leadtek Td
Win98 Se

Q3 loopt wel op 1600*1200 32 Bit alles op het allerhoogst zonder eneige haperingen,hetzelfde geldt voor Unreal Tournament....

Wie kan mij helpen..

BvD

• YoG
  • Niet online

YoG

Wie kan me helpen.. ik zit nog steeds vast in level 1! |:(
Als die man met je meeloopt naar boven om de deur open te doen dan wordt ie afgeknald door de ventjes die achter de deur staan... wat moet ik dan doen?
Ik heb al overal gezocht maar alle andere deuren zitten dicht.. :(

anyone?

spek pc, spek hifi, last.fm

• ravw
  • Laatst online: 14:27
Op zondag 29 juli 2001 22:18 schreef Snoggle het volgende:
Als die man met je meeloopt naar boven om de deur open te doen dan wordt ie afgeknald door de ventjes die achter de deur staan... wat moet ik dan doen?

anyone?
Je moet nu waar die man die code in typte ook gaan staan en use gebruiken en dan gaat de deur open en dan kan je er door heen .

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 22:18 schreef Snoggle het volgende:

anyone?
ROFL!

ja, hij verraad jou als hij het passwoord zegt. "It's Max payne". Vervolgens gaat hij op jouw schieten. Hij moet dus dood en daarna moet je die deur door. Ik snap eigenlijk niet waarom mensen vast zitten. Je hoeft nooit terug te lopen. Alleen maar naar voren. Je kan altijd maar 1 kant op.

• YoG
  • Niet online

YoG

ja maar die deur die hij opent klapt gelijk weer dicht nadat ie is neergeschoten... ik kan dus niet vooruit }:O

Zit er trouwens ergens een actionbutton in t spel waarmee ik dingen op kan pakken or whatever.. het lukte me maar niet om die telefoon op te pakken helemaal in t begin.. ben me hele toetsenbord al afgelopen..

• YoG
  • Niet online

YoG

Op zondag 29 juli 2001 22:24 schreef ds het volgende:
ja, hij verraad jou als hij het passwoord zegt. "It's Max payne". Vervolgens gaat hij op jouw schieten.
nee dan ben je met wat anders in de war.. kep t over die vent die in een kamertje staat waar de metros voorbij komen... tegenover hem staat een ander ventje met een grote gun op hem gericht die je af moet knallen... daarna lul je wat met die andere gast en zeg je dat ie mee moet komen naar boven.. en daar wordt hij als ie de deur met een code opent afgeknald door de ventjes achter die deur... en dan klapt die deur dus dicht...

en dan?
szankjoe

• ThePriest

ThePriest

the one, the only

Ehh... "E" of "Enter"? Heb je de tutorial al gedaan? Weet je dat je in het menu ook je toetsen kunt configureren? Als je wilt kun je dus gewoon zomaar zonder te vragen heel stiekem (niet doorvertellen hoor) een andere toets instellen als actieknop! OOOH!! :)

Anyway, de patch 1.01 is HEERLIJK, ik kan weer verder!! :)

• ravw
Op zondag 29 juli 2001 22:37 schreef Snoggle het volgende:

[..]

nee dan ben je met wat anders in de war.. kep t over die vent die in een kamertje staat waar de metros voorbij komen... tegenover hem staat een ander ventje met een grote gun op hem gericht die je af moet knallen... daarna lul je wat met die andere gast en zeg je dat ie mee moet komen naar boven.. en daar wordt hij als ie de deur met een code opent afgeknald door de ventjes achter die deur... en dan klapt die deur dus dicht...

en dan?
szankjoe
Kijk eens iets hoger in deze topic naar mijn antwoord daar staat het bij .. je moet die duer gewoon openen door middel van de use gebruiken bij die codekast dan gaat hij open ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

• Artwido
Op zondag 29 juli 2001 22:37 schreef Snoggle het volgende:

[..]

en dan?
szankjoe
Oh.... dan moet je ook met de enter op dat kastje naast die deur klikken.
Hetzelfde kastje waarmee die bewaker hem voor je ontsloot.
Dan gaat de deur open.

• YoG
  • Niet online

YoG

Op zondag 29 juli 2001 22:39 schreef ThePriest het volgende:
Ehh... "E" of "Enter"?
Eh yep.. die werkt niet bij mij.. ;(
..ik zal die patch eens proberen waar je t over had..

• Masterfvz
  • Laatst online: 13-09-2025

Masterfvz

AKA Freakazoid

Ik heb een probleem in chapter six van part one. Daar kom ik opeens bij een deur die er een beetje raar uitziet.
Als ik er doorheen loop dan looptie vast. ik weet zeker dat ik daar doorheen moet.
Iemand anders die dit probleem ook heeft?

SPECS

• Bar_en_boos
  • Niet online
Uhhhh....iemand Max Payne al in combinatie met een Viper 2 geprobeerd?

Verwijderd

Niet geprobeerd met een viper2 maar in de readme staat dat de savage2000 chip niet wordt ondersteund. En die zit op een viper2 dacht ik.

• ravw
Op maandag 30 juli 2001 13:56 schreef Taco het volgende:
Niet geprobeerd met een viper2 maar in de readme staat dat de savage2000 chip niet wordt ondersteund. En die zit op een viper2 dacht ik.
Wat is dat nou jammer dat je zo n antwoord moet geven op zo n vraag ...

Uhhhh....iemand Max Payne al in combinatie met een Viper 2 geprobeerd?

Ik heb net 4 weken geleden mij GF 2 MX voor weinig van de hand gedaan :)

Want ik ben nu de gelukkige van een Radeon 64 MB vivo .

Jammer als ik dat geweten had dan had ik er hietr wel een veiling van gemaakt :) ..maar dat mag helaas niet op GoT .. :)

• collin
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Ben ik dan de enige die geen soundeffects hoort? althans ik hoor ze wel, maar heeeeeel zacht! Me eigen gun hoor ik vrijwel nooit schieten, en als ik met ventjes ouwehoer, dan hoor ik ze alleen als ik eromheen draai zeg maar. aslsof ik tever weg ben :(

Mijn iRacing profiel

• Artwido
Op maandag 30 juli 2001 19:37 schreef collin het volgende:
Ben ik dan de enige die geen soundeffects hoort? althans ik hoor ze wel, maar heeeeeel zacht! Me eigen gun hoor ik vrijwel nooit schieten, en als ik met ventjes ouwehoer, dan hoor ik ze alleen als ik eromheen draai zeg maar. aslsof ik tever weg ben :(
Dat ligt dus idd aan jouw configuratie.

• collin
  • Laatst online: 18-12-2024

collin

Who da man !!

Op maandag 30 juli 2001 19:37 schreef collin het volgende:
problem solved :)
Ik heb me koptelefoon in de rearspeakers gezet en me boxen weer in de frontspeakers uitgang van me sblive player. Ik had deze omgewisseld omdat de frontuitgang kraakt op de 1 of andere manier.. ik heb ook aangegeven dat ik maar 2 boxen heb en nog doet ie 3d sound :(

robleem in ieder geval weg..

Mijn iRacing profiel

• HappyFun
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Omdat demo er nog niet is..werkt MaxPayne op dit systeem:

PRESARIO 12XL515
Intel Celeron 766 MHz processor
128 MB SDRAM intern geheugen, max. 320 MB
128 KB 2nd level cache geheugen
10.0 GB ULTRA DMA harde schijf
56 Kbps V.90 data/famodem
PC-Card: 1x Type I/II/III
24x CD-ROM speler
Geluid
16-bit SoundBlaster Pro Compatible geluidskaart
Geïntegreerde JBL Pro speakers met Bass reflex
Video
Trident Cyberblade i1 2x AGP
8 MB shared videogeheugen
13.3" TFT-scherm

Is dus een compaq laptop en wil in de langen autorijtijd ff lekker gamen met MaxPayne maar werkt het(andere games..? welke?)

Defunctus Deo Juvente

Verwijderd

Heb net MP op mn celeron 400 met viper2 gespeeld. Hij is goed speelbaar maar een aantal textures zijn verneukt (de meeste zijn nog goed maar een aantal niet, waarschijnlijk heb je dit al eerder met andere spellen meegemaakt). Zal nog even verder klooien met de instellingen, je kan ook op sdn.fgn.com kijken. Daar is nog een redelijk aktief forum over de savage2000 kaartjes en weten ze soms wel goeie tweaks om hem een beetje aan de praat te houden.
succes

Verwijderd

Weet niet of het al langs is gekomen, heb niet het hele draadje gelezen, maar er is al een patch available:

Max Payne Patch
This patch for the registered version of Max payne v1.01 and deals with Win2k/Geforce3 issues, problems with some CD-ROMs, and some other issues. See more info for other details
Is btw geen direct link, moet je eerst registreren :(

edit:
Hier directe link: Max Payne patch

• maikel
  • Laatst online: 11:49
Ik las hier dat iemand 3D-geluid had uitgezet. Maar ik kan nergens een optie vinden voor 3D-geluid. Bij de audio-opties staan alleen het voluma van de muziek en de effecten.

• Bar_en_boos
  • Niet online
Okidoki, ik heb MP nu ook. Ondanks dat de viper 2 niet ondersteund wordt, werkt ie inderdaad redelijk goed!
Zo nu en dan wat artifacts, maar het valt me 100% mee. :)
Is in ieder geval goed speelbaar op m'n 600 Athlon, 256 MB in 1024x768x16 op medium quality. Zal de hogere instellingen ook nog es proberen.

• Metzie
  • Laatst online: 09:52

Metzie

Nyaano !

Op woensdag 01 augustus 2001 10:53 schreef maikel het volgende:
Ik las hier dat iemand 3D-geluid had uitgezet. Maar ik kan nergens een optie vinden voor 3D-geluid. Bij de audio-opties staan alleen het voluma van de muziek en de effecten.
http://www.gamers.nl/reviews.php?ID=382&Page=3

Er zit geen 3D-audio in max payne.

http://www.totalprogress.nl Computer reparatie en webdesign
I just hate it when the computer does what I tell it to do and not what I mean for it to do.

• maikel
  • Laatst online: 11:49
Op maandag 30 juli 2001 23:50 schreef collin het volgende:

[..]

problem solved :)
Ik heb me koptelefoon in de rearspeakers gezet en me boxen weer in de frontspeakers uitgang van me sblive player. Ik had deze omgewisseld omdat de frontuitgang kraakt op de 1 of andere manier.. ik heb ook aangegeven dat ik maar 2 boxen heb en nog doet ie 3d sound :(

robleem in ieder geval weg..
Waar sloeg dit dan op ??
Is dat gewoon de instelling van de SoundBlaster dan ?

Verwijderd

Als je last van Lock-ups hebt in Max Payne na het installen van de patch probeer dan dit

- Disable dat je desktop 'always on top' is
- Zet screen buffer op 'double'
- Zet 'Enable Task Switching' aan

Ik had na elke 5 minuten een complete lock-up waarna ik de PC een harde reset moest geven

na dit ingesteld te hebben absoluut geen problemen meer :)

SUC6

• vleppyniles
Kan iemand mij vertellen hoe Texture Compressing aangezet kan worden?

• Insano
  • Laatst online: 06-12-2021
raar, mijn muis die reageert super sloom, :(

alsof je muispijl aan een elastiekje zit, want je schuift, en ineens komt ie, en heel zwaar :'( keb et in menu en in game..

weet iemand hoe ik dit weg krijg?

Verwijderd

ik heb m inclusief die update, loopt lekker maar ergens in een level trek ik 2 blikjes cola.....dan gaat het spel dus gek doen :(

Verwijderd

Bah .. bij mij gaat ie bij de verhaallijnen ineens schokken soms. En dan zelfs als ik Max Payne uit ga blijft alles elke paar seconde freezed .. alleen een reboot helpt.

Verwijderd

eigenschappen werkbalk, altijd op voorgrond uitvinken/afvinken , damn V'tje WEG-halen :?

hehehe lol

Verwijderd

Op zondag 05 augustus 2001 22:02 schreef Squeak het volgende:
eigenschappen werkbalk, altijd op voorgrond uitvinken/afvinken , damn V'tje WEG-halen :?

hehehe lol
ohja la maar bestaat uit 4 pagina's

• Raafz0r
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21-11-2025
Ik heb een probleempje dat ik nog niet ben tegengekomen hier.

Zogauw ik in een level terecht kom (dus zogauw er gerenderd wordt) krijg ik 4 of 5 regels met waarschuwingen als:
Warning: Material of class "blabla" has sorting enabled.

Daarmee kan ik nog wel verder spelen, maar dit is ongelovelijk irritant spelen.
Ik draai detonator 12.90 op een Leadtek GeForce 2 Pro, op een TB 1200@1200, 256 MB.

Iemand enig idee?

Verwijderd

Op zondag 29 juli 2001 22:48 schreef Snoggle het volgende:

[..]

Eh yep.. die werkt niet bij mij.. ;(
..ik zal die patch eens proberen waar je t over had..
The use button is de zelfde button als waarmee je inzoomt als je een sniper hebt.

• Stampre
  • Laatst online: 02-01 15:55
ik draai max payne op mijn antieke pentium 2 350 met viper 2 en hij loopt redelijk alleen ingame zijn er wat beelden die schitteren, en tralies die er uit zien als vlakken.

http://specs.tweak.to/6635

Verwijderd

edit:

Sorry, maar die site zien we hier liever niet

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Ik weet niet of het antwoord al is gegeven, maar:

Je start butten en je icons knipperen als er iets veranderd aan je icons rechtsonderin. (dumeter ensow)

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Verwijderd

Hee

Ik draai rc1 van XP. Ik heb ook een Viper II. Metteen na de intro crashed hij. Ik heb de nieuwste drivers en patches enzo. Ik wil dat spel aan het werk krijgen. Iemand een idee ?

• RvdH
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 04-02-2025

RvdH

Uitvinder van RickRAID

Als ik Part 2 - Chapter 1 afsluit, dus die Frankie "The Bat" dood heb gemaakt, krijg ik dat gesprekje met die Rus, en daarna alleen een zwart scherm?? Ik kan wel lopen, ik hoor iemand fluiten, ik kan schieten en alles maar ik ZIE NIKS!

Help? :)

• Paquito
  • Niet online
Ik heb ook een flikkerende taskbar door het beeld :(
En ik krijg hem met geen mogelijkheid weg, heb het maar opgelost door het beeld een stukje naar beneden te zetten zodat ik iniedergeval die taskbar niet meer zie ;)

Verwijderd

Hee.
Ik heb Max Payne nu redelijk aan het werk gekregen. Op rc1 van XP en Viper II. Ik draai 640x480x16 met alles op high behalve detail textures en level geometry. Ik had liever 800x600 gedraaid met wat mindere instellingen maar op een of andere manier heb ik op deze manier het minste last van rare textures en dat soort dingen. De framerate is nog wel te doen. Ik draai 826 mhz P3 met 256 mb ram.

Ik hoop dat hij verder in het spel niet gaat schokken of vast gaat lopen enzo.

• JT
  • Laatst online: 07:14

JT

VETAK y0

Ik zit in part 3 chapter....7 geloof ik. Dan ga je die lift in, en dan ga je naar boven, moet je die laserbommen kapoet schieten, wat mannetjes en dan ga je weer naar beneden met een andere lift....en dan komt er zo'n fijne heli die wel ff tegen 3 magazijnen Colt Commando kan...en je kan ook niet weg.....oplossing ? Any1 knows ?

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-01 16:53
Op maandag 13 augustus 2001 17:40 schreef as4Raven het volgende:
Ik heb een probleempje dat ik nog niet ben tegengekomen hier.

Zogauw ik in een level terecht kom (dus zogauw er gerenderd wordt) krijg ik 4 of 5 regels met waarschuwingen als:
Warning: Material of class "blabla" has sorting enabled.

Daarmee kan ik nog wel verder spelen, maar dit is ongelovelijk irritant spelen.
Ik draai detonator 12.90 op een Leadtek GeForce 2 Pro, op een TB 1200@1200, 256 MB.

Iemand enig idee?
jah
je speelt met de console aan.
(opstarten met de parameter -developer 1
waarschijnlijk om codes in te voeren ;)
druk op F12 om de console weg te krijgen
druk nog eens op F12 om iets in te kunnen typen (coder voor godmode,wapens enzo)
nog een keer op F12 om alles te lezen(zoals met die warnings)

Verwijderd

Ik zit in part I..
Waar je in et hotel zit van die maffia lui...
Ik ben in kamer 313 geweest... daarna moet je zo'n waterketel afknalleen die donert naar beneden.. spring je duzz acheraan.. zit je op de tweede verdieping.. mar hier kan ik nergens verder.. zijn een paar kamers waar je inkan.. en de exit zit dicht :?
Iemand enig idee tnxs!
Pagina: 1 2 Laatste